I. Niemi: Olen ehkä jotenkin vammanen, mutta olen testannut yhtä Kumun settiä ja se kuulostaa aivan samalta,kun toi mun setti. Mun mielestä kaikki rummut kuulostaa hyvältä, jos niissä on hyvät kalvot ja jos ne omasta mielestä kuulostaa hyvältä. Vilpittömästi suosittelen kaikille niille, jotka epäilee setin soundia, että kannatta kokeilla ensin ja sitten vasta todeta mielipide setin soundista (ja kokeilekkin sitten ajan kanssa.) Ylkonäkö tai hinta voi pettää. Itelle kävi niin Kumun kanssa... Ja mielipiteitähän nämä on! Jep! Itselleen jokainen tosiaan rumpunsa ostaa. Jos tosiaan kokemukset sellaiset että ei eroa huomaa esim. Force-sarjan Sonoreilla ja Kumuilla, niin ehdottomasti olet tehnyt oikean johtopäätöksen; ei kannata maksaa setistä kaksi-kolminkertaista hintaa, onnittelut valinnasta. Olen omistanut sekä Force 2001 että 3005 setit ja näilläkin aivan valtava ero keskenään, myös testannut 1005 settiä. Minun kokemukseni mukaan ero settien välillä on juurikin niin iso kuin mallinumerointi antaa ymmärtää. Mutta etteikö Kumu eroaisi näistä? Tasoero jo hieman edellisiä suurempi. Mutta antaa rokin pauhaa... Ei se siitä! Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |