moderndrummer88 01.04.2006 13:20:47 | |
---|
Ja soitat niillä keikat jne. ? eipä ole keikkoja ollu ja kyllä sitä ois hätätapauksessa vaikka parit keikatkin kituuttanu 302:silla, se ei haittaa ketään muuta kuin niitä kahta rumpalia yleisössä jotka kiinnittää huomiota peltien soundiin powertreblebassvolume |
Makor 01.04.2006 13:31:31 | |
---|
http://shop.boxymusic.com/detail.la … n=shop:3E47D79909caa1BEFEuir15703FD Tuohon vielä 100e toimituskuluja. Sitten jäisi 1500e hardwareen ja pelteihin ja peruskattaukseen pitäisi riittää (Akahito tuolla aikasemmin jo listasikin) Mutta kattele eka Suomen kaupat ja jos saat tosi hyvän tarjouksen. No tuo ei kyllä vaikuta yhtään pahalta hinnalta! Eli 1400e toimituskuluineen.. värivaihtoehtojakin on hyvin. Tosiaan jäisi vielä tuo 1000e, jolla jo luulisi saavan hyvät hardwaret ja muutaman kattilan. Kellään kokemuksia setin tilaamisesta ulkomailta? Mites verotus? Ymmärtääkseni tuosta voisi jo tulli kiinnostua, eli mahdollinen alv-pommi :) |
Triskal 01.04.2006 13:42:07 (muokattu 01.04.2006 13:43:12) | |
---|
värivaihtoehtojakin on hyvin. Eikä ole. Värivaihtoehtoja on hyvin silloin, kun kaikkia toivottuja värejä ja väriyhdistelmiä on varastossa. Kokeile oikeasti pistää tilaukseen BRX:t viininpunaisena ja mattakromilla. Olen ihan satasen varma siitä, että menee tehdastilaukseksi ja kestää puoli vuotta. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Makor 01.04.2006 13:43:21 | |
---|
Eikä ole. Värivaihtoehtoja on hyvin silloin, kun kaikkia toivottuja värejä ja väriyhdistelmiä on varastossa. Kokeile oikeasti pistää tilaukseen BRX:t viininpunaisena ja mattakromilla. Olen ihan satasen varma siitä, että menee tehdastilaukseksi. No menkööt kuhan hintaan ei vaikuta :P. |
Alpha 01.04.2006 13:50:49 | |
---|
Kellään kokemuksia setin tilaamisesta ulkomailta? Mites verotus? Ymmärtääkseni tuosta voisi jo tulli kiinnostua, eli mahdollinen alv-pommi :) Ei kait siinä. Tilaat setin ja maksat postimaksun. Mitään muita kuluja ei tule. Tullilla ole mitään tekemistä tämän asian kanssa... |
VRock 01.04.2006 14:35:29 | |
---|
No tuo ei kyllä vaikuta yhtään pahalta hinnalta! Eli 1400e toimituskuluineen.. värivaihtoehtojakin on hyvin. Tosiaan jäisi vielä tuo 1000e, jolla jo luulisi saavan hyvät hardwaret ja muutaman kattilan. Kellään kokemuksia setin tilaamisesta ulkomailta? Mites verotus? Ymmärtääkseni tuosta voisi jo tulli kiinnostua, eli mahdollinen alv-pommi :) Boxyn hinnoissa on sen maan alvit hinnoissa mukana minkä kielisenä sen sivuston avaa. Tutki noita sivuja tarkemmin. Ja tuolta lähtee zildjiania hemmetin halvalla kans. Ite en oo vaan zildjian miehiä. "And you can have my deodorant..!" |
DrmBug 01.04.2006 18:31:13 | |
---|
Katsoppas varsin Ebaystä ( www.ebay.de) myös... löytyy sekä käytettyjä että uusia, hinnat tietenkin vaihtelee kovasti. Tällä hetkellä suht hyvät tarjoukset esim. Pearl Masters MMX:stä ja Yamaha Maple Customsista. Laita hakua niin löytyy varmasti. ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Makor 06.04.2006 19:56:30 | |
---|
Jees eli olen päätynyt seuraavaan ratkaisuus kannujen osalta: Tilaan tuolta briteistä shellit :) Käden taitoa löytyy sen verran että ei luulisi mitään ongelmaa tulevan itse kasaamisessa. Värivalinta taitaapi olla natural birch mustilla kromiosilla, nams. Hintatietoja kysellyt nyt kovasti ja homma lähestyy tinkimisvaihetta :P Setti tulee olemaan 10" 12" 14" 16" ja basari 22", virveli 14x5,5 Mitä porukka mieltä? Huipputason setti pilkkahinnalla. Sitten toki vielä edessä lautasten hommailu ja HW. |
HeavyMachinery 06.04.2006 20:13:37 | |
---|
Jees eli olen päätynyt seuraavaan ratkaisuus kannujen osalta: Tilaan tuolta briteistä shellit :) Käden taitoa löytyy sen verran että ei luulisi mitään ongelmaa tulevan itse kasaamisessa. Värivalinta taitaapi olla natural birch mustilla kromiosilla, nams. Hintatietoja kysellyt nyt kovasti ja homma lähestyy tinkimisvaihetta :P Setti tulee olemaan 10" 12" 14" 16" ja basari 22", virveli 14x5,5 Mitä porukka mieltä? Huipputason setti pilkkahinnalla. Sitten toki vielä edessä lautasten hommailu ja HW. Kalliimmaksi tulee..... Laskitko kaiken tarvitsemasi lugit ruuvit basarin jalat jne jne.... Yks - Kaks - Kolo - Me : savolaista polyrytmiikkaa..... |
Makor 06.04.2006 20:17:26 (muokattu 06.04.2006 20:18:34) | |
---|
Kalliimmaksi tulee..... Laskitko kaiken tarvitsemasi lugit ruuvit basarin jalat jne jne.... Tietty, kaikki mahdollinen on laskettu mukaan ja ollaan jo nyt voiton puolella, tosin hulluhan se on joka listahintoja rupee maksamaan, ja uskon että aika paljon ilmaa löytyy noiden hinnoista. Ota myöskin huomioon että esim. jos ostaisin sen BRX-setin, niin pelkät tomit ja basari 1400e PLUS vielä virveli... edit:typoja |
Kukkis 77 07.04.2006 06:15:33 (muokattu 07.04.2006 06:16:48) | |
---|
Osta Mesa/Boogien Mike Portnoy-Custom-setti. On muuten nopea ja lähtee hyvät sweepit. Tallassakaan ei ole mitään valittamista. Suosittelen!! XD ://)) E: Se typo Mihi est propositum in taberna mori. Hmph. |
kapteeni kapula 07.04.2006 09:46:37 | |
---|
Osta Mesa/Boogien Mike Portnoy-Custom-setti. On muuten nopea ja lähtee hyvät sweepit. Tallassakaan ei ole mitään valittamista. Suosittelen!! XD ://)) E: Se typo :) onks lissufloikkaa? |
NKVD 11.04.2006 23:14:26 | |
---|
Itse olin tilaamassa BRX:iä tuolta boxymusicista (drummusic.com), mutta perkuleen kela lähestyi minua 1500€ laskulla niin jäi nekin hankkimatta. Tässä keväämmällä ois tarkoitus tilata pöntöt pois. |
Makor 12.04.2006 00:13:59 | |
---|
Itse olin tilaamassa BRX:iä tuolta boxymusicista (drummusic.com), mutta perkuleen kela lähestyi minua 1500€ laskulla niin jäi nekin hankkimatta. Tässä keväämmällä ois tarkoitus tilata pöntöt pois. Auts :/ Kyllä se valtio vaan vie. Itsellänihän tuli jopa plussaa veronpalautuksesta hoho. Mutta jees, tässä pikkuhiljaa alkaa olla mielikuva setistä hahmottunut ja nyt seuraava operaatio onkin sitten HW sarjan ja symbaaleiden tarkka harkinta ja valinta. Itse pönttöihin tulee uppoamaan reilut 1000e, eli kyllä tässä jonkulainen setti saadaan kasaan jos ajattelee että 1500-2000e mitä jää jäljelle sisältää HW:n ja kohtuu määrän kattiloita. Prkl olis pitäny rueta sittenkin soittaan nokkahuiluu tms, kallista lystiä tämä. (100e vetoo että seuraavassa kommentissa tulee "elämä on" :E ) |
kattila 12.04.2006 11:31:09 | |
---|
Kuolema on. Köhöhöhöhöhöhöhprpprh!öåör! MegaMan Club #008 - Spark Man |