kampela 21.05.2004 15:42:24 | |
---|
Ehdottomasti kaikki ihanat ryhtivirheet. Awesome lefthand break. |
Tangled** 30.05.2004 15:07:27 | |
---|
Jaa'a... Huonoja puolia tietenkin tuo rahan meno, joka jo ehkä kertaalleen onkin mainittu :D Ja sitten tuo jatkuva naputtaminen. Meinaa pikkuisen koulutyöskentelyä häiritä :) Hyviä puolia tottakai nämä uudet kontaktit seinänaapureiden kanssa. on se niin mukavaa, kun käyvät tietyin ajoin aina ovella juttelemassa. (Jotenkin kummasti käynti ajoituu aina mun rumputreenien päälle :)) Mutta valittakoot naapurit, rivitalossa on klo 22 hiljaisuus ja sitä ennen saa soittaa. piste. Joku tuolla mainitsi, että tytöt tykkää... Samalle linjalle voisin lähteä. Tosin vaihdetaan tuo tytöt poikiin :D Ei vaan, en mä kyllä noita jätkien takia soita. Enemmän niistä vastakkaiselle sukupuolelle haittaa on, kun meinaavat ajoittain rummut mennä ihmisten yli :) Kaikki on kusipäitä, kunnes toisin todistetaan. -Frank Zappa- (ja mä olen parhaillani kehittelemässä tuota todistusta) |
lateq 30.05.2004 15:11:13 | |
---|
Hyviä puolia tottakai nämä uudet kontaktit seinänaapureiden kanssa. on se niin mukavaa, kun käyvät tietyin ajoin aina ovella juttelemassa. (Jotenkin kummasti käynti ajoituu aina mun rumputreenien päälle :)) Mutta valittakoot naapurit, rivitalossa on klo 22 hiljaisuus ja sitä ennen saa soittaa. piste. Heh, joo.. Ite oon vähän funtsinu et tartteisin varmaan sähkörummut ku naapurit ei enää ees moikkaile takas :D La avassa on ikävä sa atanaa. |
Antti1997 30.05.2004 22:17:48 | |
---|
Kauhistuttaa ajatus näistä nykyajan tuplabasari hemmoista liikenteessä...
Kuvittelepa joku Nicko McBrain oikea jalka kaasulla!?!? "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. |
Antti1997 30.05.2004 22:19:05 | |
---|
Ja sitten tuo jatkuva naputtaminen. Meinaa pikkuisen koulutyöskentelyä häiritä :)
Minähän en ole tätä huomannut, mutta jotenkin kummassa muut jaksavat aina huomautella. Outoa sakkia. "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. |
Bee-äf 30.05.2004 22:58:53 | |
---|
Olen kitaranrämpyttäjä, jonka soittotatsi parani radikaalisti kun treenasin rumpuja. |
Mr.Babbit 31.05.2004 12:08:26 | |
---|
eilen pesin kylpyhuoneen lattiaa juuriharjalla tyyliin: Harja jalan alle ja eiku potkimaan tuplia. Puhdasta tuli. |
Epämuusikko 31.05.2004 19:16:00 | |
---|
Ei tarvi pitää rahaa tilillä Svengi on vain tehokeino |
tom tom 06.06.2004 02:16:17 | |
---|
ilmast kaljaa ja....ilmasta kaljaa. all different, all drunk |
Antti1997 12.06.2004 23:19:09 | |
---|
Huomasin juuri että oikean jalan kantapään nahka on aika paksua. Onko se nyt niin hyöty mutta... =) "Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. |
Bacchus 13.06.2004 00:10:25 | |
---|
...ei tarvitse pähkäillä mihin rahansa tuhlaisi. Liekö sitten haitta vai hyöty... pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
officer 13.06.2004 14:07:32 | |
---|
No, hyötyä pääasiassa. Ensimmäiseksi varmaan, että musiikin ja soittamisen puolelta on löytynyt toistaiseksi tärkeimmät asiat elämässäni (huono puoli tämäkin VOI olla ja onkin ajoittain...) Ainakin itsetunto on noussut oppiessa huomattavasti ja kai sitä jonkinnäköistä arvostustakin saa taviksilta (älkää tavikset loukkaantuko, tarkoitan vain ei muusikoita). Tämähän nyt ei ole niinkään tärkeää, sillä soitan tottakai omaksi ja soittokavereideni iloksi, tietysti kehujen saaminenkin kuuluu tärkeänä osana tähän hommaan ihan vaan motivaation kannalta. Hyötyä siis ja haitat ei haittaa, jos/kun hommaan tästä ammatin niin sanoisinpa että nuoruusiän haaveeni olisi pikkuhiljaa toteutumassa. Sitten pitäisi vielä vaimo, talo ja hieno pirssi hommata niin eikös se olis sitten siinä...? =) |