Aihe: Tuplapedaalit
1 2 3
Jeltz
27.04.2004 20:28:55
Mites sitte tämmönen Sonori?

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-153282.html

ois ihan kohtuuhintanen, onko kokemuksia onko paljon parempi/huonompi verrattuna tuohon dw:hen josta on ollut juttua?
allekirjoitus on turha, tarpeeton, kerrassaan hyödytön
Mikko A
27.04.2004 23:33:37
Mites sitte tämmönen Sonori?

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-153282.html

ois ihan kohtuuhintanen, onko kokemuksia onko paljon parempi/huonompi verrattuna tuohon dw:hen josta on ollut juttua?

Oon omistanu tommoset. Ihan ok pelit, ehkä vähän raskassoutuiset, mutta ei ollenkaan huonot tuohon hintaan. DW:stä en osaa sanoa mitään.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
lethus1
28.04.2004 14:23:37
Oon omistanu tommoset. Ihan ok pelit, ehkä vähän raskassoutuiset, mutta ei ollenkaan huonot tuohon hintaan. DW:stä en osaa sanoa mitään.

Mulla oli ennen tuollaisia Sonorit. Kyllä ne itseasiassa oikein hyvät on. Ainakin itte tykkäsin tosi paljon varsinkin kun edelliset olivat tasoa newsound tms. Paljon mielummin minä nuilla soittaisin kun helvetin paljon kalliimmilla DWillä (typerä yleistys, ei herneitä). Tosin, satanen lisää niin saatkin sitten Yamahan DFP9***:t.

Itselläni on suoravetoiset dfp9400:set jotka on noh, parhaat pedaalit so far mitä olen kokeillut. Axiksen oloiset mutta paljon parempi voima ja tatsi. Myös joistain Iron Cobrista olen tykännyt tosi paljon, joistaan taas en (taisi olla powerglidet tms, jotka nytkähti todella ärsyttävästi).
officer
29.04.2004 11:28:49
En tiiä, soitin meidän demon kaverilta lainatuilla iron cobrilla. En nyt sanois ettenkö olis yhtään tykänny, mutta sain nuo sonorit joku aika sen jälkeen ja pakko myöntää että tykkäsin itse asiassa enemmän kuin IC:stä. No makuasiahan tämä on, kuten myöskin makuasia on se, että kenen mielestä 200€:n hintaero on pieni sijoitus ei edes paljoakaan paremmista speduista.
Tycho
04.05.2004 09:42:45
No, mitkäs tuplapedaalit sopisi jumalattomaan hevitykitykseen? Hinta saisi olla alle 300 €
Paas
04.05.2004 12:56:47
No, mitkäs tuplapedaalit sopisi jumalattomaan hevitykitykseen? Hinta saisi olla alle 300 ?

Ihan mitkä tahansa. Kyse on vaan siitä mitkä pedaalit tuntuvat sinusta hyviltä. Makuasia se on. Pedaaleissa on yleensä melko erillaiset tuntumat joten ei muuta kuin kokeilemaan ja vertailemaan.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
MoonDog
04.05.2004 14:36:19
Yhdyn tuohon Paasin kommenttiin. Omasta maustahan se on pelkästään kiinni mitkä pedaalit ovat hyvät minkäkin tyyliseen musiikkiin. Toki joillakin pedaaleilla on helpompaa soittaa erittäin nopeita juttuja, kun taas toisilla pedaaleilla voi vaikkapa tuplaiskut tai muut vastaavat kikkailut onnistua luontevammin. Kokeile useita eri malleja ja valitse ne mistä itse eniten pidät.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
KTR
05.05.2004 10:41:56 (muokattu 05.05.2004 22:35:31)
Ihan mitkä tahansa. Kyse on vaan siitä mitkä pedaalit tuntuvat sinusta hyviltä. Makuasia se on. Pedaaleissa on yleensä melko erillaiset tuntumat joten ei muuta kuin kokeilemaan ja vertailemaan.

No kaverilla oli halvat Milleniumit, jotka hajosi liian rankan polkemisen takia. Eli kai sitten halpoja ostellessa kantsii kattella kanssa, että mitkä kestää parhaiten.

EDIT: Juu minä en sitten tiedä merkeistä mitään tai edes soita paljon rumpuja. Kunhan yritän päteä.
Paas
05.05.2004 10:48:14
No kaverilla oli halvat Milleniumit, jotka hajosi liian rankan polkemisen takia. Eli kai sitten halpoja ostellessa kantsii kattella kanssa, että mitkä kestää parhaiten.

No minä puhuinkin nyt polkimista enkä mistään milleniumeista. Millenium on sellainen nimi joka kannattaa uhohtaa heti kättelyssä. Paska on paskaa eikä muuksi muutu.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
-Reaper-
05.05.2004 12:48:10
Millenium on sellainen nimi joka kannattaa uhohtaa heti kättelyssä. Paska on paskaa eikä muuksi muutu.

Tuo on juur tosi.
Rock´N´Roll!!
juoni
10.05.2004 22:32:22
Kaikkien aikojen voimallisin polkaisu tapahtui tuossa jokin aika sitten sellaisella kunnan treeniksellä. Kaveri polkaisi oikein koko jalan voimalla wanhaa Yamahaa, ja kuinka ollakaan PEDAALI KATKESI KESKELTÄ! Oli vielä remmivetoinen.
Lahjattomat Treenaa
Alpha
10.05.2004 22:39:46
Kaikkien aikojen voimallisin polkaisu tapahtui tuossa jokin aika sitten sellaisella kunnan treeniksellä. Kaveri polkaisi oikein koko jalan voimalla wanhaa Yamahaa, ja kuinka ollakaan PEDAALI KATKESI KESKELTÄ! Oli vielä remmivetoinen.

Siis se "pöytä" katki? Saa melkonen polkasu olla, et noin käy...

...tai sit hepponen pedaali...:o)
juoni
11.05.2004 12:43:01
Siis se "pöytä" katki? Saa melkonen polkasu olla, et noin käy...

...tai sit hepponen pedaali...:o)

Niin, pedaali"pöytä" jolle jalka tulee katkesi keskeltä.
Lahjattomat Treenaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)