Aihe: Symbaalien kestävyys
1 2 3
welho
17.02.2004 23:49:39

Eli jokanen vois kertoo mikä/mitkä symbaali/t on kestänyt oman paukuttamisen ajan kauiten. (tuppaa meinaan noi ihan hyvätkin hajoon.)

Vanhin pelti taitaa olla tuollainen sabianin 14"HH thin crash jonka ostin joskus käytettynä. On kestänyt normaalikäytössä loistavasti.

Koputanpa puuta=)
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Mikko A
18.02.2004 01:20:22
Koputanpa puuta=)

Nyt katkes kamelin selkä. Kertokaa joku heti mitä helvettiä tuo oikein tahtoo sanoa!! :)
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Jack Dude
18.02.2004 01:56:04
Kun itseltäni meni 18" Sabianin (AAX?) crash taannoin rikki vaihdoin kapuloita astetta ohkaisempaan suuntaan ja nappasin Istambulin 19" Alchemyn tilalle. Aikaisemmin aika surutta on tullut peltejä hakattua, mutta kun valuutta alkaa käymään vähiin on pakko ottaa kaikki neuvot käyttöön.

Eikä tuo crash ollut ensimmäinen rikki mennyt, pari 16" crashia (Paistetta muistaakseni) on mennyt uran alkutaipaleilla särki.
Speedy
18.02.2004 10:14:46

Pistin sitten 302 14" crashin haitsun topiksi, ei se soundi ainakaan enää paskemmaksi mennyt. :D

Hei, mul on semmonen 302 14" crash haitsun toppina, ja alhaalla on joku tautisen vanha Zildjianin Avediksen sentin paksu alapelti.. Ja saundi on mun korvaan erittäin hyvä, oikeestaan loistava.. tumma ja selkeä, kuitenkinh tarvittaessa myös rosoisempi, kun kovemmin mätkäsee..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
puppets
19.02.2004 17:35:01
ainakin paisteen pellit kestää aika hyvin vaikka ei oo mikään paras ääni.
miän vain
20.02.2004 12:40:55

ainakin paisteen pellit kestää aika hyvin vaikka ei oo mikään paras ääni.

Siinäpä asiallinen kommentti. Peltisarjallahan ei ole mitään väliä... :p
MoonDog
20.02.2004 17:25:03
Ei taida niin, samaltahan ne signaturet ja 302:set kuulostaa. ;)
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Drummer666
20.02.2004 17:28:57
ite soittelin Paiste Rude 16" Crash/Ridella ( vanhempia malleja käsittääkseni) noin 5 viis vuotta ja tuli käytettynä edellisen setin mukana... Tais olla jotain 1000 sarjaa muistaakseni...
"kyllä vain, minulla on enään vain muutama hassu triljoona, horjun tuhon partaalla." -Roope Ankka
Micho
21.02.2004 12:20:32 (muokattu 21.02.2004 12:21:53)

vituttaa.
olin juuri toipumaisillani erittäin vakavasta kroonisesta masennustilasta, joka johtui rakkaan 15" a-customini halkeamasta pari kuukautta sitten. poraus on auttanut, eikä halkeama ole suurentunut.
mutta eilenpä maailmani romahti taas: vielä em. peltiäkin rakkaampaan 18" a-customiin ilmestyi halkeama. itseasiassa kaksi, ellei peräti kolmekin. ja tänään olis kaiken lisäksi keikka..

ihmetyttää vaan, että mitenkä ne halkeamat on tullu siihen just samaan aikaan. en huomannu soitossani mitään normaalista poikkeavaa (molemmat pellit kestäneet käsissäni jo vuosia..), ja olen pellit tarkistanut vähän väliä, ettei niissä ole ollut mitään halkeamia/naarmuja/lommoja/vittuvaikkamitä.

ottakaa osaa.

EDIT: ja jottei nyt ihan aiheen vierestä mentäisi, niin sanottakoon se nyt vielä, että a-customit kyllä kestää, mutta minun päälläni on kirous, joka niitä rikkoo.
Paas
21.02.2004 15:48:57
vituttaa.
olin juuri toipumaisillani erittäin vakavasta kroonisesta masennustilasta, joka johtui rakkaan 15" a-customini halkeamasta pari kuukautta sitten. poraus on auttanut, eikä halkeama ole suurentunut.
mutta eilenpä maailmani romahti taas: vielä em. peltiäkin rakkaampaan 18" a-customiin ilmestyi halkeama. itseasiassa kaksi, ellei peräti kolmekin. ja tänään olis kaiken lisäksi keikka..

ihmetyttää vaan, että mitenkä ne halkeamat on tullu siihen just samaan aikaan. en huomannu soitossani mitään normaalista poikkeavaa (molemmat pellit kestäneet käsissäni jo vuosia..), ja olen pellit tarkistanut vähän väliä, ettei niissä ole ollut mitään halkeamia/naarmuja/lommoja/vittuvaikkamitä.

ottakaa osaa.

EDIT: ja jottei nyt ihan aiheen vierestä mentäisi, niin sanottakoon se nyt vielä, että a-customit kyllä kestää, mutta minun päälläni on kirous, joka niitä rikkoo.

Joo kyllä a-customit on ihan kestäviä. Mulla on pari crashiä ja haitsut eikä ole koskaan ollut ongelmia.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
buntta
24.02.2004 08:43:45
Mulla on paras crash ollut Zildjian K dark 15". Hajos valitettavasti kans kuvun juuresta. Mut uskomaton peli vielä rikkinäisenäkin. 8" K splash on puolestaan kestänyt hyvin varmaan jo 6 vuotta. Ylipäätään pidän K-sarjasta, ne vaan tuppaa olemaan aika arvokkaita. Tietääkö kukaan, valmistetaanko sitä vanhempaa sarjaa enää?
AP
24.02.2004 09:24:53
Nyt katkes kamelin selkä. Kertokaa joku heti mitä helvettiä tuo oikein tahtoo sanoa!! :)

No sitä, että jos kehua retostaa miten hemmetin hyvin joku tietty asia onkaan sujunut, tulee tämän jälkeen "koputtaa puuta", tai muuten odotettavissa on että kohta menee päin mäntyä.

Käytännön esimerkkinä: jos kehut miten hyvin crashisi on 10 vuotta kestänyt etkä koputa puuta, on luultavaa että se halkeaa seuraavissa treeneissä atomeiksi. Jos taas koputat, crashi palvelee moitteitta jatkossakin.

Uskoo ken haluaa...=)
Mikko A
24.02.2004 14:17:05
No sitä, että jos kehua retostaa miten hemmetin hyvin joku tietty asia onkaan sujunut, tulee tämän jälkeen "koputtaa puuta", tai muuten odotettavissa on että kohta menee päin mäntyä.

Käytännön esimerkkinä: jos kehut miten hyvin crashisi on 10 vuotta kestänyt etkä koputa puuta, on luultavaa että se halkeaa seuraavissa treeneissä atomeiksi. Jos taas koputat, crashi palvelee moitteitta jatkossakin.

Uskoo ken haluaa...=)

Ah, kiitos. Jos eilen kuolin niin en tuotakaan tienny.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
wille_eemeli
25.02.2004 01:46:52 (muokattu 25.02.2004 01:47:05)
Kaikki menee kuitenkin paskaksi eli mitä sitä turhaan lässyttämään.
No ohase varma!
MoonDog
25.02.2004 08:05:56
Ainakin tuollaisella asenteella hajoaa varmasti. :)
Shit just doesn't happen, it takes effort.
kkeppana
25.02.2004 11:36:03
Ainakin tuollaisella asenteella hajoaa varmasti. :)

Eipä ainakaan vituta sitten kun hajoaa. Pessimismi kannattaa.
Drums of death
wille_eemeli
25.02.2004 13:56:04
Eipä ainakaan vituta sitten kun hajoaa. Pessimismi kannattaa.

Pessimismi = realismi :D
No ohase varma!
kkeppana
25.02.2004 14:12:42
Pessimismi = realismi :D

Jep.
Drums of death
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)