drummeri 12.03.2004 22:32:46 | |
---|
kaverin veli lainasi mulle milleniumin rumpu-kapuloita, ja ihmettelin että eihän tälläsillä paksuilla tikun varsilla voi ees soittaa mutta kyl ku niihin vähä totutteli nii kyl niillä osasi soittaa, mutta oli kuitenkin hirveimmät kapulat mitkä oot ikinä nähny tai soittanu. ostamassa käytettyjä rumpuja. jos oot myymässä jotain taman settii nii mailaa.!!! |
zzound 14.03.2004 11:41:18 | |
---|
Hiphiphuraa...näitä miekin suosttelen. Muutama Taman tikku menny nyt lähiaikoina poikki, mut näihin voi luottaa... Niin siis käytän 5B palikoita... Samoin! kestää käyttöä vaikka vuoden! ei katkea eikä päät hajoa, aikanaan vaan "kuluu" poikki. Paskimmat on kyllä milleniumit: aivan liian kevyet soundin aikaansaamiseen, lisäksi puolen tunnin soiton jälkeen koski sorminiveliin niin paljon, että reenit jäi siihen. |
höpläkopra 14.03.2004 13:46:38 | |
---|
Milleniumit kestää tosi tosi kauan... ...not. Ja pro line -merkkiset kapulat katkes tokana päivänä kesken soiton, aivan kuten milleniumitkin. Laatukamaa. |
MoonDog 14.03.2004 16:08:01 | |
---|
pro line -merkkiset kapulat katkes tokana päivänä kesken soiton Jos hieman näsäviisastellaan, niin useinmiten kapulat katkeavat kesken soiton. ;) Shit just doesn't happen, it takes effort. |
lateq 14.03.2004 16:24:48 | |
---|
Jos hieman näsäviisastellaan, niin useinmiten kapulat katkeavat kesken soiton. ;) Hohoh :D Laavassa on ikävä sa atanaa. |
officer 14.03.2004 16:42:27 | |
---|
Lienevät nuo aquarianit. Hommasin joskus ihan mielenkiinnosta ja hetken soitettuani tajusin mitä tarkoittaa "huono soittotuntuma" sanan varsinaisessa merkityksessä. Kestävät kapulat kylläkin, itse en saanut monenkaan yrityksen jälkeen paskaksi, kunnes lainasin niitä muuan hevibändin treeneihin. Raukat kun olivat pitäneet nähtävästi puusavotan edellisissä treeneissä, niin pitihän se lainata sälleille kapulat jotka kestää sitä räimettä. Mutta ei, kaveri tuli sanomaan katkennut kapula kädessään että sori kun hajos, ei kai nää mitkään kestävät kapulat muutenkaan ole..heh. Kyllä ne siis näköjään rikki saa. Myöskin milleniumit aiheuttavat närästystä, made by vic firth, pyh. Ei kai nyt mikään uskottava kapulamerkki sellaista kukkutavaraa tee. |
porsas 26.08.2004 09:06:06 | |
---|
Kun nyt ei tulis taas sanomista...Zildjianin palikoihin en enää koske. Ne ei kauaa kestäneet. kyllä noi zildjianin palikat kesti mulla melkeen puoli vuotta,ei hassummin.. |
Ihmepoika 26.08.2004 19:42:07 | |
---|
Kaikki on niin tyhmiä, että on kerran erehtyneet tilaamaan Thomannilta Milleniumin keppejä tyyliin "No, on ne niin halpoja, ettei haittaa, vaikka hajoaisivatkin!". Sitten niitä tilataan ainakin se 5 paria, jotka kestävät ehkäpä viikon. :) Loppupelistä kuitenkin kiroiluttaa se alituinen katkeilu. Silti pahimmat kapulat on olleet Vaterin 5A-kokoiset Funk-kepit, sellaiset pyöreätippiset. Aivan kauheat. Jos et muuta voi, derivoi. |
Jeltz 26.08.2004 19:44:58 | |
---|
hmmh, tuhottiin joskus muutama semmonen rokstarien mukana tullu kapula, meni ihan päreiks nopeesti. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Bacchus 26.08.2004 19:45:23 | |
---|
Kaverin Sveitsistä ostamat merkittömät kapulat. Aivan käsittämättömät, niin kevyet ettei saa mitään tuntumaa. Sitten tietenkin tulee nämä kaikki Gladekit, Milleniumit sun muut... pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
kattila 26.08.2004 19:48:49 | |
---|
Pitää antaa erikoismaininta koulun kapuloille. Teknisen luokassa tehdyt noin kutomapuikkojen paksuset tikut. Kyllä tuli vähän kieroon katottua niitä. Dust to dust |
Paas 26.08.2004 20:33:56 | |
---|
Myöskin milleniumit aiheuttavat närästystä, made by vic firth, pyh. Ei kai nyt mikään uskottava kapulamerkki sellaista kukkutavaraa tee. Kyllä tuo "made by vic firth" varmaan pitää paikkansa. Ovat vaan ns. sekunda erää jotka eivät ole läpäisseet vic firthin laadunvalvontaa. Lähettävät ne sitten thomannille jotka myyvät niitä sitten halvalla tyhmile. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
pekkaharti 26.08.2004 21:09:03 | |
---|
ostin ihan kokeiluksi milleniumin halpiksia ja on ne mulla kestäny siinä missä muutkin. mutta en ilmeisesti kovin ankarasti niillä hakkaakkaan kun isoveli sai heti halki yhden kapulan. eli riippuu myös soittotavasta tuo. "mikseivät lentokoneet käy koskaan lentelemässä poikasineen?"
- Pablo Neruda |
Frequency 26.08.2004 22:04:19 | |
---|
Jo moneen kertaan mainittu Millenium. Meinasin hajota kun menin rumputunneille ja näin että he olivat kolmen vuoden jälkeen panostaneet ja ostaneet uudet kapulat: halvimmat mitkä löyty eli Millenium. tukutäkä. |
mufaza 26.08.2004 23:02:15 | |
---|
Olisikohan ollu Aquan tai jonkun sellasen hiilikuitu kapulat. Kääk, painavat ku synti ja sellaset halot et taju lähti ku soitti. Jätti kalvoihinki ikävät mustat jälet ja reikiä. Niihin en enään koske. Punk is dead,
But we're still dying... |
eleeton 27.08.2004 15:54:10 | |
---|
... Sitten niitä tilataan ainakin se 5 paria, jotka kestävät ehkäpä viikon. :) Loppupelistä kuitenkin kiroiluttaa se alituinen katkeilu. Totta turiset! Mä tilasin 10 paria! ;) |
jussijoe 27.08.2004 17:47:26 (muokattu 27.08.2004 18:00:52) | |
---|
Ja joskus ihan soittamisen alkupäivinä isäni ihmetteli, että mitä ne rumpukapulat nyt noin katkeilevat ja päätti "korjata" yhden katkenneen kapulan minulle (pihi). Äijä laittoi haljenneeseen kapulaan ohuen metallilastan (lääkäri kun on...) ja teippasi sen tiukasti sähkömiehenteipillä kiinni. Todella outo soittofiilis: raskas nuppi ja sellainen omituinen jousto joka iskulla. Löysin virityksen tässä vuosi sitten vanhempieni muuton yhteydessä, enkä vieläkään oikein pystynyt soittamaan sillä... *naureskelee pikkupienissä* Kyllä tuo "made by vic firth" varmaan pitää paikkansa. Ovat vaan ns. sekunda erää jotka eivät ole läpäisseet vic firthin laadunvalvontaa. Lähettävät ne sitten thomannille jotka myyvät niitä sitten halvalla tyhmile. :) 4,77 e maksavat milleniumit näyttäs olevan vic firthin tekemiä mut ne muut 2,33e kapulat ei. poja? |
Klooni 28.08.2004 13:39:14 | |
---|
Joo kyllähän ne Thomanin milleniumit ovat, setin kanssa tilasin muutaman näytille ... eka treeneissä ihmettelin miksi vasemman jalan päälle alkoi kerääntymään sahanpurua :-P Joistain muista poiketen suorastaan vannon Aheadin kapuloiden nimeen, samoilla kepeillä tullut mätettyä vuosi, kerran olen ne "sleevet" vaihtanut ja that's it. Mielettömän hyvää musiikkia mielettömän huonosti soitettuna !
http://kloonin.omaservo.net/ |
dictatorsh*t 29.08.2004 13:34:47 | |
---|
Aquarianin hiilikuituset Ihan hirveitä. En enään osta. Milenkiinnosta ne ensimmäisetviimeisetkin. Myrikles!
"asutaan ikluissa ja nussitaan jäälauttoja."- Hate |
mankkis 22.10.2005 20:11:22 | |
---|
No oma tekemät kapulat :). No joo kyl ne on noi Power Pro 2B hickory U.S.A kapulat. Kesti noin 10 min. Ei nimi ainenkaan kerro todellisuutta. |