Aihe: Parhaimmat palvelut musiikkiliikkeiltä
1 2 3
wardog
26.01.2008 12:09:08
Soitin Laine ansaitsee kyllä myös plussan.

Itse olen asioinut netin välityksellä useasti Laineen kanssa ja homma toimii helevatan hyvin!
seppo i
01.02.2008 19:45:30
Enimmäkseen hyviä kokemuksia on kertynyt soitinliikkeistä muutaman vuosikymmenen ajalta. Esim. Ollilan Timon kanssa käydyt ostorupeamat MS Audiotronissa Kiskontiellä Hesassa. Ostin sieltä pitkän säästämisen jälkeen ekat kunnon rummut Rimmelien jälkeen, (Sonor PH+) peltien ja muun sälän lisäksi. Siellä takahuoneessa oli joulun alla aika terävää glögiä :P
Mr. Hujanen DLX:stä, jolta ostin myös rummut, ja sain apua kalvo-ongelmissa, esim. erityyppisiä kalvoja kokeiluun kotona. Cymbalsonlyn Tony Costello, jonka kanssa vaihdettiin mielipiteitä usean vuoden ajan muustakin kuin peltimerkeistä ja niiden paremmuudesta. Innokkaampaa ja palvelualttiimpaa kaveria saa hakea. Muita myönteisiä kokemuksia on kertynyt Tampereen DLX:stä, Helsingin Musamaailmasta, joissa hinnatkin tuntuu olevan kohdallaan. Levytukku on myös ollut ok, vaikka sieltä en ole varsinaisesti ostanut rumpukamoja, vaan muita soittimia.
Kailis
01.02.2008 20:01:46

Enimmäkseen hyviä kokemuksia on kertynyt soitinliikkeistä muutaman vuosikymmenen ajalta. Esim. Ollilan Timon kanssa käydyt ostorupeamat MS Audiotronissa Kiskontiellä Hesassa. Ostin sieltä pitkän säästämisen jälkeen ekat kunnon rummut Rimmelien jälkeen, (Sonor PH+) peltien ja muun sälän lisäksi. Siellä takahuoneessa oli joulun alla aika terävää glögiä :P
Mr. Hujanen DLX:stä, jolta ostin myös rummut, ja sain apua kalvo-ongelmissa, esim. erityyppisiä kalvoja kokeiluun kotona. Cymbalsonlyn Tony Costello, jonka kanssa vaihdettiin mielipiteitä usean vuoden ajan muustakin kuin peltimerkeistä ja niiden paremmuudesta. Innokkaampaa ja palvelualttiimpaa kaveria saa hakea. Muita myönteisiä kokemuksia on kertynyt Tampereen DLX:stä, Helsingin Musamaailmasta, joissa hinnatkin tuntuu olevan kohdallaan. Levytukku on myös ollut ok, vaikka sieltä en ole varsinaisesti ostanut rumpukamoja, vaan muita soittimia.

Ollilan Timoa on ikävä. Tuo cymbalsonly vaikuttaa kyllä todella hyvältä, klippejä olen sivuilta ahkerasti kuunnellut. Onko nuo sun symbaalit sieltä (vai musamaailmasta?) Hammasta purren täytyy sanoa että nuo Agopit on mielestäni hienoimpia symbaaleja tällä hetkellä (mulla on Bosphorusta). Vääntävät uskomattoman ohuita ja hyväsoundisia ridejä.
www.cymbalsonly.com
hansakemanelius
01.02.2008 20:08:45

Ollilan Timoa on ikävä. Tuo cymbalsonly vaikuttaa kyllä todella hyvältä, klippejä olen sivuilta ahkerasti kuunnellut. Onko nuo sun symbaalit sieltä (vai musamaailmasta?) Hammasta purren täytyy sanoa että nuo Agopit on mielestäni hienoimpia symbaaleja tällä hetkellä (mulla on Bosphorusta). Vääntävät uskomattoman ohuita ja hyväsoundisia ridejä.
www.cymbalsonly.com

Mitäköhän Ollilan Timppa nykyisin puuhailee. Ei ole sattunut kävelemään vastaan
pitkiin aikoihin (mutta toisaalta, ei sitä tiedä mitä se saunassa puuhailee...).
Joo nej ....
seppo i
01.02.2008 21:26:24
Joo, Timo oli hauska mies ja hyvä soittaja. Kerran niillä oli jotkin teemapäivät liikkeessä ja ne oli koonneet myyjistä bändin. Kuuntelin niiden (etenkin Timpan) soittoa leuka lattiassa! Pistäisivät vanhalla porukalla sen MS:n uudestaan pystyyn.

Neljä peltiä olen ostanut Musamaailmasta, ja loput Tonylta noin 3 vuoden aikana, ilmeisesti useamman sadan pellin joukosta, keskinkertaisella palkalla kituuttaen, mutta kuitenkin :) Pari peltiä (joita ei ole listassa) olen siirtänyt kummipojan settiin. Minäkin pidän juuri Istanbulin rideistä, nuo 22" Turk thin jazz ja Signature on kyllä tosi helmiä. Mutta kyllä Bosphoruskin on hyvä, itse pysyttelin vain härkäpäisesti Istanbulissa, kun kerran olin aloittanut. Tarkoitus olisi jossain vaihessa rahatilanteen salliessa ostaa jokin Alchemyn ride, jossa olisi enemmän ping -saundia.
hollmi-5
03.02.2008 21:11:54
pitkiin aikoihin (mutta toisaalta, ei sitä tiedä mitä se saunassa puuhailee...).

Ei ole herraa näkynyt musaliikkeissä tai -piireissä pitkään aikaan. Mukava tyyppi ja hyviä keskusteluja tuli käytyä useita.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Juupe
03.02.2008 22:31:34

Löytyypi täältä:

http://www.electrosonic.fi/aanentoistotuotteet.html
henr1
08.05.2008 17:46:39
Joensuun karjalanmusiikista olen aina saanut loistavaa palvelua sekä tietoa. Erittäin avointa ja reilua sakkia. JOo.
djembe on jees
kimizu
08.05.2008 19:25:05
Ei ole herraa näkynyt musaliikkeissä tai -piireissä pitkään aikaan. Mukava tyyppi ja hyviä keskusteluja tuli käytyä useita.

Pari settiä ja muutamia peltejä ym. sälää tuli aikoinaan Timpalta hommattua. Hyvin sujui hommat aina, ei valittamista. Monesti jäi suustaan kiinni pitemmäksikin ajaksi. Lieneekö syynä nykyiseen hiljaiseloon taannoiset ongelmat DAFfin rahojen hoidossa...? Tiedä häntä, mukava kaveri kyllä.

Jostain syystä musta tuntuu että kaikissa musaliikkeissä saa hyvää ja ystävällistä palvelua. Johtuuko tämä sitten asiakkaasta itsestään vai vaan hyvistä myyjistä? Aina on mukavaa asioida, ja jos ei tavaraa löydy hyllystä, usein opastetaan kilpailijalle josta saattaisi löytyä.
Kailis
08.05.2008 19:39:08

Lieneekö syynä nykyiseen hiljaiseloon taannoiset ongelmat DAFfin rahojen hoidossa...?

Siis syytetäänkö hra. Ollilaa ohivetämisestä vai mihin tässä viitataan?
Juupe
08.05.2008 20:26:48
Siis syytetäänkö hra. Ollilaa ohivetämisestä vai mihin tässä viitataan?

Syytettiin, mutta muistaakseni ei tuomittu.
Kailis
08.05.2008 20:53:23 (muokattu 08.05.2008 20:54:43)

Syytettiin, mutta muistaakseni ei tuomittu.

Eli syytön Suomen lainsäädännön mukaan.

Jostain syystä musta tuntuu että kaikissa musaliikkeissä saa hyvää ja ystävällistä palvelua.

Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta nykyinen fiilis on juuri tämä.
moffler
09.05.2008 00:44:09
Täältäpäin pisteet Musamaailman Juusolle. On hyvä tietää, että on olemassa myyjiä, jotka kertovat tuotteista totuudenmukaisesti ja joita oikeasti kiinnostaa myös asiakkaan etu.
Sshh..
J.Newkid
09.05.2008 14:19:57

Täältäpäin pisteet Musamaailman Juusolle. On hyvä tietää, että on olemassa myyjiä, jotka kertovat tuotteista totuudenmukaisesti ja joita oikeasti kiinnostaa myös asiakkaan etu.

Juuso on ihan päällikkömies muutenni!
Isot siitokset ja kiitokset ansaitsevat myös koko levytukun myyntitiimi ja Huovisen Jami Musiikki Hellakselta
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Point
18.05.2008 13:36:45 (muokattu 19.05.2008 19:41:48)
Tampereen rock center. Todella hyvää palvelua olen saanut, jopa yksin käydessäni. Huono palvelu muissa liikkeissä johtuu varmaankin iästäni(12). Rock centerissä tajuavat, että minä olen maksava asiakas siinä missä muutkin.
Rock centerissä ja Tammerpianossa tuntevat minut, koska sieltä on tullut kannettua tavaraa ulos yli 3500 eurolla. Tulevat kysymään miten voivat auttaa, haluanko testata ja muuta. Todella ystävällistä porukkaa koko henkilökunta.
Myös vastaisuudessa tulen Tameerpianossa ja Rock centerissä asioimaan.
poopi
19.05.2008 19:12:20
Salon Radio- ja Soitinliike. Aika, hintojen kera on pysähtynyt jonnekin kultaiselle 80-luvulle (tai ehkä jopa 70-luvulle). Tiskin takaa löytyy äärimmäisen palvelualtis mummeli (about 75 vee) joka vielä kaiken lisäksi tuntee jokaisen nippelin nappelin. Myyvät sulle paketista vain osan jos et tarvitse kaikkia osia. Valikoima on käsittämättömän laaja kaupan kokoon verrattuna ja kaikki on aseteltu anaalimaisella tarkkuudella siististi paikoilleen. Mukavan hintatason ja palvelun lisäksi samalla voit tsekata uusimmat julkaisut C-kasetti rintamalla! Plussaa myös tiskillä myynnissä olevista badgeista! Nik Kershaw rocks! Ehdottomasti vierailun arvoinen paikka. Tunnelma on todella AITO! Mutta pidä kiirettä sillä omistaja pariskunnan iästä päätellen kauppa ei ole enää pitkään auki. Tai mistäpä tuota tietää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)