Aihe: Tuplapedaali vai kaksi basaria?
1 2 3
J.K.Ruudio
09.01.2004 15:58:09

Kyllä se poijjaat niin on, että kaksi basaria viritetään samaan vireeseen, mikäli meinaa yhtään käyttää tukutukua tai pikkurupelia.

Pitää sitten joku päivä virittää noita,tiiä sitten mitä siitäkin tulee.
Tuplat ne olla pitää!
Paas
09.01.2004 16:14:45
Tässä keväällä menen varmaan töihin koulun loputtua ja sitten kun on rahaa niin tilaan varmaan kaksi 22"*18" bassaria. Sitten myyn kenties pois nykyisen 22"*16" basarin jos joku vaikka ostais. Tai sitten pistän sen setin jatkeeksi vaikka koristeeksi niinkuin HIM:in Kaasukin. :)
Takatukat kunniaan!
Clayrooster
25.01.2004 22:23:49
Tuplabasari on aina tietysti hienompi, mutta tottakai tuplapedaalit on helpompi roudata....

Ja jos on ongelmia löytää tuplabasareista sama saundi tms, (on siis eri tuumat/kalvot, muuta mätää) mutta haluaa silti lesoilla, voi aina laittaa ihan vaan tuplapedaalin siihen toiseen basariin, ja sitten pitää toista basaria ns."koristeena".
Itellä on ainakin toinen basari vain tomipidikkeenä.
Tai kyllä siihen olen yhen single-spedun laittanut siihen kiinni, ja sitten säätänyt sen basarin erilaiseksi kun sen missä on tuplaspedu... huh, selitystä selitystä.

Saundivinkki:
Treenikämpällä oli eväänä AINOASTAAN paketti HkBlöötä, ja eihän sitä sitten raakana voinut kokonaan syödä, niin ihan huvikseen ajattelin testata millainen saundi siitä tulee, kun sen pistää pedaalin nuijaksi. Tuli kyllä komea ääni, ainakin minun basarissani. Ongelma oli ainoastaan se, että makkara irtosi nuijapaikasta turhankin helposti.
"Syö sukset, jos et, aja viikset"
Paas
25.01.2004 22:35:18
Saundivinkki:
Treenikämpällä oli eväänä AINOASTAAN paketti HkBlöötä, ja eihän sitä sitten raakana voinut kokonaan syödä, niin ihan huvikseen ajattelin testata millainen saundi siitä tulee, kun sen pistää pedaalin nuijaksi. Tuli kyllä komea ääni, ainakin minun basarissani. Ongelma oli ainoastaan se, että makkara irtosi nuijapaikasta turhankin helposti.

No ei ole joka kaverilla tollasta basarin nuijjaa. :)
Takatukat kunniaan!
Viceroy
26.01.2004 00:20:15

Saundivinkki:

Old school -densat kääntyis haudoissaan, jos tietäisivät, miten nuori polvi leikkii ruoalla. Eat your vegetables!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)