Aihe: Kaikki poikia/miehiä?
1 2 3
AP
30.05.2004 20:05:20
Osaa muuten tosiaan joskus ottaa päähän nämä kaikenosaavat rumpalit, jotka nyt enimmäkseen sattuvat olemaan miespuoleisia. 'Osaamme kaiken ja voimme opettaa myös sinua!'-idiootit ovat aina tunkemassa apuaan
.(;

Ja sitä suuremmalla ilolla seuraan, mitä useammalle näistä "tietokoneista" pystyt soittamaan jauhot suuhun. Oikein olisi se.
Mako
30.05.2004 20:43:48

Luulisin kyllä, että moni tyttö soittaa mua kovempaa rumpuja. On aika kevyt tatsi meikäläisellä. En jaksa uskoa, että jäis todellisuudessa ikinä voimasta kiinni, etteikö muijat voisi soittaa rumpuja.

Ja ei, ei kukaan ole niin kai tässä threadissa väittänytkään. On vain yleisesti tavattu hajatelma tuo.
"Black cloud crossed my mind, blue mist round my soul, feel so suicidal; even hate my rock and roll.. Wanna die, yeah wanna die. If I ain't dead already, girl you know the reason why."
rakki
31.05.2004 13:28:48
Ja sitä suuremmalla ilolla seuraan, mitä useammalle näistä "tietokoneista" pystyt soittamaan jauhot suuhun. Oikein olisi se.

Muutamalle viisastelijalle on toivottavasti tullut laitettua jauhot suuhun. Tosin se on johtunut varmaankin siitä, että olen soittanut heidän odotuksiaan paremmin eikä siitä, että olisin välttämättä ollut heitä parempi rumpali. Mutta ideahan on sama, eikö?:)
Ääliöt hintit.
jussiohman
31.05.2004 16:44:24 (muokattu 31.05.2004 16:46:37)
Joskus Sessionssissa joku (saatta tuulla kirotusvihreitä) Three ultra bimboos soitti livenä, ja täytyy kyllä sanoa, notta tyttörumpali soitti suorastaan aneemisen näköisesti. Hissukseen istu siinä ja taputteli tyylipuhtaalla sormi-rannetekniikalla niin hiljaisen näköisesti, että ilman PA:ta olisi voinut nukkua vieressä. Siinä ei mitään vikaa ole, mutta huvittavan näköistä oli se.
Lihava sinkku hakee kontaktia
rakki
31.05.2004 17:45:42
Three ultra bimboos soitti livenä, ja täytyy kyllä sanoa, notta tyttörumpali soitti suorastaan aneemisen näköisesti. Hissukseen istu siinä ja taputteli tyylipuhtaalla sormi-rannetekniikalla niin hiljaisen näköisesti, että ilman PA:ta olisi voinut nukkua vieressä.

Thee ultra bimboos, viilataan sen verran. Olin yhtyeen keikalla ja koko yhtye on mielestäni hyvin mitäänsanomaton. Aivan väärä esimerkki tyttörockista. Tsekkaappas joskus vaikka The Donnas tai Takiainen. Edellämainituissa sellaista meininkiä että keikan jälkeen et nuku viikkoon vaikuttuneisuudesta.
Ääliöt hintit.
Epämuusikko
31.05.2004 19:08:40
Emäntä on.

Edit: tyttö.

Edit2: ja rumpali.

Sama täällä. Siis oon rumpali, vaikka eukkokin on rumpali. Mitähän tuokin tarkoitti.....?
Svengi on vain tehokeino
Alpha
31.05.2004 19:13:02
Donnasia en ole nähnyt, mutta Bangles on ainaki mun makuun...

Manic Monday
Walk like an Egyptian

Noi on hyviä...
Mr.Babbit
31.05.2004 19:51:15
tuli vain mieleen tuosta kapuloiden pyörittämisestä, että aateltiin tehdä siitä erikseen keikalle oma ohjelmanumeronsa, kun babbit heittelee kapuloita ilmaan ja yrittää ottaa ne vielä kiinni sen jälkeen..

muuta en tähän aiheeseen jaksa kirjoittaa, koska olen sanonut sanottavani jo aikaisemmissa topiceissa. kitos.
MoonDog
31.05.2004 20:34:17
Miten tuo kapuloiden pyörittely liittyy naisrumpaleihin?
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Alpha
31.05.2004 20:52:49
Miten tuo kapuloiden pyörittely liittyy naisrumpaleihin?

Rude siitä alkoi puhumaan.
Viceroy
31.05.2004 22:46:15

Edesmenneen Vixenin rumpali Roxy Petrucci on kova. Naisesta oli pieni juttukin viime Modern Drummerissa.

Lisäksi The Iron Maidensin (www.theironmaidens.com) Linda “Nikki McBURRain” McDonald vetää tosi hyvin sivuilta löytyvillä live-clipeillä.

Tietty pitää vielä mainita Rockbitchin naispuolinen rumpali :D
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)