Aihe: Pinehkö all-around setti
1 2 3
Veksi
30.11.2007 20:35:53 (muokattu 30.11.2007 20:50:40)
www.soundstore.fi Aikaisemmin edusti Tamburoita, ei näköjään enää!!?
ps. Thomanilla on , nimihaulla löytyy!!
Tindrum
30.11.2007 20:49:29
Joo noista Tamburoista pitikin kysyä, että mistäs niitä saa?

Soundstore Helsinki. Siinä kolmannella linjalla...
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
Tindrum
30.11.2007 20:50:25
No, jopas en ehtinyt... kään.
m© Kokakolaputelipum - sekatavarapam!
Speedy
30.11.2007 21:33:54

Olikohan tuossa oopperassa just ne pystyviilut.. se on aika arvokas setti..

Näyttäs t-kaupassa olevan tuota clubia:

http://www.thomann.de/fi/search_dir … uro&x=0&y=0&gk=&bn=

16" basari jytisee ihan hyvin, vaatii tosin mikitystä.. ja riippuu musatyylistkin minkälaista jutyinää haluaa.. Mutta mitäs vikaa teipissä on? Eihän sitä tartte jesse-teippiä tartte metritolkulla tunkee.. Itsellä ainakin on toisissa haitsuissa alapellissä n. 5cm sähköteippiä, kun on niin paksu niin tykkään paremmin siitä nyt..

Plus että eräällä keikalla soitin 18" johonkin heavy rideen, jotain zildjiani oli, en muista että mikä.. Ei siis ollu oma.. Toimi erittäin hyvin idenä tuommoisessa hiljaisemmin soitetussa popissa.. Toimi myös crashina..;)

Nyt mainostan, Paisteen Trad. light ride, aivan mahtava.. Mulla on kaikki raidit semmosia mitä voin käyttää crashina, soitankin paljon vain kahdella cymbaalilla, ja toi on aivan loistava.. parempaa en ole kullutkaan..;)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Kärsänpuolikas
01.12.2007 01:08:42 (muokattu 01.12.2007 01:09:57)
Joo noista Tamburoista pitikin kysyä, että mistäs niitä saa? Thomannilta en haulla löytäny (kyllä siellä ennen oli) enkä googlettamallakaan löytäny ku italialaisia kauppoja.

No perhana. Soundstore ennen möi, muttei löydy enää ainakaan nettikatalogista. Thomannilla on sen sijaan vieläkin jotain:
http://www.thomann.de/fi/search_dir … 086b&sw=tamburo&x=0&y=0

Edit: Katos mähän luulin olevani nokkela, mutta se olikin tokan sivun vika viesti, jota luin. Jatkakaa.
korkuinen
Speedy
02.12.2007 16:59:41

Onko joku ostanu tuolta Vendolinin kautta jotain? Miten olette maksun hoitaneet?
Mikko A
02.12.2007 18:57:44
No Operoita ei näytä T-kaupasta löytyvän, joten Tamburoista paras vaihtoehto olis tuo XD jazz, siitä löytyis oikeet koot. Mikkejä ei ole eikä varmaan tulekaan. Ja hinta olis erittäin houkutteleva, sais vielä (väliaikaisen) snarenkin samaan hintaan. Tosin sama kauppa myy Premierin artist heritage jazz -settiä virvelillä 1090€! Tämä kipusi kyllä listallani ehdottomasti kärkeen.
The space is filled with orbiting children.
DrmBug
02.12.2007 19:10:12
Onko joku ostanu tuolta Vendolinin kautta jotain? Miten olette maksun hoitaneet?

Itse ostin ne Recording Customit tuota kautta. Olin myyjään yhteydessä sähköpostitse ja maksoin tilisiirtona.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
Speedy
02.12.2007 22:48:51

Itse ostin ne Recording Customit tuota kautta. Olin myyjään yhteydessä sähköpostitse ja maksoin tilisiirtona.

OTtä, mutta mites se onnistuu käytännössä, kun siellon kruunut ja täällä eurot? Onnistuuko ihan suoraan verkkopankin kautta vai pitääkö mennä ihan konttorille asti?
Bacchus
02.12.2007 23:07:28
OTtä, mutta mites se onnistuu käytännössä, kun siellon kruunut ja täällä eurot? Onnistuuko ihan suoraan verkkopankin kautta vai pitääkö mennä ihan konttorille asti?

Verkkopankin kautta onnistuu ulkomaanmaksun avulla.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
Mikko A
03.12.2007 16:27:32
Tänään kävin Musiikki-Kullaksessa testailemassa peltejä ja pömpeleitä. Käsitykset kyllä muuttu parissa suhteessa, eli ride tuleekin todennäkösesti olemaan 21"... Zildjian A sweet ride ehkäpä. Tai sitten Armandia tai Sabian HHX:ää. Haitsut istanbulin mel lewisit. Njam. Ja basari vois olla myös 20", ei se niin iso ollukkaan, mitä kuvittelin. Ja ennen kaikkea kuulostaa hyvältä. 18" oli kyllä aika pieni...

Siellä oli 20-8-10-12-14 Exportit, joita vähän kolistelin ja nehän kuulosti yllättäen todella hyviltä siihen nähden että koko setti virveleineen ja telineineen maksoi vain 799 euroa! Pearlin mastersia ja Sonorin jotain settiä kokeilin myös ja en tiedä, kuulostiko ne niin paljon paremmilta, että haluaisin maksaa sellasista yli tuplahinnan... Tähänkin mennessä oon pärjänny oikein hyvin exportin tasoisilla seteillä. Oikeat kalvot ja huolellinen viritys, niin avot. Jäis vielä vähän rahaa näkkileipäänkin :P Hmmmm...
tml
03.12.2007 16:42:10
Siellä oli 20-8-10-12-14 Exportit, joita vähän kolistelin ja nehän kuulosti yllättäen todella hyviltä siihen nähden että koko setti virveleineen ja telineineen maksoi vain 799 euroa! Pearlin mastersia ja Sonorin jotain settiä kokeilin myös ja en tiedä, kuulostiko ne niin paljon paremmilta, että haluaisin maksaa sellasista yli tuplahinnan... Tähänkin mennessä oon pärjänny oikein hyvin exportin tasoisilla seteillä. Oikeat kalvot ja huolellinen viritys, niin avot. Jäis vielä vähän rahaa näkkileipäänkin :P Hmmmm...

Ostaisin kyllä mieluummin käytetyn laatusetin kuin uudet Exportit.
Bacchus
03.12.2007 17:59:48

Katos prkl, Mikko palannut kulmille. ;) Missä sälli on piilotellut?

Sonorin 3005-sarjaa saa (poistotarjouksia) uutena hintaan 670 €, virvelillä ja HW:llä. Itse jättäisin Exportit kyllä kauppaan, vaikka ei niissäkään mitään vikaa ole. Tuolla hinnalla vain hinta-/laatu ei mielestäni kohtaa.
"Are you wanting a bigger penis?" - sähköposti haluaa tietää
Mikko A
03.12.2007 23:31:02 (muokattu 03.12.2007 23:40:18)
Katos prkl, Mikko palannut kulmille. ;) Missä sälli on piilotellut?

Sonorin 3005-sarjaa saa (poistotarjouksia) uutena hintaan 670 €, virvelillä ja HW:llä. Itse jättäisin Exportit kyllä kauppaan, vaikka ei niissäkään mitään vikaa ole. Tuolla hinnalla vain hinta-/laatu ei mielestäni kohtaa.

No ainakin mettässä ryssää väijymässä :P Oot sinä tähänki ketjuun jo monta kertaa vastannu, mutta nyt vasta huomasit... Mun mielestä noissa nimenomaan laatu ja hinta kohtaa. Tosin muilta valmistajilta näyttää saavan öpaut samaan hintaan koivupönttöjä, esim. Sonor 2007, Mapex M birch, Yamaha stage custom ja vähän kalliimmalla vaahterakannuja, vaikkapa Sonor 3007, Mapex Pro M. Noilla luulis jo pärjäävän ja ton kalliimpia mun ei vaikuta ostaa. Kaverilla on nuo Pro M:t ja ne kuulostaa kyllä ihan hyviltä, tosin kerran vaan ne tyypittäny joskus puol vuotta sitten, joten muistikuva on hatara.

Seteistä ei liene järkeä kysellä juupas-eipäs-mielipiteitä, mutta jos joku noista on selkeesti ylitse muiden (perusteluja?), niin voi tietty vinkata. Pitäis tietty päästä tyypittään jossain. Peltikattaus on jo suht selkeetä kauraa. Tuskaista odotusta nyt jo...

Edit: http://soundstore.fi/product_info.php/cPath/40_41/products_id/3487 Löyty vielä Premierin vaahteraiset tonnilla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)