Aiheen aloittajalle vinkkiä, kun hän pyytää vinkkejä merkeistä käsittääkseni myös. Joku jo mainitsi nämä visionit. En hirveenä halua mainostaa ilman sponsoriapua, mutta kun sain nämä visionit tavallaan edullisesti puhumalla, pitkään ja hartaasti, niin kehun niitä. Kehuminen on kuitenkin aitoa. 1. Laatu on hyvää. ( Aivan älyttömän makeen näkoiset kaiken lisäksi) 2. Saundaa makeesti ( ja se on se tärkein juttu mulle) 3. En tee ammatikseni musaa, niin tässä on kotitarpeisiin rumpua ja 22 tuuman basson takia myös naapureille musaa. Staggin pellit kävisin kokeilemassa samaan settiin, jos rahasta on tiukkaa. Ne on armotta parhaat hintaluokassaan. Itse olen mielestäni löytänyt ns. helmiä, joista en luopuisi ihan heti. No makuasioita, mutta se kokeileminen on se a&o. Visioinit on kinukkien tekemiä. Ne on ensimmäinen kinukkituote minulle, joka ei ole kotona kasattaessa tuottanut ankaraa pettymystä ja kiroilun tulvaa. Kävi tällä kertaa aivan päinvastoin. Virhettä tai vikaa ei ole löytynyt vielä. Ne osaa tehdä näköjään laatuakin? Huolestuttavaa! |