Aihe: Peltejä ostamassa
1 2 3
18is9
13.11.2003 15:22:56

Harmi vaan kun ei oikeestaan noita peltejä voi setin kaa testata.

Oulussa Kullaksella ainakin pystyy testailemaan peltejä setin kanssa, kun vain katsoo jonkun siihen sopivan ajan ettei koko liike ole täynnä jotain kitarantestaajia samaan aikaan.

Ja sekin hyvä puoli on, että Amin (myyjä) innostuessa asiasta saa peltejä kuunneltua setin ulkopuoleltakin Amin soitellessa komppeja.
"Snoochie boochies, or whatever the fuck we use to say" - Jay
rumpali69
15.11.2003 21:10:25

joo no hepato ostakaa b8 pro
puufin
28.11.2003 23:01:29
Päätin nostaa tämän uudestaan ylös kun löysin nyt viimeinkin crashin itelleni.

Kävin Lahdessa Vertikaali-musaliikkeessä ja sielä oli näitä Masterwork-peltejä. En oo ennen niitä missään nähnyt mutta jostain kuulin että ihan laatupeltejä Turkista. No niin olikin. Ostin 15" crashin ja hinta oli vaan 240e. Mun mielestä aika kohtuu halpa hinta käsintaotusta ja noin hyvän kuulosesta pellistä. Myyjä sano et ne tilaa suoraan tehtaalta pellit ni pystyy myymään halvemmalla.

Vähän tossa koitin rumpujen kaa suojaimet päässä niin tuntuu jäävän vähän muiden äänien alle toi pelti. En tiedä ottaako suojaimet just sit jotain sellasii ääniä jotenkii tai jotain=) Mutta ääni on ihanan heleä ja syttyy herkästi eikä tarvi kovaa lyödä että räjähtää. Ja sit se hytkyy vielä sillee tai niiku vapisee hienosti =D

Sitten pitäs vielä keksiä jostain haikat ja ride.

Onks kellää muulla mitään kokemusta Masterworkin pelleistä?
Mikko A
29.11.2003 01:27:11
Päätin nostaa tämän uudestaan ylös kun löysin nyt viimeinkin crashin itelleni.

Kävin Lahdessa Vertikaali-musaliikkeessä ja sielä oli näitä Masterwork-peltejä. En oo ennen niitä missään nähnyt mutta jostain kuulin että ihan laatupeltejä Turkista. No niin olikin. Ostin 15" crashin ja hinta oli vaan 240e. Mun mielestä aika kohtuu halpa hinta käsintaotusta ja noin hyvän kuulosesta pellistä. Myyjä sano et ne tilaa suoraan tehtaalta pellit ni pystyy myymään halvemmalla.

Halpa?! Tuolla hinnallahan saa käsintaotun riden!
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
puufin
29.11.2003 20:44:51
No mutta siis, onhan noi hyvät pellit yleensä päälle 300e.
lateq
29.11.2003 21:11:51
Ostin 15" crashin ja hinta oli vaan 240e. Mun mielestä aika kohtuu halpa hinta

Sairasta
Laavassa on ikävä saatanaa.
Niskamies
29.11.2003 21:22:26
Sairasta

Mun unelma krässikin oli sentään "vain" 210 euroa. Pääsin samalla eroon siitä hirvittävästä Zidljianin A-sarjan pangista, ja maksoin kuuskymppiä. Kallista, sanon minä.
Hanki presari ja ole tosimies!
Mikko A
29.11.2003 21:50:40
No mutta siis, onhan noi hyvät pellit yleensä päälle 300e.

Eikä oo. Joku on nyt kusettanu sua... En netistä löytänyt mistään 15" crashia, joka olis maksanu 300 erkkiä. Joku Paisteen Traditional voipi maksaa tuon 240, mutta ne onkin about kalleimpia peltejä, mitä löytyy.
puufin
29.11.2003 22:11:58
No mulla on sitten varmaan ihan vääristynyt kuva peltien hinnoista. Muistelisin että vaikka malmin dlx:ssä kaikki zildjianit oli ainaki kalliimpia ku toi 240e. Mistä te sitten peltinne hommaatte? On totta et oon ekaa kertaa peltejä ostelemassa mutta mä pidin tota halpana niihin verrattuun mitä oon katellu. Mutta ei mua varmaan kuitenkaan ole silmään kustu, koska kyllä tuollasesta pellistä ton verran varmasti joutuu maksamaan.
Magetsu
30.11.2003 16:30:40
En netistä löytänyt mistään 15" crashia, joka olis maksanu 300 erkkiä. Joku Paisteen Traditional voipi maksaa tuon 240, mutta ne onkin about kalleimpia peltejä, mitä löytyy.

Zildjian K Constantinople 16" Crashin ovh on 340 euroa.
Nuo Masterworksit on todellakin aika hintavia peltejä esim. Masterworksin Jazz Master 16" Crash näyttää olevan n.255 euroa.

http://www.pad-corp.com/catalog4.htm
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
Magetsu
30.11.2003 16:33:57
Mutta ei mua varmaan kuitenkaan ole silmään kustu, koska kyllä tuollasesta pellistä ton verran varmasti joutuu maksamaan.

Juu, ei sua ole kusetettu...Ihan sopiva hinta tuosta pellistä.
Onko muuten mitä mallia?
puufin
30.11.2003 18:26:43
Toi on ihan 15" Custom series crash. Ei sielä tainnu olla edes muita malleja
Paas
30.11.2003 20:00:53
Muistelisin että vaikka malmin dlx:ssä kaikki zildjianit oli ainaki kalliimpia ku toi 240e. Mistä te sitten peltinne hommaatte?

Käy huviksesi kattelemassa zildjianin hintoja Levytukussa ja vertaa niitä dlx:n hintoihin. En ole koskaan ostanut ainuttakaan peltiä dlx:stä enkä osta jos hinnat eivät laske huimasti. Kannattaa vertailla hintoja. Levytukusta olen kaikki peltini ostanut.
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
Niskamies
30.11.2003 20:08:08
Käy huviksesi kattelemassa zildjianin hintoja Levytukussa ja vertaa niitä dlx:n hintoihin. En ole koskaan ostanut ainuttakaan peltiä dlx:stä enkä osta jos hinnat eivät laske huimasti. Kannattaa vertailla hintoja. Levytukusta olen kaikki peltini ostanut.

Helvetti, mä ostin mun krässin DLX:stä, ja ilman hintavertailua tietysti. Mutta sain sen hirveen pangin vaihdossa pois, ja 150 euroa on mun mielestä aika paljon paskasta.
Hanki presari ja ole tosimies!
Paas
30.11.2003 20:13:07
Helvetti, mä ostin mun krässin DLX:stä, ja ilman hintavertailua tietysti. Mutta sain sen hirveen pangin vaihdossa pois, ja 150 euroa on mun mielestä aika paljon paskasta.

No siellä saattaa saada vaihdossa vanhasta pellistään vähän enemmän kuin muualla mutta kun niiden pellit maksaa paljon enemmän niin eihän siinä mitään silloin loppujen lopuksi voita. Peltejä ei kannata viedä vaihdossa liikkeeseen ellei ole pakko. Ei niistä koskaan saa kunnollista hyvitystä, kannattaa myydä itse jollekkin yksityiselle.
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
kkeppana
30.11.2003 20:55:44
Peltejä ei kannata viedä vaihdossa liikkeeseen ellei ole pakko. Ei niistä koskaan saa kunnollista hyvitystä, kannattaa myydä itse jollekkin yksityiselle.

Näin se on.
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
Magetsu
30.11.2003 21:04:24
Toi on ihan 15" Custom series crash. Ei sielä tainnu olla edes muita malleja

Kyllä tuossa linkissä oli Custom Series, heti toisena ylhäältä alaspäin.
Hintaa oli 15" Crashille (riippumatta paksuudesta) tasan 200 euroa.
Mikko A
30.11.2003 22:42:23
Zildjian K Constantinople 16" Crashin ovh on 340 euroa.
Nuo Masterworksit on todellakin aika hintavia peltejä esim. Masterworksin Jazz Master 16" Crash näyttää olevan n.255 euroa.

http://www.pad-corp.com/catalog4.htm

Ei peltejä oikeesti myydä ohjehinnoilla, mutta anyway, jos kerran Masterworksit on "aika hintavia peltejä", voiko silloin sanoa että se oli halpa??? Toisin sanoen, onko kallis pelti halpa?
puufin
30.11.2003 23:25:03
No mutta jokatapauksessa missään muualla en oo Masterworkseja nähnyt ja en onneksi pulittanut mitään päälle 300 euroa siitä. Ja toi on hyvä pelti. Mulla oli sitten vaan vääristynyt kuva halvasta pellistä=)

Pitää sitten käydä sielä levytukussa kattelemassa kun pitäs vielä löytää haikka ja ride.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)