Aihe: Stagestarit vireeseen
1 2 3
Bulk
01.01.2004 22:45:30
Niitä demppirenkaita voi leikellä itse vanhoista kalvoista.
Jami
02.01.2004 00:00:44

Demppailkaa poijat. Eihän rummut ole SOItin. Eihän sen nyt kuulukkaan SOIda. Pinstraipit tai väkevämmät. Jokatapauksessa kakskerroskalvot. Sekä ylä että alakalvoihin roudateippiä (sitä hopeanväristä) kahdeksan kertaa ristiin sisäpuolelle. Rumpu kannattaa täyttää ekopuhallusvillalla. Sitä saa rautakaupasta. Sitten kalvot paikalleen. Ihan löysälle että tulee riittävän matala ja tuhti saundi. Ja oon saatana niin ei soi liikaa!!! Riippuu tietysti siitä että onko koivurunko vai oikein vaahteraa.
Aharistaa. Tämä saatanan lakeus. Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä.
Paas
02.01.2004 13:10:36
Demppailkaa poijat. Eihän rummut ole SOItin. Eihän sen nyt kuulukkaan SOIda. Pinstraipit tai väkevämmät. Jokatapauksessa kakskerroskalvot. Sekä ylä että alakalvoihin roudateippiä (sitä hopeanväristä) kahdeksan kertaa ristiin sisäpuolelle. Rumpu kannattaa täyttää ekopuhallusvillalla. Sitä saa rautakaupasta. Sitten kalvot paikalleen. Ihan löysälle että tulee riittävän matala ja tuhti saundi. Ja oon saatana niin ei soi liikaa!!! Riippuu tietysti siitä että onko koivurunko vai oikein vaahteraa.

Hoho! :)
Takatukat kunniaan!
Alpha
02.01.2004 17:06:15
Hoho! :)

Jep...nauratti niin pirusti, mut Jamihan tuossa kuvaili meikäläisen ensimmäisen bassarin...:o)
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)