Aihe: Hyvät Tulpat
1 2 3
VeKrio
17.09.2009 13:55:04

Joo. Oon käyttäny tulppia varmaankin noin 95% soittokerroista. Joko Hifi earit, ne kolmiosaiset tai sitten kevyemmässä väännössä halkaistu keltainen foami. Soittoa viistoista vuotta, nyt oon 29-v. On tosi vaikea havaita omaa vinkunaa. Luulen, että pysyvää tinnitusta mulla ei ole ollenkaan. Sen sijaan, jos olen paljon melussa, ja siihen riittää lähijunat tai bussit, illalla huomma. Ja se heiluva virinä korvissa tuloo, jos oikein kovasti on käynyt. Suosittelen ehdottomasti.

Valistusta: Ja jos käyttää reenien alussa tulppia, niitä ei saa missään nimessä ottaa pois reenien loppupuolella. Vahinko on monikertainen verrattuna siihen, että aluksi ei pidä ja laittaa myöhemmin. Korvat ikäänkuin tottuu pikkuhiljaa meluun. Jos yhtäkkiä, niin pam käy.
OPJ1974
17.09.2009 15:15:12

VeKrio: Valistusta: Ja jos käyttää reenien alussa tulppia, niitä ei saa missään nimessä ottaa pois reenien loppupuolella. Vahinko on monikertainen verrattuna siihen, että aluksi ei pidä ja laittaa myöhemmin. Korvat ikäänkuin tottuu pikkuhiljaa meluun. Jos yhtäkkiä, niin pam käy.

Tämä on totta ja todellakin muistettava asia!
Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)