Aihe: Keikkaystävälliset ständit!
1 2 3
Nolte
26.11.2008 18:42:11
Eikö Yamahan kaikki puomit mene standin sisään? Ainakin Yamaha sen lanseerasi ja kaikissa näkemissäni puomi menee standin sisään.

Joo, luulisi että kaikissa, koska noissakin halvimmissa 600-sarjalaisissa menee.
meiän bändin paras rumpali
OPJ1974
26.11.2008 23:17:49

Eikö Yamahan kaikki puomit mene standin sisään? Ainakin Yamaha sen lanseerasi ja kaikissa näkemissäni puomi menee standin sisään.

Juu, menee menee :)
Munaton tissinläpsyttelijä.
Motte
10.12.2008 10:07:18 (muokattu 10.12.2008 10:08:45)
Suosittelen tukevina, mutta kevyinä telineinä Yamahan ns single braced malleja, joko orrella tai ilman.
Hyvä, tasainen laatu yhdistyneenä kohtuulliseen hintatasoon on bueno, lisäksi keskimääräistä kevyemmät kuljetella...
Pacifig
12.12.2008 14:06:33

Täältä ääni myös Yamahalle. 700-sarja riittää kummasti vaativaankin kuljetuskäyttöön ja on tukevia. Meinasin tuleville Kumuille hommaa standeiks myös Jammut. Tosin ehkä 800 sarjaa ainakin virvelille ja tomille.
Laittaiskohan kamat myyntiin.
VeKrio
29.03.2011 21:26:05

Sikavanha ketju, mutta hyvä aihe. Onko kenelläkään kokemusta Yamahan nimenomaan tosta 600-sarjan hardwaresta? Olen harkinnut ostaa, joko uutena tai käytettynä, ja en ole missään aiemmin törmännyt.

Niissä on kaikki eriä kuin 700-sarjassa. Putkien paksuudet sekä ylin hammasnivel. Saattaa tulla ongelmia jatkossa kun osia ei voi vaihdella.

Mutta olisko kellään kokemusta tai rautaiseen arvostelukykyyn perustuvaa hyvää mutua?
Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D
Ruutikallo
30.03.2011 20:12:51
Kailis: Onko laihalla rumpalilla parempi soundi?

Tästä hetkestä muutama vuosi taaksenpäin muistellen, voin omakohtaisesta kokemuksesta kertoa ettei ole.
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46 www.tukalaband.com
Nolte
31.03.2011 21:01:32
VeKrio: Sikavanha ketju, mutta hyvä aihe. Onko kenelläkään kokemusta Yamahan nimenomaan tosta 600-sarjan hardwaresta? Olen harkinnut ostaa, joko uutena tai käytettynä, ja en ole missään aiemmin törmännyt.

Niissä on kaikki eriä kuin 700-sarjassa. Putkien paksuudet sekä ylin hammasnivel. Saattaa tulla ongelmia jatkossa kun osia ei voi vaihdella.

Mutta olisko kellään kokemusta tai rautaiseen arvostelukykyyn perustuvaa hyvää mutua?

Hi-hat -tellinkiä en suosittelisi, on tosi löysäjousinen värkki. Hyvä, että jaksoi pitää minun tosi köykäiset Masterworkit ylhäällä. Suorat ja puomiständit sen sijaan ovat minusta oikein toimivia, varsinkin, jos ei tartte puomia pitää ääriasennoissa. Suht kevyitä telineitä kun kuitenkin ovat...

Laadukkaan oloista työtä ovat myös, uskoisin, että kestävät järkikäytössä pitkään.
Tätä en allekirjoita!
Nottis
02.04.2011 18:00:37
Nolte: Hi-hat -tellinkiä en suosittelisi, on tosi löysäjousinen värkki. Hyvä, että jaksoi pitää minun tosi köykäiset Masterworkit ylhäällä.

Jeps, mulla aiheutui samankaltaisia ongelmia eräällä keikalla, kun toisen bändin puolesta oli setti ja kyseinen ständi. Tosin mulla oli tarkoitus laittaa 2002 medium-haikat (jotka ei kyllä turhan raskaat ole) ja tamburiini haikkaständiin.

Enhän mä sit kokeillut ennen keikkaa sitä tamburiinia siihen ruuvata, vaan just ennen tamburiini-biisiä laitoin härvelin siihen kiinni, enkä sen enempää tsiigaillut, polkaisin vaan haikan kiinni ja aloitin biisin. Noh, päästiin tyylikkäästi bridgeen, jossa tamburiini oli aika tärkeessä osassa. Aloin vanhan tottumuksen mukaisesti polkemaan 8-osia haikalla, tosin sillä erotuksella, että pellit pysyivät melko tiukasti toisissaan kiinni ja tamburiinista kuului surullinen "triumpstrimpsis" aina silloin tällöin, kun sattui haikkaständi vähän heilahtamaan.... Voi perkele.. Oli aika kahlaamista biisin loppuun...

Eli en kyllä mäkään tolla ständillä lähtis enää keikalle, varsinkaan jos mitään raskaampaa laittaa ständiin kiinni.
VeKrio
27.04.2011 18:24:00

Nolte: Hi-hat -tellinkiä en suosittelisi, on tosi löysäjousinen värkki. Hyvä, että jaksoi pitää minun tosi köykäiset Masterworkit ylhäällä. Suorat ja puomiständit sen sijaan ovat minusta oikein toimivia, varsinkin, jos ei tartte puomia pitää ääriasennoissa. Suht kevyitä telineitä kun kuitenkin ovat...

Laadukkaan oloista työtä ovat myös, uskoisin, että kestävät järkikäytössä pitkään.

Kiitti hyvistä vastauksista. Löysin uudenveroisen käytetyn 700-sarjan puomiständin ja on kyllä huikean tukeva ja taattua laatua. Kuten muutki jo omistetut ja setissä olevat.
Mut six pitäÄki VETäÄ VAA!1!1!! :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)