fabarm 08.02.2006 21:03:48 | |
---|
Kävin aikanikuluksi katsomassa PDP:n settiä.Myyjä oli "vauhdikas" nuorimies.Ilmoitti PDP:n shellien olevan aivan samat kuin DW:n.Sitten hän istui setin ääreen ja veti jonkun "siistin" jutun,ja ilmoitti: "näillä ei muuten saa soittaa".Asia tuli harvinaisen selväksi. ...ja tarjouksen laskeminen on nyt kestänyt jo n.3kk,eli matikantunnitkin ovat ilmeisesti jääneet väliin. Eipä näissä tarinoissa mitään ihmeellistä ole,ihmisethän näitä romppeita kauppaa,ja kansan rivit ovat syvät. Hullulta ei voi paljon vaatia. |
miscage 08.02.2006 21:20:37 (muokattu 08.02.2006 21:21:13) | |
---|
Uskomattomia tarinoita. itse myyjän duunia tehneenä, en voisi edes kuvitella käyttäytyväni noin tökerösti asiakasta kohtaan. Siis mitä helvettiä? Ja minä kun luulin että soitinmyyjän tulee olla hyvin ammattitaitoinen jne.... Minkälainen yritys ottaa tuollaisia lekapäitä töihin? |
Jupi57 08.02.2006 21:27:30 (muokattu 08.02.2006 21:27:48) | |
---|
Tyhmin myyntiargumentti "tätä ne ovat ostaneet paljon" (mä oon täällä vain töissä -tyyppi). Vähän lievempi "Tätä me on myyty paljon" (myyjä). ...tuo pinnoite kun vähän tuppaa demppaamaan tuota sointia. Tästä voisi avata uuden, mutta menköön tässä: Otetaan Yamahan Rydeeneistä pinnoitteet pois ja laitetaan ne Recording Customeihin. R.C:t valitsisin edelleenkin. Onko joku kokeillut sokkona? Hifilisteiksi kutsuttiin aikanaan tyyppejä, jotka tulivat kodinkoneliikkeisiin näyttämään tietämystään tinkaamalla sinikäyristä yms. Tyhmään (myyjän mielestä) kommenttiin voi saada vastaukseksi tyhmän kommentin. Asiakas äänestää jaloillaan, elikkäs kävelee toiseen liikkeeseen - On kyllä ollut jo monta esimerkkiä tökeröistä myyjistä - enkä ihmettele. |
kyseinen 08.02.2006 21:32:23 | |
---|
Minkälainen yritys ottaa tuollaisia lekapäitä töihin? Soitinliike |
LaquerHead 08.02.2006 21:38:18 | |
---|
Kerran kävin eräässä soitinliikkeessä katsastamassa rumpusettejä. Siinä aikani kioskeja tutkiessani ajattelin kysyä myyjältä hieman speksejä muuan taman setistä. Myyjä mietti hetken sormi suussa jonka jälkeen tuumasi: "Onhan nää hyvät rummut, kuuntele vaikka!" ja napautti kämmenellä muutaman kerran pikkutomiin. Sen minkä edestään löytää, kannattaa laittaa taskuun. |
Santukka 08.02.2006 21:39:19 | |
---|
no tämä nyt ei oo varsinainen tyhymä kommentti, mutta ostinpa kalavot yhestä musaliikkeestä ja myyjä oli kännisä ku käki.(käski laskia hinnanki ihte) nii joo ja sanohan se että: "eihän 13 tuumasia virveleitä ookkaa" että tämmöstä. kaikkia sitä..... ...... |
Jaska 08.02.2006 21:44:34 | |
---|
ei mitään kauheen tyhmää nyt tuu mieleen mutta muistan kun se Soitinlaineen järkkäämä Premier, Roland, Paiste, Meinl hässäkkä oli Porissa: Tää yks soitinlaineen myyjä sano sitten käyvänsä vähän settejen tietoja läpi. Ne tiedot oli settejen mallien nimet ja rumpujen koot.. Niistä kootkin oli kyllä vähän epävarmoja. |
cochise 08.02.2006 21:55:30 (muokattu 08.02.2006 22:13:42) | |
---|
Menin liikkeeseen kattomaan basari mikkiä, lopulta kuitenkin päädyin ostamaan shuren viisseiskan(jota toki voi käyttää basarissa mutta ei ole varsinaisesti basarimikki). Sitten myyjä alkoi vakuuttelemaan että kyllä 57 on basarimikki:"Kato nyt! Tässä lukee että tämä on basarimikki!" Näytti sormella ohjekirjan kohtaa jossa luki for Guitar and BASS amplifiers... -- |
Migo 08.02.2006 22:06:25 | |
---|
jonka jälkeen tuumasi: "Onhan nää hyvät rummut, kuuntele vaikka!" ja napautti kämmenellä muutaman kerran pikkutomiin. HOHO!!! |
T.Laine 08.02.2006 22:30:07 | |
---|
Sound cityssä en kyllä kans käy enää ite ollenkaan, tekijöitä on useita, ärsyttää kun siellä on kaikki hintaluokkansa parasta. "mikäs tää on??" -no se on tohon hintaan paras mahdollinen "ahaa, no mikäs tää on?" -no se on vähän kalliimpi, mutta tohon hintaan et parempaa saa... yms. paras oli kun menin tiskille: "Terve" -terve! "Haluisin 18" zildjian oriental trash chinan" -just just, no meillä ei ole hyllyssä, että taitaa olla tilaus tavaraa "no tilataan sellanen" -no tota tota, meillä ois näitä wuhanin chinoja "haluan oriental trashin" -mutta sä saat näitä 5kpl zildjianin hinnalla "juu-u, mutta haluan zildjianín" -no tota, se pitäs maksaa ensin. "jaa, no entäs jos se onkin viallinen tms" -no sitä ei voi tietää, mutta ota tästä wuhani "en ota kun haluan zildjianin" -no nää wuhanit on yhtä hyviä ku zildjianit ...Laine astelee ulos kaupasta... ...näin se on nähtävä... |
Migo 08.02.2006 22:31:28 | |
---|
"Terve" -terve! "Haluisin 18" zildjian oriental trash chinan" -just just, no meillä ei ole hyllyssä, että taitaa olla tilaus tavaraa "no tilataan sellanen" -no tota tota, meillä ois näitä wuhanin chinoja "haluan oriental trashin" -mutta sä saat näitä 5kpl zildjianin hinnalla "juu-u, mutta haluan zildjianín" -no tota, se pitäs maksaa ensin. "jaa, no entäs jos se onkin viallinen tms" -no sitä ei voi tietää, mutta ota tästä wuhani "en ota kun haluan zildjianin" -no nää wuhanit on yhtä hyviä ku zildjianit ...Laine astelee ulos kaupasta... Ei helavata!!! |
Jaska 08.02.2006 22:38:01 | |
---|
Mulla ei kauheesti oo huonoja kokemuksia Sound Citystä. Pelaa jos tietää mitä haluaa. Joskus ne yrittää vänkätä vastaan. Niin ja kerran odottelin virveliä kolme kuukautta kun ne ei joko ollut tilannu sitä, tai sitte SMI ei tajunnu että ne oli tilannu sen. Joku epäselvyys siinä oli. Toisaalta ei tuo Pihlajamaakaan houkuttele, just kävin ekaa kertaa niissä uusissa tiloissa ja tarjonta rumpujen osalta oli "hyllyssä" aika vähänen. Osasävelessä oon käyny ehkä kerran joskus 7 vuotta sitten. Täytys sekin varmaan tsekata. Näyttää vaan ulkoasu aika pahalta. |
T.Laine 08.02.2006 22:42:21 | |
---|
älä kuluta turhaan aikaas ja mee osasäveleen... siel on joku zbt ja 302 ride... ei muuta... Kävin siellä just kysymässä paria ruuvia kitaraan... ...näin se on nähtävä... |
Jaska 08.02.2006 22:43:55 | |
---|
älä kuluta turhaan aikaas ja mee osasäveleen... siel on joku zbt ja 302 ride... ei muuta... Kävin siellä just kysymässä paria ruuvia kitaraan... nähtiin muuten kärpäsessä lauantaina :D |
south_of_heaven 08.02.2006 22:54:31 | |
---|
"Paljonkos tää kaunokainen tässä maksaa?" -"Niin paljon, ettei sulla ole siihen varaa." Ei varmaan oo enää nauttimassa palkaa vittuilemisesta, semmonen fiilis :) Mulle ei olla musakaupoissa hirveästi kyllä alettu aukomaan päätä. ilmoitti South_of_Heaven |
fabarm 08.02.2006 22:59:03 | |
---|
Parhaimman palvelun omaavat musiikkiliikkeet pääkaupunkiseudulla:F-Musiikki Vantaa Retail Park,Espoon Musiikki.Ugh. Hullulta ei voi paljon vaatia. |
ramzuz 08.02.2006 23:12:16 | |
---|
Turussa kysyin saanko testata tota settiä. vastaus oli ei meillä on asiakkaita ne saattaa lähteä jos koitat. sanoin et mä lähen nyt sit :D . Liike ei oo Laine, Fmusa eikä Superostis. Mikä jää jäljelle? älkää ikinä vaan siellä käykö! |
Simbe 08.02.2006 23:38:02 (muokattu 08.02.2006 23:39:30) | |
---|
Turussa kysyin saanko testata tota settiä. vastaus oli ei meillä on asiakkaita ne saattaa lähteä jos koitat. sanoin et mä lähen nyt sit :D . Liike ei oo Laine, Fmusa eikä Superostis. Mikä jää jäljelle? älkää ikinä vaan siellä käykö! Hell as piano. E: eh, vertikaali Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. |
Järvihirviö 08.02.2006 23:46:54 | |
---|
Ei varmaan oo enää nauttimassa palkaa vittuilemisesta, semmonen fiilis :) Toivotaan, sillä mähän en malmille turhan takia lähde. |
Kelju-k 09.02.2006 01:25:15 | |
---|
Jep Jep! Tuli taas yksi tarina sound citystä mieleen kun joskus olin ostamassa tuplapedaalia. -Moro oliko sulla sitä mapexin tuplapedaalia ko oli suht halpa(160£)? -Ei oo kato enää,eikä varmaan saadakkaan kun on maahantuojaltakin loppu,mutta osta tästä pearlin se on vähän kalliimpi(265£). Pitkien neuvottelujen jälkeen myyjä sai sen myytyä. Sitten seuraavana päivänä piti hakee kapulat ja kas, kas siellähän se oli hyllyssä mapexin 100£ halvempi pedaali!!!!! kiiitooss!! |