Mulla kokemusta lähinnä 7A ja JJ1 Jordison signature Speed Metal stickseistä.. Mulla toiminut tammikuusta asti samat Ahead JJ1 Speed Metal Sticksit, samat sleevet ja samat tipit.. Tiedä häntä sitten, onko mun soittotyylini sitten vaan niin vitun hyvä.. Musatyyli kuitenkin speed-metal/powermetal/hard rock/heavy metal tms.. Mulla oli aiemminkin samaiset JJ1-kapulat sekä 7A:t.. Molemmat saatana menin hukkaamaan.. Viime kesänä kävin thomannilla ja ostin sieltä uudet JJ1:set ja muutamat sleevet ja parit tipit.. Tammikuussa korkkasin kapulat ja siitä asti soittanut aktiivisesti taas rumpuja bändissä.. Ei nyt ainakaan vielä oo tarvinnut vaihtaa, ei tippejä, ei sleevejä, eikä kapuloita.. Yhtäkään lautasta en oo saanu hajalle, ainoa joka on mennyt, niin (käytettynä ostetun) virpan kalvo.. Daa'a... Mä oon tykännyt noilla kapuloilla soittaa.. Puukapuloita ainakin joskus meni jatkuvalla syötöllä, jolloin siirryin hiilikuituisiin.. Niilläkään en saanut peltejä hajalle parissa vuodessa mutta taisi jokunen hiilikuitukeppikin silloin katketa.. Sitä en sitten tiedä onko tyyli parantunut näistä menneistä ajoista, miten puukapula tänäpäivänä kestäisi.. Pitäisiköhän tuota kokeilla.. On mua peloteltu että pellit ei kestä, mutta mulla nyt jokusen kuukauden vanhoja Sabianin AAX Xplosion peltejä ja 4-5 vuotta vanhoja Meinlin Classics-sarjan peltejä.. Niitä en ainakaan oo rikki saanut näillä stickeillä.. Sen oon huomannut että noiden Ahead kapuloiden kanssa ei tartte niin paljoo voimaa käyttää soittaessa.. Voi soittaa kevyemminkin suht lujaa metallia.. |