Aihe: Kokemuksia Milleniumin MPS-300:sta?
1 2 3
Hulfok
13.11.2005 14:56:50
Kaippa se on vielä kerran sanottava.... Jotta älä osta mitään testaamatta, Äläkä myöskään osta milleniumeja huolimatta siitä ootko testannu vai et.... Milleniumeja on kolmen laatusia. 1) Just ja just toimivia 2) Todella paskoja ja huonoja 3) Vielä paskempia ja huonompia.
Kun ostat milleniumin itsemurha riskisi nuosee huolestuttavasti.
xerxes
13.11.2005 15:56:16
Kaippa se on vielä kerran sanottava.... Jotta älä osta mitään testaamatta, Äläkä myöskään osta milleniumeja huolimatta siitä ootko testannu vai et.... Milleniumeja on kolmen laatusia. 1) Just ja just toimivia 2) Todella paskoja ja huonoja 3) Vielä paskempia ja huonompia.
Kun ostat milleniumin itsemurha riskisi nuosee huolestuttavasti.

Oot sitten kaikki Milleniunm tuotteet testannut? Kerros mulle sitten niistä isommista pädeistä, että mikä niissä on se pointti, että ne on paskoja.
Relax.
Hulfok
13.11.2005 17:25:26
Oot sitten kaikki Milleniunm tuotteet testannut? Kerros mulle sitten niistä isommista pädeistä, että mikä niissä on se pointti, että ne on paskoja.

Koska ne milleniumeja... Helppoa eikö totta?
Peicco
13.11.2005 20:14:22

Joku täällä jo jossain vaiheessa kertoi padin konstruktiosta ja soittotuntumasta. Oli kuulema suuri pettymys. En ole testannut, mutta uskon, oli sen verran tarkkaan kuvailtu.
xerxes
17.11.2005 20:12:14
Koska ne milleniumeja... Helppoa eikö totta?

Eli jos niissä olisi Rolandin lätkä ne oliskin hyviä??
Relax.
xerxes
17.11.2005 20:14:32
Joku täällä jo jossain vaiheessa kertoi padin konstruktiosta ja soittotuntumasta. Oli kuulema suuri pettymys. En ole testannut, mutta uskon, oli sen verran tarkkaan kuvailtu.

Kuulemma Intiassa kuukin on kuumempi...
Relax.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)