Aihe: stagg pellit
1 2 3 4
Jeltz
04.06.2004 11:11:15
Ja mulla on huono nokian kännykkä, älkää ostako digiboksia!!!11
Pulp
dictatorsh*t
04.06.2004 13:37:10
Ja mulla on huono nokian kännykkä, älkää ostako digiboksia!!!11

Voisi jo lopettaa tuon.
k.p.h
11.06.2004 13:46:35
Kertokkee nuista SH rideista ja rässeistä ja haikoista...no eli kertokkee niistä kaikista Sh sarjan pelleistä, minkä laisia on? onko yhtä hyvän kuulosia kun nuo muut? Halapoja ainakkii ovat...
migi666
11.06.2004 14:56:40 (muokattu 11.06.2004 14:57:05)

En tiedä paljoakaan Sh:sta, mutta Dh:ta mulla on nyt 16" medium crash ja 18" medium thin exotic crash ja hyviltä kuulostavat, sopivat todella hyvin metalliin, olen todella tyytyväinen noihin. Ja onhan mulla vielä yks 10" Myra medium Splash ja hyvä sekin, ehkä paras noista.
Kannattaa vakavasti harkita siirtymistä pois kärkinimi-pelleistä Staggeihin.
Se on sitä mitä tekee!!
Alpha
11.06.2004 16:03:31
Kannattaa vakavasti harkita siirtymistä pois kärkinimi-pelleistä Staggeihin.

Njääh...Tama drums, Paiste cymbals and Vic Firth sticks forever...
patteri
11.06.2004 16:15:05
Käviskö noiden staggin sh sarjojen haitsut rokin soittoon vai oisko dh.t paremmat?
k.p.h
11.06.2004 17:26:44
Nii kertokaahan, jos jollain vaan sattuu olemaan, niin että minkälainen on tuo SH ride? (se regular) Vai tulenko minä olemaan sen ensimmäinen omistaja? Ku tuon aika varmaan kerran haikatki otan SH sarjaa.
Ja minkälaisia on nuo Staggin kiinat?

Tämmöstä sitten aattelin itelleni....

SH 14" hi-hat
DH 16" medium crash
DH 17" medium thin crash exotic (käykö heviin?)
SH 20" ride regular
Myra/ Furia (onko noilla eroo?) 10" splash
Postmortem
11.06.2004 17:46:58
Käviskö noiden staggin sh sarjojen haitsut rokin soittoon vai oisko dh.t paremmat?

Itte hommaisin deehoot.

SH vähäsen traditionaalimpi/tummempi/jazzimpi sarja.
DH taas kirkkaampi.
migi666
11.06.2004 23:11:49

Dh Exoticit sopivat hyvin heviin/metalliin, ihan pirun kirkas ääni....
Se on sitä mitä tekee!!
lkx
11.06.2004 23:39:37 (muokattu 18.06.2004 14:18:23)

Edit: Ei enää mitn.
There is no spoon...
patteri
11.06.2004 23:52:41
mikä staggeista olisi kannattavin rokkiin dh medium crash, furia rock crash vai myra rock crash? Ajattelin kyllä ostaa myran tai furian, mutta dh.t on kumminki halvemmat joten olisko nekin kelvolliset.
MoonDog
12.06.2004 00:55:43 (muokattu 12.06.2004 00:56:05)
Kaverilla on tuollainen 17" furia rock crash ja itse en sen soundista ainakaan pitänyt. Itselleni liian kongimainen eikä muutenkaan kuulosta mielestäni kovin paljoa 'normaalilta' crashilta.

EDIT: mielestäni täysin verrattavissa Wuhanin S-sarjaan.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
k.p.h
12.06.2004 08:29:16
kertokaas onko noista kiinoista sitte mihinkään?
MoonDog
12.06.2004 12:09:36
kertokaas onko noista kiinoista sitte mihinkään?

Tähän mennessä kaikki DH-sarjan kiinoista kuulemani kommentit ovat olleen positiivisia. En toistaiseksi ole päässyt itse testaamaan, mutta epäilemättä ne ovat hyviä. Kun noista ei tosiaan minulla ole kokemusta, niin suosittelen Wuhanin chinoja, jotka ovat todella edullisia, mutta silti erittäin hyviä hieman yksilöstä riippuen. Testaamalla eri yksilöitä löydät varmasti sen, joka itseäsi eniten miellyttää, koska noissa on todella isoja eroja soundissa.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Mormegil
17.06.2004 13:44:35

Kaveri kävi just muutama päivä sitten siellä Millbrookissa testailemassa noita peltejä ja myyjät olivat vaan todenneet, että hinnat tulevat nousemaan muutaman kuukauden kuluessa (Todennäköisesti aika moni on ihmetellyt tätä suht alhaista hintatasoa.). Heillä ei ole kuulemma yksinkertaisesti "varaa" myydä noita peltejä näin halvalla. Hyvin ne ovat kuulemma kaupaksi menneet. :) Jenkeissä noi vastaavat pellit maksavat kuulemma miltei puolet enemmän.

taitaa tuo kaverisi puhua täyttä puppua! hinnat EIVÄT ole nousemassa. ja tosiaan jenkeissä maksaa, ei täällä. onhan siellä tunnetusti kaikki suurempaa. jaa, että mistäkö tiedän? satun olemaan millbrookissa töissä eikä täällä ole kukaan moista puhunut.
wargasmick masturbation with my sawn-off bloody dick..genital dismembering
Niskamies
17.06.2004 21:07:48
taitaa tuo kaverisi puhua täyttä puppua! hinnat EIVÄT ole nousemassa. ja tosiaan jenkeissä maksaa, ei täällä. onhan siellä tunnetusti kaikki suurempaa. jaa, että mistäkö tiedän? satun olemaan millbrookissa töissä eikä täällä ole kukaan moista puhunut.

Juu, kiva että korjasit erehdyksen. Itehänm mä siitä huomautin;)
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
Baroquean
17.06.2004 22:28:52

Niin korjasin omaa kirjoitustani tuolla edellä sen verran, että se liike jossa kaveri kävi niitä peltejä testaamassa (ja myöhemmin ostikin sieltä pari peltiä) oli Turun Super Ostis. Kaveri oli tosiaan jutellut siellä myyjien kanssa, jotka olivat sanoneet peltien hintojen nousevan. Saa nyt sitten nähdä, että nouseeko ne hinnat. Jos eivät, niin sitten myyjät ovat puhuneet aika lahjakkaasti "puppua". :)
The Eagle Has Landed
DimensionZ
17.06.2004 23:29:19

SH-sarjasta kyseltiin....Elikkä tosiaan vähän traditionalimpi jazz-tyyppinen sarja enemmänkin, mutta sopii myös hyvin ihan all around soittoon. Ride oli aika samantyyppinen kun DH Jazz Ride, jonka juuri ostin tänään. SH crashit on aivan loistavan kuulosia, tietenkin yksilöstä vähän riippuen, niitäkin ostin pari kappaletta. DH sarja sopii hyvin vähän rajumpaan musiikkiin, niissä on tosi läpäisevä soundi. SHsta vielä sen verran että hinnat on aivan loistavat, kannattaa senkin puolesta uhrautua ainakin testaamaan niitä.
''He jumped right out of a building!!''
Mormegil
18.06.2004 10:25:49

Juu, kiva että korjasit erehdyksen. Itehänm mä siitä huomautin;)

niinpä taisit tehdä.
wargasmick masturbation with my sawn-off bloody dick..genital dismembering
uiypph
18.06.2004 11:11:43
Kun hinnat ovat USA:ssa korkeammat,niin VOIDAAN OLETTAA että ei hinnat Suomessakaan ainakaan laskemaan päin ole.Näin sanottiin Turun Super Ostiksessa. (Nettisivuilla väitettiin että Milbrookissa oli moista ennusteltu...tosin väite oli epätosi)
Kuitenkin niin,että hinta/laatu on loistavassa suhteessa Stagg-symbaaleissa,ja kovasti ovat yleistyneet ihan viime kuukausina,ja hyvä niin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)