Aihe: kengillä/ilman
1 2 3 4
pehko
04.10.2003 18:35:34
Mulla on sellaset...joskus parivuotta sitten kaverilta ostetut tossut.Ne on loistavat soittaessa.Hyvä pito, mutta liukuu kuitenkin tarpeeks. Pohjat on kulunu niin ohusiks, että saa tuntuman pedaaliin...Joskus ilman kenkiä soitan...
YARRRR!!!
dictatorsh*t
05.10.2003 11:59:09
Tykkään pitää poljentoa yllä noilla Adidaksen Superstar kengillä. Nauhat tarpeeks kireellä niin homma hoituu vallan mainiosti.
Kuolema on vaihtoehto, jota suositellaan kaikenikäisille.
JanneeBDB
06.10.2003 20:52:25

kengilläpä hyvinkin. skeitit tai ihan lenkkitossut jalassa oon soittanu. Lenkkareilla saa ehkäpä paremman tuntuman, kun ne on tukevammat jalassa.
Ollaan eilen olisimme.
Aimo
07.10.2003 09:41:37
Ilman kengättä. Joskus keikalla reino-tohveleissa, jos on kylymä.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
J. Cool
07.10.2003 19:52:30

Ilman kengättä. Joskus keikalla reino-tohveleissa, jos on kylymä.

haha voin kuvitella että reinot olis varmaan aika ****:n hyvät. kunnon luistelumonot x) pitäis varmaan ostaa mut maksaa aika paljon ollakseen tohvelit..
Aimo
08.10.2003 15:40:27
haha voin kuvitella että reinot olis varmaan aika ****:n hyvät. kunnon luistelumonot x) pitäis varmaan ostaa mut maksaa aika paljon ollakseen tohvelit..

Joo, Maxissa 8 euroa. Otin isältä. Hemmetin hyvät on.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
Kholistelija
13.10.2003 20:57:04
Aina kengillä, ellen välttämättä halua hiljaista ääntä (silloin kyllä soitan kantapää maassa).
jussiohman
14.10.2003 13:25:43
Se Max Weindbergin sijainen Conanissa soitteli paljain jaloin. Weirdo..
"Se pitää olla joku roti!"-Tulenkantajat
statistiÖ
13.02.2015 19:41:42

Olen käyttänyt tällaisia viimeisen vuoden http://www.ritico.ee/voimlemissussi … ipHop-nahast-voimlemissussid-id-80/ eli jumppatossuja. Pohjakin on nahkaa. Kestää, ei merkkiäkään kulumisesta. Ei luista polkimilla liikaa, mutta tarvittaessa luistaa, jos kuka sellaista toimintoa tarvitsee. Hyvä tuntuma, kevyet, helppo vetäistä sukan päälle tai jalkaan. Lisätietona: Kestää kuivalla kesäkelillä hyvin ulkoilua, edukkaat paljasjalkasuojat. Näitä olen pongannut Sokoksen liikuntakenkäosastolta ja Prisman lastenjalkineosastolta.

Alunperin soitin sukilla ja paljainjaloin kotona. Talvella ei varpaat tarkene ilman sukkaa. Jouduin muutaman villasukan paikkaamaan, ei ne kestäneet pedaalilevyn pintaa. Tavalliset sukat kuluu myös. Kengät on liian jäykät ja kolperot, sen vähän mitä olen testaillut. Ulkokengät on myös likaiset vähintään suurimman osan vuotta. Mun hieno valkoinen rumpumatto likaantuisi. Tennareita käyttäisin, jos. Huom! Olet kirjoittamassa yli 4140 päivää vanhaan aiheeseen!
¤ RLRR LRLR RLRR LRLR ¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ ranttatantta ¤ hevi mamma, kevyt musiikki ¤
Lasso
13.02.2015 20:27:53

Paljain jaloin menee kun on mennäkseen.
"If you could reason with religious people, there would be no religious people"
Jape Muusa
14.02.2015 01:44:11

Paljailla vedetään.
Kojootti_84
14.02.2015 19:45:17
Soittelen tennarit jalassa. aikasemmin soittelin sähkörunpuja sukkasilleen. Mun mielestä parempi soittaa kengillä mutta hiljasemmissa parteissa ei saa tuntumaa hyvin ja helposti tulee liian kovaa poljettua. Pitäs varmaan viedä reenikselle sellaset conversen tennarit (mallia 80-luvun koriskengät" valmiiks ja jättää aina sinne.
-Dr.DW-
14.02.2015 20:04:07
Kojootti_84: Soittelen tennarit jalassa. aikasemmin soittelin sähkörunpuja sukkasilleen. Mun mielestä parempi soittaa kengillä mutta hiljasemmissa parteissa ei saa tuntumaa hyvin ja helposti tulee liian kovaa poljettua. Pitäs varmaan viedä reenikselle sellaset conversen tennarit (mallia 80-luvun koriskengät" valmiiks ja jättää aina sinne.

Aina on tullut läpsyteltyä lämpimissä sisätiloissa ja ei sisällä viitsi kenkiä pitää... Soittopaikkahan nyt on muutenkin sellainen "pyhättö" että siellä pitää ollakin silleen että sukkasillaan pitää pystyä menemään.
Oon kyllä funtsinut että se saattaa olla tuollein viileämmässä vähän hankala juttu... Ehkä jotkut koriskengät voisi joskus Tokmannilta hommata ja opettaa jalat ylimääräiseen senttiin... Tuntuu tuossa ylimääräisessä tangossakin olevan koulutettavaa tälle hetkelle...
Bombing for peace is just like fucking for virginity.
Lasso
14.02.2015 21:33:17

Paljain jaloin omasta mielestä saanu aina parhaan tuntuman itse pedaaliin, sukat jalassa jotenkin liukuu liikaa, saatikka kengät jalassa hommasta ei tule sitäkää vähää mitää paljaalla vetää.

Toim. huom. eihän tässä mitää 300bpm tuplia poleta muutenkaa.
"If you could reason with religious people, there would be no religious people"
-Dr.DW-
14.02.2015 21:46:34
Lasso: Paljain jaloin omasta mielestä saanu aina parhaan tuntuman itse pedaaliin, sukat jalassa jotenkin liukuu liikaa, saatikka kengät jalassa hommasta ei tule sitäkää vähää mitää paljaalla vetää.

Toim. huom. eihän tässä mitää 300bpm tuplia poleta muutenkaa.

Miusta alkaa kans tuntumaan siltä, että ei tästä allekirjoittaneesta taida tuplismonsteria tulla ees treenaamalla... Ei vaan yksinkertaisesti toimi. Hyvänä päivänä pystyy soittamaan Rotten Sound:n Obey:n tuplan, mutta seuraavana päivänä taas tippuu 20-30 bpm. Sitten ahdistaa ja yrittää liikaa ja kaikki köhnii... Eikä se siitä tunnu tahkoamallakaan paraneva/muuttuvan miksikään. Sitä ja tätä samaa schaibaa vaan:/
Bombing for peace is just like fucking for virginity.
Drumpaul
16.02.2015 09:03:17
Mulla on semmoset vajaa kymmenen vuotta sitten rinkkavaelluksille leirikengiksi hommatut Feelmax-tossut, niitä ekoja "paljasjalkakenkiä". On tosi hyvä tuntuma, eikä luista liikaa. Sopivat kesällä myös roudaukseen, noilla kun pystyy vaikka soratiellä juoksemaan.
Voi vesihanan alla keikkahiet huuhtoa, kylläkin hitaasti kuivuvat.
Sitäpaitsi mustat kun ovat niin käyvät vaikka tumman puvun kanssa :)
Ja kestävät.
tomboarmageddon
16.02.2015 09:22:28
-Dr.DW-: Miusta alkaa kans tuntumaan siltä, että ei tästä allekirjoittaneesta taida tuplismonsteria tulla ees treenaamalla... Ei vaan yksinkertaisesti toimi. Hyvänä päivänä pystyy soittamaan Rotten Sound:n Obey:n tuplan, mutta seuraavana päivänä taas tippuu 20-30 bpm. Sitten ahdistaa ja yrittää liikaa ja kaikki köhnii... Eikä se siitä tunnu tahkoamallakaan paraneva/muuttuvan miksikään. Sitä ja tätä samaa schaibaa vaan:/

En soita itte tuplilla, mutta uskoisin, että tuossakin niinkuin käsilläkin, ainakin mulla ne huipputempot lähtee vasta lämmittelyjen jälkeen. Ooko koittanu?
Monethan paukuttaa ennen keikkaa esim jolla practise anywhere setillä tms puolituntia. Pohkeiden ja reisien venyttelyä jne jotain kyykkimistä.
Kojootti_84
16.02.2015 15:50:40
-Dr.DW-: Aina on tullut läpsyteltyä lämpimissä sisätiloissa ja ei sisällä viitsi kenkiä pitää... Soittopaikkahan nyt on muutenkin sellainen "pyhättö" että siellä pitää ollakin silleen että sukkasillaan pitää pystyä menemään.
Oon kyllä funtsinut että se saattaa olla tuollein viileämmässä vähän hankala juttu... Ehkä jotkut koriskengät voisi joskus Tokmannilta hommata ja opettaa jalat ylimääräiseen senttiin... Tuntuu tuossa ylimääräisessä tangossakin olevan koulutettavaa tälle hetkelle...

Joo meillä se paikka ei ole pyhättö :). Ja nyt kun lukasin uudelleen niin tarkotin siis 70-luvun koriskenkiä eli ei ne kovin paksut ole mutta onhan siinä pohjat kuitenkin.
Kojootti_84
16.02.2015 15:53:18
Tulipa tässä sellanen teoria mieleen että voisiko heel-toe -tekniikalla olla parempi soittaa sukkasillaan ja slide-tekniikalla jollain ohutpohjaisella. Itse soittelen slidellä ja kengät natsaa mulla paljon paremmin.
statistiÖ
08.09.2015 19:08:11

Pitääpä päivittää tätä. Sillä poljin basarilla isovarpaan nivelet jalkapöytää myöten huonoon kuntoon töppösillä ja peijakas, säryt vielä levisi koko jalkaan. Onneksi palkkatöissä vaivat kitisee tehokkaasti, on pakko keksiä-tehdä jotain ennen niittiä.
Kaivoin käyttöön naisten nahkaiset kävelykengät, ohut mutta tukeva pohja, miehillä on vastaavia. Oli ennestään kokemusta erilaisilla kengillä polkemisesta, eipä tuossa paria reeniä enempää ihmetelty. Toisaalta helpompi tuommoisilla enivei. Tukevaa menoa..
¤ Jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)