Aihe: Soooooloja!!
1 2 3
Speedy
11.08.2003 20:13:09

Kotimaisista mainittakoon Trio Töykeiden biisit Töttöröö (levyllä G´day) ja Yatra Ta (levyllä Jazzlantis). Jälkimmäinen LP on kyllä rumputyöskentelyn kannalta kuuntelemisen arvoinen lätty -- Rami Eskelinen ei ole mikään turha mies.

Totta, siel on sooloissa pari heinoa kompin pätkää, mitkä piti ihan opetella ittekki..=))

Lenni-Kalle Taipale Trion LP:llä Nothing to HIde on raita Sami-Imas, jolla S. Järvinen puolestaan soooloilee komeasti.

No jaa.. Mua ei oikein Järvisen soolot iske..=/
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Boogiman
13.08.2003 07:10:13
Moottoripään Miki Dee Sacrificen keskellä 25Boneshakerin live DVD/CD:llä.
JeeVes
13.08.2003 15:15:32
Aika tiukkoja rumpu sooloja pistää parilla videoalla Buddy Rich (kaikkihan tietää miehen..eiks je). Jos jostain on mahdollista kuulla sen soittoa, niin kannattaa kuunnelle ja tsekata.
-Join me in bed-
AP
13.08.2003 18:37:44
Aika tiukkoja rumpu sooloja pistää parilla videoalla Buddy Rich (kaikkihan tietää miehen..eiks je). Jos jostain on mahdollista kuulla sen soittoa, niin kannattaa kuunnelle ja tsekata.

Jep. Mitä noita videoita olen tuolta drummerworldista imuttanut, niin kyllä tuo Buddy Rich in Berlin-video on aina vaan se suosikki.
jazz86
15.08.2003 11:18:35
öh..eräs Van Halenin levy sisälti aivan mahtavan rumpusoolon.. en muista vaan levyn nimeä, mutta live-keikka se oli.

Niin ja Ozzyn ex-rumpali Tommy Aldridge on myös kova sana.

Tuo Joe Satrianin pumpun rumpali on myös aikamoinen kone.
Possu pomppii pellolla
kid ego
16.08.2003 00:28:18
Kazaahan hakusanaksi "drum solo" niin eiköhän löydy uniikkejakin! Mulla on levyillä ainakin seuraavat:

Megadeth: Rude Awakening -levyllä She Wolfissa tulee rumpusoolo. Rumpalia ei muista.
Van Halen: Right Here Right Now -levyllä Pleasure Domessa tulee rumpusoolo. Kannuttajana Alex Van Halen.
Do you really want to funk with me?
Hirvi on petoeläin.
Tomi_79
19.08.2003 14:33:29
Kannattaa kuunnella tällanen:
Fredrik Thordendal & Morgan Ågren - Sol Niger Within Medley

Video löytyy jostain netistä... Morgan Ågren vetää aivan uskomattomia juttuja monimutkasten polymetrien päälle, ett pää menee sekasin kun ekaa kertaa kuulee.
Bacchus
19.08.2003 14:44:04
Tsiigailin tota Moby Dickin Bonhamin sooloa, ja olihan siinä tosi hienoja one hand-rolleja, mut vähän tylsä se oli. Enemmän oon irti saanu Minnemanin, Divirgilion (vai miten kirjoitetaankaan?), Donatin, Careyn sooloista..
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
ziggy
29.08.2003 14:04:46 (muokattu 29.08.2003 14:05:13)

Bongasin semmosen sivun kun www.drummerworld.com Sieltä loytyy pari sooloa ja vähän rumpaleitten taustaakin kerrottu
mitä se meinaa?
Mikko A
29.08.2003 16:26:08 (muokattu 29.08.2003 17:53:25)
Bongasin semmosen sivun kun www.drummerworld.com Sieltä loytyy pari sooloa ja vähän rumpaleitten taustaakin kerrottu

Suosittelin uutta mnettiläistä olemaan esittelemättä mitään linkkejä, koska se on aivan varmasti esiintynyt täällä ennenkin... Kuin myös tuo. Ja sitä ei muuten varmasti jätä kukaan sanomatta että se on jo vanha juttu.

Ja siis tässä ei ollut mitään henkilökohtaista sinua tai ketään muutakaan kohtaan.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
Bacchus
29.08.2003 16:57:17
Suosittelin uutta mnettiläistä olemaan esittelemänä mitään linkkejä, koska se on aivan varmasti esiintynyt täällä ennenkin... Kuin myös tuo. Ja sitä ei muuten varmasti jätä kukaan sanomatta että se on jo vanha juttu.

Ja siis tässä ei ollut mitään henkilökohtaista sinua tai ketään muutakaan kohtaan.

Oli muuten harvinaisen ystävällisesti ja hyvin opastettu. Oivallista Mikko. Itse meinasin kommentoida tosta, mut en löytänyt sopivia sanoja joten annoin asian olla. Ettei tulisi tappelua, niinkuin niin usein täällä tuppaa tapahtumaan.

Tästä on pakko välittää plusmerkkinen merkintä tietokantaan. Bra!=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Mikko A
29.08.2003 17:54:16
Oli muuten harvinaisen ystävällisesti ja hyvin opastettu. Oivallista Mikko. Itse meinasin kommentoida tosta, mut en löytänyt sopivia sanoja joten annoin asian olla. Ettei tulisi tappelua, niinkuin niin usein täällä tuppaa tapahtumaan.

Tästä on pakko välittää plusmerkkinen merkintä tietokantaan. Bra!=)

Tackar =)
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
ziggy
30.08.2003 20:21:10 (muokattu 30.08.2003 20:25:06)

Suosittelin uutta mnettiläistä olemaan esittelemättä mitään linkkejä, koska se on aivan varmasti esiintynyt täällä ennenkin... Kuin myös tuo. Ja sitä ei muuten varmasti jätä kukaan sanomatta että se on jo vanha juttu.

Ok. Sori, en ollu lukenu. kiitos vinkistä.=)
Enkä mä sit ois muutenkaa riitaa haastanu ku en halua ja se on aivan turhaa.
mitä se meinaa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)