Warhead 18.02.2011 21:52:20 | |
---|
Kävin tänään testaamassa Amedia -symbaaleja ja oli kyllä positiivinen kokemus. Hinnat kohdillaan ja soundi tietty myös. Harkitsen vakavasti! Kuka on Nukkumatin pahin vihollinen?
-Virallinen valvoja Aulis Gerlander. |
moderndrummer88 18.02.2011 22:01:42 | |
---|
Warhead: Kävin tänään testaamassa Amedia -symbaaleja ja oli kyllä positiivinen kokemus. Hinnat kohdillaan ja soundi tietty myös. Harkitsen vakavasti! Sama vika täällä... "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Vieno 19.02.2011 12:40:35 (muokattu 19.02.2011 12:40:54) | |
---|
No ihan hyvinhän tuo Jatsimiehen kuvaus Paisteeseen osui! Ne on vaan semmoisia.. Sabian ylistys on jo.. :O Mulla ennen hajosi enemmänkin symbaaleita.. Nykään enään harvoin. Ainoat Symballssit, jotka olen tällä vuosituhannella saanut rikki on ollut Paiste-merkkisiä (pois lukien pienikokoiset splässit). Kaikki 90-luvulla tehtyjä. Ja kaikissa sama ongelma, että haljenneet/revenneet reunasta kohti kupua.. Tiedä sitten mistä johtuu? |
moderndrummer88 19.02.2011 13:12:02 | |
---|
Vieno: Ja kaikissa sama ongelma, että haljenneet/revenneet reunasta kohti kupua.. Tiedä sitten mistä johtuu? Tolla viisiin kun pellit hajoilee niin syynä on huono soittotekniikka. Valmistusvirheistä johtuu sit yleensä se kun symbaali halkeaa sorvausurien myötäisesti. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Vieno 19.02.2011 15:18:25 | |
---|
moderndrummer88: Tolla viisiin kun pellit hajoilee niin syynä on huono soittotekniikka. Valmistusvirheistä johtuu sit yleensä se kun symbaali halkeaa sorvausurien myötäisesti. Suattaapi olla ja suattaapi olla olematta.. |
Bobana 19.02.2011 19:02:12 | |
---|
Käytössä on signaturea, 2oo2:sta, ja 3000:sta eikä ole useampaan vuoteen enää hajonnut niistä mikään. Kyllä ne soittovuodetkin jotain tekee. Pellit saa kyllä kyytiä ettei se ikä pelkkää heikkoutta ja voimattomutta ole tuonut. Lyöntikulma ja pellin oikeanlainen kiinnitys telineeseen ovat ne a & o. Televisionääri - semmonen rillipäinen, paksut mustat sangat omaava vittumainen analysoija jolla on kaikkeen jotain sanottavaa ja kritisoitavaa vailla mitään todellisuudentajua. Kännituotoksia 99% sanomisistaan. |
Vieno 19.02.2011 22:16:26 | |
---|
Bobana: Käytössä on signaturea, 2oo2:sta, ja 3000:sta eikä ole useampaan vuoteen enää hajonnut niistä mikään. Kyllä ne soittovuodetkin jotain tekee. Pellit saa kyllä kyytiä ettei se ikä pelkkää heikkoutta ja voimattomutta ole tuonut. Lyöntikulma ja pellin oikeanlainen kiinnitys telineeseen ovat ne a & o. Juu. Mulla näköjään vaan tekniikka huononee iän myötä, koska ennen kun rikoin enemmän peltejä, niin ne lähti hajoon sorvauksen myötäisesti. Merkki oli tuolloin Zildjian. Nyt noi viimeiset hajonneet ovat olleet ysikytluvun Signaturea. :/ Yhtään hihattimia tahi raidia en kyllä vielä ole rikkonut.. kopkop! |
Analuuk 21.02.2011 12:46:01 (muokattu 21.02.2011 13:49:49) | |
---|
Mä olen elämäni aikana onnistunut rikkomaan kaksi peltiä. Toinen oli Paisteen Signature 17" Fast Crash ja toinen Sabianin 20" HH Manhattan Ride. Eli tasapeli! Molemmat merkit on yhtä paskoja. Piste. Harrastelija soittaa sitä mitä huvittaa.
Ammattilainen soittaa sitä mistä maksetaan. |
to 21.02.2011 21:57:15 | |
---|
Eipä oo ollu koskaan 2002 crashejä, mutta ride ja hi-hat on ollu muutaman vuoden käytössä ja eipä oo hajalle menny. Nää pellit o 80-luvulta, että eiköhän nää viel kestä jonkin aikaa :) |
isoaarne 22.02.2011 17:29:38 | |
---|
2002 crashejä on mennyt rikki 18" Full Crash joka hajosi kehänsuuntaisesti ja meni tehtaan piikkiin. Toinen 19" Thin crash joka halkesi reunasta keskiöön päin ihan hiljattain. Tämän arvelen johtuneen soittoteknisistä seikoista... :( http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18 |
Kailis 27.02.2011 16:50:21 | |
---|
Kuitataan nyt vaikka niin että isoiksi merkeiksi sekä Zildjianilla että Sabianilla on kiitettävästi yritystä muutamissa high-end sarjoissaan. Mun lista on seuraavanlainen; Bosphorus; parempi Istambul Agop; paras Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
Kailis 27.02.2011 16:51:57 | |
---|
hansakemanelius: Pojilla oli niin kova angsti päällä siihen aikaan... ...joka Paisteen myötä hävisi. Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
Vieno 28.02.2011 01:22:32 | |
---|
Mites onkos kokemuksia Bophoruksen kestävyydestä? Heiltä löytyy hienoi plättyi.. |
Kailis 28.02.2011 12:02:57 | |
---|
Vieno: Mites onkos kokemuksia Bophoruksen kestävyydestä? Heiltä löytyy hienoi plättyi.. Ainakin Janne antaa 2 vuoden takuun. Siina ajassa kyllä kestävyys selviää. Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
Vieno 28.02.2011 12:14:31 | |
---|
Kailis: Ainakin Janne antaa 2 vuoden takuun. Siina ajassa kyllä kestävyys selviää. Olikos sulla heitä käytössä? Millanen fiilis niistä on jäänyt? |
Kailis 28.02.2011 12:37:55 | |
---|
Vieno: Olikos sulla heitä käytössä? Millanen fiilis niistä on jäänyt? Tykkään helvetisti. Mulla on koko setti niitä. Toki jos Helsinkiin eksyt niin tule testaamaan. Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
Vieno 28.02.2011 16:33:01 | |
---|
Kailis: Tykkään helvetisti. Mulla on koko setti niitä. Toki jos Helsinkiin eksyt niin tule testaamaan. Juu onhan se juntti pari kertaa Helsingissä eksyny. Jos sitä suuntais tonne Tampereelle päin.. Virveli asioilla voisin tulla joskus käymään! |
Kailis 01.03.2011 01:34:25 | |
---|
Vieno: Juu onhan se juntti pari kertaa Helsingissä eksyny. Jos sitä suuntais tonne Tampereelle päin.. Virveli asioilla voisin tulla joskus käymään! Teretulemast niinkö täällä Lauttasaaressa pruukataan sanoa. Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
Poffo 27.05.2011 12:53:28 | |
---|
Oon ainakin saanut pari Paisteen rudea ja yhden signeraturen paskaksi. Tekniikka ei varmaankaan ihan kohdalla ja voimaakin ehkä liikaa. Vaihdoin Sabianiin ja en oo kyllä saanut niitä hajoamaan. |
RJL 27.05.2011 13:28:27 | |
---|
Poffo: Oon ainakin saanut pari Paisteen rudea ja yhden signeraturen paskaksi. Tekniikka ei varmaankaan ihan kohdalla ja voimaakin ehkä liikaa. Vaihdoin Sabianiin ja en oo kyllä saanut niitä hajoamaan. Kannattaa ennemmin siihen tekniikkaan kiinnittää huomiota kuin ostaa aina uusia symbaaleja. Tosin se on varmaankin totta, että Sabian tekee kestävämpiä tuotteita. En väitä niin, mutta epäilen. |