Aihe: Ikäsi?
1 2 3 4 5 6 7 8
ltg
13.05.2004 14:17:43
19 vuotta.
IMIK#5"Aina kun mun seurassa liikkuu selvinpäin, pitää pysyä kännissä." -Basistimme vappuna KK#3
lkx
13.05.2004 14:20:08

19

Siis pyytäisinkin jatkossa, että porukka perustelee asioita (ei pelkästään kamapolitiikkaa), eikä heitä pelkästään "mutu"-tuntumalla kommentteja!

/Isi

Kyllä isi. Voidaankin samalla lopettaa koko Rummut-osio muusikoiden.netistä - tuleeko tänne ikinä muita kommentteja, kuin mutuja? :P
There is no spoon...
Järvihirviö
13.05.2004 14:21:45
- tuleeko tänne ikinä muita kommentteja, kuin mutuja? :P

Onneksi meillä on iki-ihana virtuoosiseurue pitämässä jöötä.
miän vain
13.05.2004 14:23:58

vm. 80
tom tom
13.05.2004 14:30:13
85

niin....ja kuinkas monella ei varakkaalla (esim opiskelija,kuten minä) on tosiaan varaa testailla kaikennäköisiä ihmesettejä?

siis oikeesti...objektiivinen näkökanta löytyy vain ihmisiltä jotka jollain tavalla päivittäin testailevat settejä ja peltejä (esim musaliikkeen myyjä, sehän on sen homma? tai sitten niiden valmistaja). eiköhän jokainen kuitenkin osaa sanoa oman settinsä todellista arvoa ja sen vahvuuksia vaikkei nyt olekaan niin hirveästi syrjähyppyjä tehnytkään?

myö oon tätä mieltä.

ainiin ja sitten sitä paavoa kannattaa karttaa.
drummer 1
13.05.2004 14:47:12
18 vuotta on ikää ja rumpuja on tullut soitettua aktiivisesti 10-11-vuotiaasta.. aiheesta "hieman" ulos, mutta ensi kuun alussa viimeistään olisi tarkoitus ostaa 8" ja 10" splashit. Luultavasti Zildjian A Customia..eli jos jollain olisi vastaavia myynnissä niin pistäkää pikaviestia tai muuten "joudun" ostamaan uutena..:)
Jaakko Hyvärinen
13.05.2004 16:10:22
17 on ikä ja sellaset 7 vuotta on tullu soiteltua
Itku pitkästä ilosta, Pieru paskan jauhannasta
Mikko A
13.05.2004 16:11:06 (muokattu 13.05.2004 16:11:15)
Kyllä isi. Voidaankin samalla lopettaa koko Rummut-osio muusikoiden.netistä - tuleeko tänne ikinä muita kommentteja, kuin mutuja? :P

Eiköhän nyt tarkoitettu kuitenkin vaan sitä että perustellaan mielipiteitä edes jotenkin eikä vaan heitetä pokerinaamalla kommentteja tyyliin "Pöörli on parrrassss sssaaaaatana, kaikki muut on Arskan vittu persssseestä!!!1111", jotka kieltämättä on h****tin ärsyttäviä... Ts. sanotaan edes että "Pearl on mielestäni hyvä merkki, koska kokeilin kaverini Tamoja ja Premiereitä, jotka eivät olleet minulle yhtä mieluisia." Tuokin on tietysti hyvin epäpätevä perustelu jos on verrattu MMX:iä Swingstareihin ja APK:hon, mutta parempi kuin angstinen julistaminen.
I hate your sex!
Mako
13.05.2004 16:21:45

Miten kävijöiden iän keskiarvo vaikuttaa tänne kirjoittamiisi aiheisiin? Hmm. Outoa.

Ikäni on 20 vuotta. Harvemmin kyllä kirjoitan tälle palstalle, on nuo muut osiot aktiivisemmassa käytössä! Viikonloppurumpali..
I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake
AP
13.05.2004 17:32:08
Miten kävijöiden iän keskiarvo vaikuttaa tänne kirjoittamiisi aiheisiin? Hmm. Outoa.
..

No, ehkä voidaan olettaa että mitä vanhempaa väkeä, sen asiallisempaa juttua. Toisaalta jos johonkin saa usein pettyä, niin juuri näiden keski-ikäisten hyvinkoulutettujen ja hyvätuloisten käytökseen. Tästä irtotakki- ja työsuhdevolvoporukasta ne kaikkein itsekkäimmät ja lapsellisimmat tyypit (anteeksi yleistys) taitavat löytyä. Sitä vastoin asiallisella suhtautumisella saa aikaiseksi ihan asiallisia keskusteluja jopa paljon parjattujen murrosikäisten kanssa.
Ottaen huomioon että ei tämän rummut-palstan keski-ikä paljoa 20 päälle nouse, juttu on mielestäni ollut perin asiallista ja tietopitoista. Joka tapauksessa useissa keskusteluissa syntyy aina ylilyöntejä ja juupas-eipäsväittelyjä, jotka kannattaa vaan skipata ja siirtyä seuraavaan otsikkoon.
helma29
13.05.2004 17:39:29

..sitä vastoin asiallisella suhtautumisella saa aikaiseksi ihan asiallisia keskusteluja jopa paljon parjattujen murrosikäisten kanssa.

Tulen toimeen (mielestäni) hyvin murkkuikäistenkin kanssa; sehän tässä "kypsässä" iässä onkin se hyvä puoli.

Onhan totta, että vanhemmat kaverit ovat itsepäisempiä jne.

Halusin vaan tietää sen vuoksi keski-iän porukalta, koska on periaatteessa kiva tietää tämäkin puoli!

/Isi

(ps. koska mennään soittelemaan puolikomppia kilpaa;) )
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista
AP
13.05.2004 17:50:28

(ps. koska mennään soittelemaan puolikomppia kilpaa;) )

Kyllä tässä pitää näin pitkän soittelutauon jälkeen väkiste puolikomppiin siirtyäkin. Voi näet olla, että ei ennää sormet ihan helpolla taitu soittamaan joka kahdeksasosaa.

Ja sitten tähän sellainen embarrassed-hymiö.
helma29
13.05.2004 17:56:27

...voi näet olla, että ei ennää sormet ihan helpolla taitu soittamaan joka kahdeksasosaa ...

Poika, poika!

Ei saa suututtaa vanhaa ja vihaista miestä! ;)

Voidaanhan me mennä soittelemaan vaikka 8-osia kilpaa, mutta kummalla toimii paremmin puolikomppi ?

(... ja tämän jälkeen aihepiiri oli täynnä pelkkää sanasotaa näiden kahden välillä...)

/Isi
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista
Kulkunen
13.05.2004 18:49:41
Loistavaa vuosikertaa 1983.

Samma här. Soittanut olen sellaiset 7 ja puoli vuotta. Tasoltani olen luokkaa keskipaska, välillä kun on näitä itsestä riippumattomia kuivia kausia.

Ei mulla muuta.
The downward spiral never ends.
Suicider
13.05.2004 19:29:46
kesällä tulee 21v täyteen kai??? juu kyllä vaan...

Ja soittanu oon 8v
Pääasia että on hauskaa!!!!perskele
mooch
13.05.2004 20:02:48
Ikää on 14 v, eli lähes tämänhetken nuorin olen.. Rumpuja soitellut vissiin päälle 4 vuotta.. Jälkipuoliskolla vähän aktiivisemmin. Lyömäsoittimia jotain 2-3 vuotta, niissä pian 3/3 suoritettu. Kitaraa ja pianoa kanssa n. 4 vuotta tullut soiteltua.

Omasta mielestä aika hyvin edennyt uralla ikään nähden..

-Panu
vernie
13.05.2004 21:03:41
Ikää 21, soittanut alle vuoden.
Tupakointi aiheuttaa savukkeiden loppumista.
anzelmosm
13.05.2004 21:18:39 (muokattu 14.05.2004 11:49:36)

soittanut kohta 23v ja ikää kohta 11....

edit: okei okei tunnustan oli vaan testi että kuka alkaa ensimmäisenä välimerkkiä rynkyttelemään.. ;) AIKUSTEN OIKEESTI.
Raakkis
17.05.2004 10:32:55

17 vuotta. rumpuja n. 4 vuotta joista 2 vuotta enemmän tosissaan(mutta ei vakavissaan)
J. Cool
17.05.2004 11:39:49

aiheesta "hieman" ulos, mutta ensi kuun alussa viimeistään olisi tarkoitus ostaa 8" ja 10" splashit. Luultavasti Zildjian A Customia..eli jos jollain olisi vastaavia myynnissä niin pistäkää pikaviestia tai muuten "joudun" ostamaan uutena..:)

"hieman" ulos lisää, kannattaa olla tarkkana käytettyjen splässien kanssa. ostin käytetyn 8" a ziljdian jollaki 60e, kesti muutaman kuukauden ja soundikin oli huono. uusissa on vuoden takuu ja voit käydä paikan päällä valitsemassa soundin. ac:sta löytyy aivan järkyttäviä eroja. jotkut on paskoja klonk-soundisia metallin palasia ja jotkut taas soi mahtavan rikkaasti. mutta voi noissa käydä hyväki säkä. jos pääset testaamaan niin kannattaa..
aivan hirrveetä menoa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)