-Reaper- 11.06.2004 14:47:04 | |
---|
Minä kyllä olen kans räkin kannattaja ja syyt siihen on jo tainnu tulla aikalailla kaikki jo ilmi. Joku taisi kysellä niitä hintoja: minä tilasin Riihimäen Musiikki-S:ään (jossa muuten on todella hyvä palvelu ja hyvät myyjät) Pearlin Dr-80 räkin ja siihen lisäksi vielä kuus klamppia niin sovittiin semmonen pakettihinta pilkku että 210 jöröö. Rock´N´Roll!! |
bluesman86 11.06.2004 15:48:56 | |
---|
Minä kyllä olen kans räkin kannattaja ja syyt siihen on jo tainnu tulla aikalailla kaikki jo ilmi. Joku taisi kysellä niitä hintoja: minä tilasin Riihimäen Musiikki-S:ään (jossa muuten on todella hyvä palvelu ja hyvät myyjät) Pearlin Dr-80 räkin ja siihen lisäksi vielä kuus klamppia niin sovittiin semmonen pakettihinta pilkku että 210 jöröö. Eetu on hyvä äijjä palvelee niin uusia kuin vanhoja aiakkaita yhtä avoimesti tosin on hiukan hajamielinen mutta ei se mitään.... ps. viis vuotta musiikki-s:n palvelua takana :) Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
polytoximaniac 11.06.2004 16:16:50 | |
---|
Käykääpäs katsomassa seuraavanlaiset sivut ja painakaa kaikki tiukasti mieleen. go.to/righteousdrummers Sieltä löytyy kaikki sallitut ja kielletyt rummut/telineet/pellit. Ei lisättävää... Oli aika tiukat rajoitukset : ) Eniten hämmästytti Tamojen bannaaminen... Mä olisin ehkä laittanu NewSoundit ( jotka allekirjoittanut ikävä kyllä omistaa ) : p |
Paas 11.06.2004 22:48:35 | |
---|
Eniten hämmästytti Tamojen bannaaminen... Mä olisin ehkä laittanu NewSoundit ( jotka allekirjoittanut ikävä kyllä omistaa ) : p Mitä? Newsoundit? Siellä puhuttiin nyt ilmeisesti rummuista eikä nyysaundeista. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Alpha 12.06.2004 23:07:16 (muokattu 12.06.2004 23:08:24) | |
---|
Mitä? Newsoundit? Siellä puhuttiin nyt ilmeisesti rummuista eikä nyysaundeista. :) Nih...ja tuplapedaalit, puomiständit ynnä räkit on saatanasta. Pitäskö alkaa vääntään myynti-ilmoa...:o)? Edit:Mullei ole tuplaria...älkää luulkokkaa... |
AoA 13.06.2004 02:07:48 | |
---|
Isolla setillä räkki varmasti toimii varsin hyvin, itsellä kun ei setin koko päätä huimaa niin käytän muutamaa telinettä, suoria ovat nekin, joten mitäs turhia räkkiä laittamaan. -Anssi- |
anzelmosm 13.06.2004 10:23:46 | |
---|
|
Buusteri 13.06.2004 11:22:03 | |
---|
Hieno snare muuten tuossa kolmannessa linkissä.. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
anzelmosm 13.06.2004 15:21:39 | |
---|
Hieno snare muuten tuossa kolmannessa linkissä.. katoin just että mistä sinne on noi ruma snare jääny tuoho kuvaan |
Jaska 13.06.2004 15:48:44 | |
---|
Noissa muutamassa keskimmäisessä kuvassa taidetaa mennä jo enemmän häkin kun räkin suuntaan :) jee |
Paas 13.06.2004 15:58:23 | |
---|
Noissa muutamassa keskimmäisessä kuvassa taidetaa mennä jo enemmän häkin kun räkin suuntaan :) Totta. :) Henk.koht. en kyllä pidä noin rajuista räkeistä. Ei näytä ollenkaan hyvältä minun silmissäni. Makuasiahan se. Varmaan jossain vaiheessa vaihdan oman räkkini tavallisiin ständeihin. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
-Reaper- 13.06.2004 22:05:02 | |
---|
Eetu on hyvä äijjä palvelee niin uusia kuin vanhoja aiakkaita yhtä avoimesti tosin on hiukan hajamielinen mutta ei se mitään.... ps. viis vuotta musiikki-s:n palvelua takana :) No perkele! Asutko sinäkin Riihimäellä vai mistä sä Salosen tunnet? Ja on muuten hyvä myyjä... Rock´N´Roll!! |
Jeltz 21.07.2004 22:37:49 (muokattu 21.07.2004 22:39:07) | |
---|
En viitsi aloittaa uutta aihetta, joten jatkan taas tätä. Onko kenelläkään kokemuksia (tai kommentteja /ajatuksia) viritelmästä, jossa laitetaan kahteen ständiin kiinni räkkiputki, joka siis kulkee basarin yli/edestä? Olisi siis lähinnä kokoräkin ja ständiviidakon välimuoto, putkeen voisi laittaa pikkutomit ja pari peltiä. Olisi sikäli houkutteleva vaihtoehto, kun räkki kiinnostaisi, mutta ei ole oikein tarvetta millekään isolle räkille, ja tämä olisi halvempikin vaihtoehto. Pulp |
Paas 22.07.2004 13:46:54 | |
---|
En viitsi aloittaa uutta aihetta, joten jatkan taas tätä. Onko kenelläkään kokemuksia (tai kommentteja /ajatuksia) viritelmästä, jossa laitetaan kahteen ständiin kiinni räkkiputki, joka siis kulkee basarin yli/edestä? Olisi siis lähinnä kokoräkin ja ständiviidakon välimuoto, putkeen voisi laittaa pikkutomit ja pari peltiä. Olisi sikäli houkutteleva vaihtoehto, kun räkki kiinnostaisi, mutta ei ole oikein tarvetta millekään isolle räkille, ja tämä olisi halvempikin vaihtoehto. Onkos sulla mitään linkkejä pistää mistä löytys kuvia moisesta virityksestä? En ole sellaisiin aikaisemmin törmännyt. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Alpha 22.07.2004 14:26:08 | |
---|
En viitsi aloittaa uutta aihetta, joten jatkan taas tätä. Onko kenelläkään kokemuksia (tai kommentteja /ajatuksia) viritelmästä, jossa laitetaan kahteen ständiin kiinni räkkiputki, joka siis kulkee basarin yli/edestä? Olisi siis lähinnä kokoräkin ja ständiviidakon välimuoto, putkeen voisi laittaa pikkutomit ja pari peltiä. Olisi sikäli houkutteleva vaihtoehto, kun räkki kiinnostaisi, mutta ei ole oikein tarvetta millekään isolle räkille, ja tämä olisi halvempikin vaihtoehto. Osta miulta tuo Taman Power Tower-räkki...just tuohon basarin päälle ja kolmella tomi kinnikkeellä... Pistä vaikka pikaviestiä... |
Jeltz 22.07.2004 15:39:09 | |
---|
Pulp |
Paas 22.07.2004 15:44:51 | |
---|
http://www.gibraltarhardware.com/img/service/page18.jpg No tuossa kuvan alareunassa on setti, jossa on kyseinen hökötys Näköjään juu. Taitaa olla ihan normaali räkin putki. Pitää vaan olla sopivat klämpit/kiinnikkeet joilla sen saa liitettyä niihin ständeihin. Ei sen kummempaa. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Jeltz 22.07.2004 15:50:34 | |
---|
Näköjään juu. Taitaa olla ihan normaali räkin putki. Pitää vaan olla sopivat klämpit/kiinnikkeet joilla sen saa liitettyä niihin ständeihin. Ei sen kummempaa. Näinhän se on. Mutta kysyinkin, että olisiko kenelläkään tietoa tämmöisen härpäkkeen toimivuudesta ja käytettävyydestä. Pulp |
Paas 22.07.2004 15:56:33 | |
---|
Näinhän se on. Mutta kysyinkin, että olisiko kenelläkään tietoa tämmöisen härpäkkeen toimivuudesta ja käytettävyydestä. kai se vastaa sitä räkkiä melko lailla. Mikäs siinä nyt niin kummallista olisi? Kevyempi roudata kun on vähemmän putkia ja luultavasti helpompi asentaa. Täytyy vaan olla tukevat ständit jotka kestää kannatella sitä räkin putkea kaikkine kamoineen. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Jeltz 22.07.2004 15:58:20 | |
---|
Täytyy vaan olla tukevat ständit jotka kestää kannatella sitä räkin putkea kaikkine kamoineen. No eiköhän Taman Roadprot olis ihan tarpeeks tukevia. Pulp |