Aihe: Kuuluisuuksien käyttämät soittimet?
1 2 3 4 5 6
JaanaE
25.06.2009 22:35:56
sahkuifk: 7.6-09 aamupäivällä potkin Elviksen auton renkaita ja samalle kengälle putosi kimalletta David Bowien esiintymisasusta. Kengällä on myöhemmin astuttu Islannissa koiranpaskaan mutta putsattu on. Myydään parina, mikä olisi kohtuupyynti?

Hei..en mä täällä ole mitään myymässä...kunhan alunperin kysyin mitä mieltä fanit on asiasta..mut kauhee soppa tuli..
Mut oikeastaan jännä asia tää mitä kukin haluaa uskoa ja se, ettei kukaan usko mitään ellei itse ole ollut paikalla..tästä voi tulla vielä pitkäkin ketju..puolesta ja vastaan..mä olen aina valmis puolustamaan kantaani..ja aina on ihmisiä, jotka ovat puolesta ja vastaan..eli eiköhän viedä tää ketju loppuun asti..
ja sit käyn oikeasti naulaamassa ne v.....n kalvot sinne liiterin seinäään muistoksi tästäkin hetkestä:)
moderndrummer88
25.06.2009 22:43:49
JaanaE:
.tästä voi tulla vielä pitkäkin ketju..puolesta ja vastaan..mä olen aina valmis puolustamaan kantaani..

Joka kerta kun joku on kysynyt tarkempia perusteluja näille väitteillesi, niin ainoa puolustus sulla on ollu, että et voi kertoa :D
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
lkx
25.06.2009 23:02:25

En ole hetkeäkään epäillyt, etteikö ketjun aloittajalla ole hallussaan kyseisiä kalvoja ja kapuloita. Joku Acca Dacca -fani saattais innostuakin noista vermeistä, mutta en osaa arvella yhtään niiden "arvoa". Käytetyt kalvot ei kelpaa oikeastaan mullekaan - niitä löytyy omastakin takaa.

Enkä mä ole heti tyrmäämässä Vinnien läsnäoloa, mutta suuresti kyllä ihmettelen. Ja kiinnostais tietää, miksi ja mitä tekemässä. Rohkenen kyllä vahvasti epäillä...

Jonkun mielestä Phil Rudd ja Vinnie Colaiuta ovat samannäköisiä.. Olisiko tässä ratkaisu?
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
JaanaE
25.06.2009 23:10:50
moderndrummer88: Joka kerta kun joku on kysynyt tarkempia perusteluja näille väitteillesi, niin ainoa puolustus sulla on ollu, että et voi kertoa :D

Asetappa itsesi minun kenkiin...ihan oikeasti..kerro mitä haluat..kukaan ei kuitenkaan usko.
ja jos kertoo liikaa....menee työpaikka..
mut oikeasti..minusta on kiva väitellä..mut nyt aihe ei ehkä kaikkein sopivin kuitenkaan...
moderndrummer88
25.06.2009 23:16:17
JaanaE: Asetappa itsesi minun kenkiin...ihan oikeasti..kerro mitä haluat..kukaan ei kuitenkaan usko.
ja jos kertoo liikaa....menee työpaikka..
mut oikeasti..minusta on kiva väitellä..mut nyt aihe ei ehkä kaikkein sopivin kuitenkaan...

Aloitetaan vaikka siitä, että mitä Vinnie Colaiuta toimitti helsingissä, eihän se varmaan huvimatkalla ollu? Ja missä yhteydessä sinä sen tapasit sit ja miksi sillä oli Phil Ruddin kalvot ja kapulat sulle annettavana, nämä tiedot ei varmaan vaaranna vielä sun työpaikkaa?
"Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista"
JaanaE
25.06.2009 23:25:31
moderndrummer88: Aloitetaan vaikka siitä, että mitä Vinnie Colaiuta toimitti helsingissä, eihän se varmaan huvimatkalla ollu? Ja missä yhteydessä sinä sen tapasit sit ja miksi sillä oli Phil Ruddin kalvot ja kapulat sulle annettavana, nämä tiedot ei varmaan vaaranna vielä sun työpaikkaa?

Ensinnäkin...jos oikeasti haluat kuulla kaiken...niin laita sähköpostiosoite niin kerron..täällä ylellä en kerro enää yhtään mitään siitä asiasta...
JaanaE
25.06.2009 23:41:36
lkx: En ole hetkeäkään epäillyt, etteikö ketjun aloittajalla ole hallussaan kyseisiä kalvoja ja kapuloita. Joku Acca Dacca -fani saattais innostuakin noista vermeistä, mutta en osaa arvella yhtään niiden "arvoa". Käytetyt kalvot ei kelpaa oikeastaan mullekaan - niitä löytyy omastakin takaa.

Enkä mä ole heti tyrmäämässä Vinnien läsnäoloa, mutta suuresti kyllä ihmettelen. Ja kiinnostais tietää, miksi ja mitä tekemässä. Rohkenen kyllä vahvasti epäillä...

Jonkun mielestä Phil Rudd ja Vinnie Colaiuta ovat samannäköisiä.. Olisiko tässä ratkaisu?

Kuule Leo...sä olit ensimmäinen, joka ei oikeastaan kyseenalasistanut mun tekstejä..voisinpa jopa sanoa, että tunnuit jopa niin mukavalta, että sinulle voisin lahjoittaa kyseiset paljon närää aiheuttaneet kalvot...itse en tosiaan tee niillä mitään..enkä rahastusmielessä täällä ole pyörinyt..joten ehkä teen näin.
ruuhkis
26.06.2009 00:03:23 (muokattu 26.06.2009 00:07:40)
Et raha mielessä täällä pyörinyt? Mitä intoa on sitten kysyä paljonko saa jostain tavarasta jolle ei ole itsellä mitään arvoa?

"Mitähän tosta mersusta saa, itellä ei o korttia mut seisköön pihassa. Uteliaisuuttani kyselen"

Mut täytyy varmaan ketjun aloittajankin myöntää pieni huvittava seikka, voit paljastaa vinnien olleen täällä, mutta thäts it?
Miten tämä paljastus ei sitten vaarantaisi sitä huippusalaista bodyguardin duunia?
Täällä aletaan kohta joukolla kiristellä tietoja siitä kuka julkimo seuraavaksi saapuu suomeen :P

ps. Onnistusko mulle Ahmir "Questlove" Thompsonin setti silleen sopuhintaan?

ainiin
Ja haluan tietty myydä ne
moderndrummer88
26.06.2009 00:09:36
JaanaE: Ensinnäkin...jos oikeasti haluat kuulla kaiken...niin laita sähköpostiosoite niin kerron..täällä ylellä en kerro enää yhtään mitään siitä asiasta...

Tuollahan se profiilissa lukee... mutta kauheasti tuntuu nyt tekosyitä olevan... Itsekkin olin ihan avoimin mielin tämän asian suhteen ja koitin jelppailla, kunnes alko nämä vähintäänkin epäilyttävät jutut, siispä mikset katkaisisi huhuilta siipiä kaikkien edessä...
lkx
26.06.2009 14:05:41 (muokattu 26.06.2009 14:06:56)

JaanaE: Kuule Leo...sä olit ensimmäinen, joka ei oikeastaan kyseenalasistanut mun tekstejä..voisinpa jopa sanoa, että tunnuit jopa niin mukavalta, että sinulle voisin lahjoittaa kyseiset paljon närää aiheuttaneet kalvot...itse en tosiaan tee niillä mitään..enkä rahastusmielessä täällä ole pyörinyt..joten ehkä teen näin.

Heh, jos ajelet Hämeenlinnan ohi, niin heitä tänne vaan. Kyllä mä voin ne treeniksen tai työpaikan kokoelmiin asentaa. :D
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
Kailis
26.06.2009 15:13:59

Kitaristin pikkubroidilla on mitä luultavimmin Cissen -70 luvun basso.
seppo i
26.06.2009 15:35:58
Ehdotan lukkoa koko tälle topicille. Tällainen bullshit ei johda yhtään mihinkään. Typeryys vaan tuntuu kärjistyvän kuin pikkukakaroiden hiekkalaatikkoleikeissä:(
Pieni rumpalipoika
26.06.2009 15:56:01

seppo i: Ehdotan lukkoa koko tälle topicille. Tällainen bullshit ei johda yhtään mihinkään. Typeryys vaan tuntuu kärjistyvän kuin pikkukakaroiden hiekkalaatikkoleikeissä:(

Ite oot! Böndejuntti, phyh.

Hoho.

"Ehdotan lukkoa". Ziisus mitä jeesustelua!. Hyi!
Rummut nurin ja nussimaan!
isoaarne
26.06.2009 15:58:48
Kailis: Kitaristin pikkubroidilla on mitä luultavimmin Cissen -70 luvun basso.

Meilläpä onkin Remun -70 rumpupenkki.
http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18
Kailis
26.06.2009 16:09:21 (muokattu 26.06.2009 16:10:41)

Arvoisa seppo i. En pelleillyt, vaikkakin kirjoitukseni kepeä sävy antoi niin ymmärtää. Yhtyeeni kitaristin pikkuveljellä on tosiaankin hallussaan mitä todennäköisimmin Cissen basso. Ymmärrän prokovokatiivisen sävyni, vähän kuin joku sanoisi että hallussa on Tuntemattoman Sotilaan elokuvan alkuperäinen käsikirjoitus. Joka, yllätys yllätys, löytyi Kansallisteatterista ison remontin yhteydessä, ja jota itsekin selailin ihmetellen punakynän raakaa jälkeä, suomen silloisen poliittisen ilmapiirin pakottaman ohjaajan nöyrtymistä alkuperäiseen visioon nähden.
Kailis
26.06.2009 16:12:19

isoaarne: Meilläpä onkin Remun -70 rumpupenkki.

Onkohan sama mitä yritin lainata yhteiskeikalla -79, ja Remu nosti hirveän äläkän.
seppo i
27.06.2009 09:51:55 (muokattu 27.06.2009 10:21:33)
Kailis, lukon ehdotus ei koskenut sun viestiä. Sattui vaan potutuksenpurkaus siihen perään ilman muuta syytä. Ne on nää pikku rumpalipojut, joilla ei ole juuri mitään ymmärrystä käytöstavoista netissä. Äitiä ja isukkia olis vielä tarvis ja pahasti...

Ja jos tää eräästä tyypistä tuntuu vielä jeesustelulta, niin ei se mitään. Kaikin mokomin. Omassa urpoilussahan ei ole mitään huomauttamista, eihän????

Tää topikki tuntuu muutenkin jo aika elähtäneeltä. Siitä lukon ehdotus. Mutta ne jatkaa jotka haluaa. Mä sanon näkemiin.
isoaarne
27.06.2009 14:46:34
Kailis: Onkohan sama mitä yritin lainata yhteiskeikalla -79, ja Remu nosti hirveän äläkän.

Siinä on ruskea nahka päällä, nyt jo kulahtanut. Kolmijalkainen, tukeva kuin mikä. Ja korkeutta ei voi säätää, Remu on sen kerran säätänyt.
http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18
Pieni rumpalipoika
27.06.2009 22:24:51 (muokattu 27.06.2009 22:29:16)

seppo i: Kailis, lukon ehdotus ei koskenut sun viestiä. Sattui vaan potutuksenpurkaus siihen perään ilman muuta syytä. Ne on nää pikku rumpalipojut, joilla ei ole juuri mitään ymmärrystä käytöstavoista netissä. Äitiä ja isukkia olis vielä tarvis ja pahasti...

Ja jos tää eräästä tyypistä tuntuu vielä jeesustelulta, niin ei se mitään. Kaikin mokomin. Omassa urpoilussahan ei ole mitään huomauttamista, eihän????

Tää topikki tuntuu muutenkin jo aika elähtäneeltä. Siitä lukon ehdotus. Mutta ne jatkaa jotka haluaa. Mä sanon näkemiin.

Niin. Kysehän on siitä, että tämä on keskustelupalsta ja musta täällä toimitaan kuten keskustelussa yleensäkin, jauhetaan paskaa, kuittaillaan ja muutenkin löpistään joskus asiaa ja joskus ei.

Toi lukon perään huutelu on vaan niin naurettavaa jeesustelua oikeesti. Siis suolletaan ylimääräistä paskaa palstalle, vaikka juuri ollaan kritisoimassa sitä. Mitä lisäarvoa koit tuovasi tälle keskusteluketjulle kirjoittamalla "lukkoa tälle"? Tälläkin foorumilla on sitä varten varoituspainikkeet ja aina voi ottaa myös yhteyttä moderaattoreihin tai ylläpitoon jos ahistaa. Mitä ne netin käytöstavat muuten ovat ja kuka ne on tehnyt?

Mitä tulee viittaukseesi pikku rumpalipojuista, niin netin piirteisiin kuuluu myös se, ettei ihmisten ikiä voi kovinkaan hyvin arvioida. Itse olen kohta 32-vuotias ja isäksikin ehtinyt äärimmäisen vastuullisessa ammatissa oleva keskiluokkaistuva farmariautoilija. Mutta mutta. Ehkä mainitsemassasi nettikäyttäytymisen ja isin tai äitin tarpeen yhteydessä on jotain perää, oma mutsini delas aivan liian kauan sitten...

Edit. Netin piirteisiin kuuluu myös se, että on kovin vaikea hahmottaa milloin joku kirjoittaa totta, milloin tosissaan, milloin valetta, milloin vitsillä. Esim. tässä kirjoituksessani ei ole valetta eikä vitsiä muuta kuin tuo farmariautoilu.

Edit.2 Minua ei henkilökohtaisesti häiritse paskanjauhanta yhtään, joskus se on jopa oikein viihdyttävää. Olennaista kuitenkin koko hommassa on, ettei näitä juttuja ole pakko lukea. Jos joku keskusteluketju ajautuu vahvasti sivuraiteelle kuin Toijalassa ikään, voi parilla klikkauksella siivittää itsensä vähemmän vakavien aiheiden pariin osoitteessa www.stt.fi
Rummut nurin ja nussimaan!
seppo i
28.06.2009 09:01:15
Vastaan tähän pötkyyn vielä tämän kerran.

Pelkkä epäinformatiivinen vittuilu on sananvapauden väärinkäyttöä, eikä edes hauskaa. Mitä helkkarin hauskaa esim. mulle kohdistetussa "böndejuntti" nimityksessä on? Pitäisikö minun nauraa tälle neroudelle? Jos se sinusta on hauskaa, niin sille en voi todellakaan mitään. En ole itsekään virheetön, mutta mulle ei tulisi mieleenkään ruveta nimittelemään ihmistä, jota en edes tunne.

Se on totta, että kirjoittajien ikää ei tietää pelkän tekstin perusteella. Mutta tekstistä voi päätellä jotain tyyppien henkisestä iästä. Jos tosiaan olet se miksi esittäydyt, niin toivon, että myös sinä alat käyttäytyä ikäsi ja "asemasi" mukaisesti.
Moderattoreille en lähde ilmoittelemaan ja huutelemaan, sillä jokaisen pitäisi itse tietää, milloin typeryyden rajan yli on astuttu.

Olen ymmärtänyt, että tämä on palsta rumpaleille, ja edes täällä toivoisin käytävän vähän kehittävämpää sananvaihtoa mielenkiintoisita rumpujutuista. Niissäkin riittää mielenkiintoista juteltavaa ilman paskanjauhantaa, usko pois. Ja kyllä sitä bullshittiäkin saa harrastaa, mutta ei mielellään tuntemattomien ihmisten kanssa, vaan omien kaverien, jotka tietää juonen kuviot.

Ps. Perhellinen minäkin olen, 48v, jo muutaman jälkeläisen aikuisikään kasvatellut ukko. Ja olen niillekin yrittänyt opettaa parhaani mukaan omista vioistani huolimatta käytöstapoja, niin vanhanaikaiselta kuin se kuulostaakin.

Joka tapauksessa toivotan sulle ja muillekin hyvää kesän jatkoa. Koetetaan tehdä rumpupalstasta vähän parempi paikka. Yhteisymärryksessä ei ole mitään vikaa, eihän?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)