Aihe: Tupla pedaalit vai tupla basarit?
1 2 3
höpläkopra
13.03.2004 22:16:10

Itselläni on tuplapedaali. Minusta se riippuu setin koosta tai käyttääkö räkkiä vai ei. Ja sekä että minkälaista musiikkia soittaa. Jos minulla olisi räkki, käyttäisin kahtaa basaria, muuten tuplapedaali. Mutta jos soittaa heviä onhan se näyttävää soittaa kahdella basarilla.
Alpha
13.03.2004 23:03:15
Itselläni on tuplapedaali. Minusta se riippuu setin koosta tai käyttääkö räkkiä vai ei. Ja sekä että minkälaista musiikkia soittaa. Jos minulla olisi räkki, käyttäisin kahtaa basaria, muuten tuplapedaali. Mutta jos soittaa heviä onhan se näyttävää soittaa kahdella basarilla.

Ei se räkkiä tarvi. Edelleen vakaana aikomuksena hommata toinen bassari plus 8" tomi...ja pistää räkki kaappiin. Ja onhan se komeen näkönen...kahella bassarilla...:o)
afro
13.03.2004 23:24:20 (muokattu 13.03.2004 23:24:31)
Sanon, että yksi basari ja yksi pedaali.
Jos nyt sitten on pakko sitä tuplabasaria käyttää, niin onhan ne kaksi basaria hienomman näkösiä. Roudaussyistä ehkä kuitenkin tuplapedaali olisi järkevämpi.
Itse soitan kuitenkin sinkkupedaalilla ja sinkkubasarilla.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Paas
14.03.2004 09:49:28
Ei se räkkiä tarvi. Edelleen vakaana aikomuksena hommata toinen bassari plus 8" tomi...ja pistää räkki kaappiin. Ja onhan se komeen näkönen...kahella bassarilla...:o)

Sama aikomus minullakin. Mutta en pistä räkkiä kaappiin.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
lateq
14.03.2004 10:28:21
Sama aikomus minullakin. Mutta en pistä räkkiä kaappiin.

Ei helvetti sinä oot Paas rikas äiä ;P
Laavassa on ikävä saatanaa.
TamaMan
14.03.2004 23:02:15

Tupla pedaalit vai tupla basarit, kumpaa suositte? Mielestäni pitää olla kaksi basaria!?

Kumpaakin. Hyvä tuplapedaali toimii keikoilla ja tuplasetti on mukavampi pidemmän päälle. Toisaalta jos ei ole "talon" rumpuja keikkapaikalla käytössä ja joutuu roudaa omat, niin sama kai se toinen basarikin on ottaa mukaan...

-TamaMan
Paas
15.03.2004 21:51:22
Ei helvetti sinä oot Paas rikas äiä ;P

Miten nii? Tilillä taitaa tällä hetkellä olla muutama hassu euro ja tuolla kirjoituspöydällä taitaa olla joku 4-6e. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods
v bear
18.03.2004 14:33:31
Miten nii? Tilillä taitaa tällä hetkellä olla muutama hassu euro ja tuolla kirjoituspöydällä taitaa olla joku 4-6e. :)

yleistä musiikki piireis = )
twist twist on jumala
AoA
18.03.2004 14:41:41
Jos on rahaa, tilaa ja iso auto niin mikäs siinä. Kaksi basaria tietenkin.
-Anssi
soundi
18.03.2004 16:58:36
Mun mielestä kaks basaria, koska se on paremman näkönen ja parempi soittaa
Lord Torment
03.08.2004 21:35:07 (muokattu 03.08.2004 21:36:19)
kyllä tuplabasso aina tuplapedaalin voittaa. doublepedaalit on miusta ihan skheissee. ja kahet bassarit on paremman näköset kun yks.
Antti1997
03.08.2004 21:46:01
kyllä tuplabasso aina tuplapedaalin voittaa. doublepedaalit on miusta ihan skheissee. ja kahet bassarit on paremman näköset kun yks.

MUN mielestä kaks basaria sopii jollekin metalli yms. yhtyeelle jolla se tuplabasarointi on suuressa roolissa, mutta esim. jollekin Popedalle sopii paremmin tuplapedaali koska se ei ole kuitenkaan pääroolissa.

Sainpahan sanottua! :)
"Ennustan että tästä tulee iso juttu" -Unworthy Knight 25.06.2003, alkuperäisessä off-topicissa
Bobana
05.08.2004 09:29:43
Jaaha, no näitä mielipiteitä on taas sitte yhtä monta kun on nenän kaivajiakin...

Mutta itse olen aina ihaillut sellasia rumpaleita joilla on äärimmäisen niukka kalusto ja sitte ne vetää ihan pimeitä juttuja... Se on TAITOA se!!! Ja säväyttää tuhannesti enemmän kun joku älytön patteristo.
Onhan se helppo tunkea joka nurkka täyteen kaiken maailman pönttöjä ja kilistimiä kun niihin osuu aina kun vaan johonkin huitasee...
Ehdoton tuplaspedun kannattaja jo 17v...
w-i-v-e
06.08.2004 09:03:17
Ei kahel bassorummulla mitään tee:). Toki kyllä ulkonäköä sillä saa, mutta kannatan ehdottomasti tuplaspekua:)
vinonelioklovni
06.08.2004 19:02:47
sitä mieltä olen minä että teknisyys kunniaan. tupla pedaali on paljon teknisemmän näköinen, kuten kaikki muutkin erilaiset ripustus systeemit! (ja siis vain minun mielipide)
persettä kutittaa niin saatanasti.
Bacchus
06.08.2004 20:08:42
sitä mieltä olen minä että teknisyys kunniaan. tupla pedaali on paljon teknisemmän näköinen, kuten kaikki muutkin erilaiset ripustus systeemit! (ja siis vain minun mielipide)

Näkyykö se tuplapedaali nyt sitten niin hirveästi sieltä setin takaa...?
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
tthei
06.08.2004 20:17:34

Näkyykö se tuplapedaali nyt sitten niin hirveästi sieltä setin takaa...?

Ei välttämättä, mutta jos itse haluaa katsoa sellasta teknistä härveliä ennemmin kuin tuplabasarit ja räkki viritelmää. Itse kyllä olen enemmän clamppien, erillisten telineitten ja tuplapedaalien kannalla, kuin tuplabasarin ja räkin. Jos ulkonäköä vain katsotaan.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
Alpha
06.08.2004 20:28:27
MUN mielestä kaks basaria sopii jollekin metalli yms. yhtyeelle jolla se tuplabasarointi on suuressa roolissa, mutta esim. jollekin Popedalle sopii paremmin tuplapedaali koska se ei ole kuitenkaan pääroolissa.

Sainpahan sanottua! :)

Popedan rumpali polkee singlellä...
anstir
06.08.2004 21:34:32
Kuunteleppa kappaletta 'Ei lasten käsiin' jos pystyt. Kyllä se ainaki minusta polkee siinä tuplilla ;)
Antti1997
06.08.2004 22:47:51

Ainskii Hyvää iltaa Tampere -dvdllä tuplilla!!
Ja joskus on ollut kyllä Holmeillakin kaks basaria! :o)
:o)
Puhtaus on puoli ruokaa, mutta ei siitä kyllä nälkä lähde. ----- "Pitää mainostaa, että saa." -DJ Lattialuukkukoira
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)