hollmi-5 06.06.2006 19:11:44 | |
---|
Eikös se Eri Keeper ole hyvin saman tyyppinen, kuin Kiillon PVAc-tyypin puuliimat. Esim 66. B3 sitten kestää kosteutta paremmin. Mikähän ero noissa oikeastaan on? Kiillon B3 on ollut minulla noissa rumpujen runkojen liimauksissa se liima, kun ei ole Eri Keeperiä ollut käytössä. Tuota parjattua olen kyllä ihan hyvällä menestyksellä käyttänyt liimalevyn teossa ja monissa muissa puuliimauksissa. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Magiz 06.06.2006 19:40:46 | |
---|
Eikös se Eri Keeper ole hyvin saman tyyppinen, kuin Kiillon PVAc-tyypin puuliimat. Esim 66. B3 sitten kestää kosteutta paremmin. Mikähän ero noissa oikeastaan on? tää oli jo kyl ihan jotain outoa kieltä.. mut joka tapauksessa, jos laitat pienen läntin erikeeperiä paperille, ni se on vielä seuraavana päivänäkin ihan käytettävää tavaraa paperin liimaamiseen, sillä siihen kovettuu päälle vaan semmonen pieni kalvo.. itse en sillä rakkaita rumpujani liimaisi. Virallinen muusikoiden.netin hinta-arvioija |
Magiz 06.06.2006 19:40:47 (muokattu 06.06.2006 19:41:04) | |
---|
tuplasin, ja hävisin. Virallinen muusikoiden.netin hinta-arvioija |
HeavyMachinery 06.06.2006 20:19:37 | |
---|
Eikös se Eri Keeper ole hyvin saman tyyppinen, kuin Kiillon PVAc-tyypin puuliimat. Esim 66. B3 sitten kestää kosteutta paremmin. Mikähän ero noissa oikeastaan on? Joo onhan se, ainut että erikeepperi on mietoa stuffia.... Vrt. kalja ja kossu samankaltainen lopputulos mutta toisella parempi ja nopeammin...
Kiillon B3 on ollut minulla noissa rumpujen runkojen liimauksissa se liima, kun ei ole Eri Keeperiä ollut käytössä. Tuota parjattua olen kyllä ihan hyvällä menestyksellä käyttänyt liimalevyn teossa ja monissa muissa puuliimauksissa. B3 ja 666 on kyllä yleensä kaikkien "hieman hartaampien" harrastajien liima, erikeeppperi on askarteluliima. Joku kyseli halpaa ja hyvää liimaa niin plastikilla on se yksi liima jota itse käytän koska se kovettuu eikä sula lämmössä... tarkistan huomenna verstaalla ja laitan sen merkin tähän. Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Woodoo 06.06.2006 20:34:03 | |
---|
Tuosta erikeepperistä tulis mieleen että sehän jää aivan pehmeäksi ja tappaa soinnin. En tiä kunhan ounastelen, mut silti.. Kuitenkin vaikka rummut on 2,5 vuotta vanhan rumpujen valmistajalla on kuitenkin tuotevastuu, joka on eriasia kun takuu. Noinkin suuri halkeama ja vain 2,5 vuotta. Ei hyvä. Pistäisin isoa reklamaatiota jonnekkin päin. Uskon että vaihtavat pöntön uuteen. Tietysti jos rummut on päässyt kärsimään suurista lämpötilaeroista tai muuten rähjäiset niin sit ei voi syyttää muuta kun itseensä, mutta kysymättä ei kannata jättää! |
HeavyMachinery 06.06.2006 21:15:37 | |
---|
Tuosta erikeepperistä tulis mieleen että sehän jää aivan pehmeäksi ja tappaa soinnin. En tiä kunhan ounastelen, mut silti.. Siitäpä tuossa jo aikaisemmin puhuttiin....
Kuitenkin vaikka rummut on 2,5 vuotta vanhan rumpujen valmistajalla on kuitenkin tuotevastuu, joka on eriasia kun takuu. Noinkin suuri halkeama ja vain 2,5 vuotta. Ei hyvä. Pistäisin isoa reklamaatiota jonnekkin päin. Uskon että vaihtavat pöntön uuteen. Tietysti jos rummut on päässyt kärsimään suurista lämpötilaeroista tai muuten rähjäiset niin sit ei voi syyttää muuta kun itseensä, mutta kysymättä ei kannata jättää! Tuskinpa isoja firmoja kiinnostaa hirveesti kun on vielä halpasarjasta kyse. Noi tuote vastuu kysymykset on aina niin saakelin tulkinnan varaisia.... todennäköisesti maahan tuoja korjauttaisi sen jossain ja palauttaisi..... Alle 100kiloisilla ei ole mielipiteitä... |
Safga 06.06.2006 21:34:59 | |
---|
Tuosta erikeepperistä tulis mieleen että sehän jää aivan pehmeäksi ja tappaa soinnin. En tiä kunhan ounastelen, mut silti.. Kuitenkin vaikka rummut on 2,5 vuotta vanhan rumpujen valmistajalla on kuitenkin tuotevastuu, joka on eriasia kun takuu. Noinkin suuri halkeama ja vain 2,5 vuotta. Ei hyvä. Pistäisin isoa reklamaatiota jonnekkin päin. Uskon että vaihtavat pöntön uuteen. Tietysti jos rummut on päässyt kärsimään suurista lämpötilaeroista tai muuten rähjäiset niin sit ei voi syyttää muuta kun itseensä, mutta kysymättä ei kannata jättää! En jaksa alkaa keskustelemaan asiasta valmistajan kanssa. Epäilen vähän et tuskin heitä sen enempää kiinnostaa. Kuitenkin tomi rokkaa mainiosti ja toimii muutenkin. Laitan hyvää liimaa väliin ja puristuksiin niin toimii entistä paremmin vaan.. Pearl & Stagg... Play with the best (medina)
Pastilli? |