Aihe: Meneekös 12" rumpu virvelitelineeseen?
1 2 3
ultra
23.01.2006 17:14:01
Olen omistanut kolme Pearlin kallista ständiä. Takuuajan tietysti toimivat hienosti. Sitten alkoi tapahtua : kiristyspesät halki - niiden sisältö on jonkinlaista vaahtotinaa. Kierteet korkkaavat. Nyt kolmesta ständistä on jäljellä yksi ehjä alaosa ja yksi ehjä yläosa. Ehjää väliosaa ei enää ole, eli noilla on lähinnä koristearvo. Melko kalliita koristeita. Vanhimmat Tamaraudat, mitä mulla on, on yli 20 vuotta vanhoja. Edelleen hyvässä käyttökunnossa.

Käyttökokemuksia löytyy erilaisia. Mulla oli aikoinaan pari Taman ständiä, joista molemmista meni hampaat siitä puomin kallistuksen säädöstä, sittemmin en ole Tamaa hankkinut. Vastaavasti minulla on 3 kpl Pearlin olisko-jotain-mallia B-880, eli tuplajalkaisia puomiständejä uni-lockilla noin 15 vuoden takaa ja voin ihan rehellisesti sanoa, että ne on kohtuullisen monella reissulla ollu mukana ja kaikkee muuta oon niille tehny paitsi yhtään sääliny. Elämää ne on toki nähny, mutta mitään vikaa niissä ei ole koskaan ollu. Koko ajan roikotan niissä paria tomia ja paria symbaalia / ständi. Ei oikein voi enempää raudalta vaatia joten kaikki absoluuttiset totuudet Pearlin raudan huonoudesta voitte työntää sinne minne aurinko ei paista.
I'm a gooner
Davos
23.01.2006 18:58:28
Ei tartte. On kokeiltu.

Samoin ;)
markkuliini
23.01.2006 19:29:34

Käyttökokemuksia löytyy erilaisia. Mulla oli aikoinaan pari Taman ständiä, joista molemmista meni hampaat siitä puomin kallistuksen säädöstä, sittemmin en ole Tamaa hankkinut. Vastaavasti minulla on 3 kpl Pearlin olisko-jotain-mallia B-880, eli tuplajalkaisia puomiständejä uni-lockilla noin 15 vuoden takaa ja voin ihan rehellisesti sanoa, että ne on kohtuullisen monella reissulla ollu mukana ja kaikkee muuta oon niille tehny paitsi yhtään sääliny. Elämää ne on toki nähny, mutta mitään vikaa niissä ei ole koskaan ollu. Koko ajan roikotan niissä paria tomia ja paria symbaalia / ständi. Ei oikein voi enempää raudalta vaatia joten kaikki absoluuttiset totuudet Pearlin raudan huonoudesta voitte työntää sinne minne aurinko ei paista.

Joo mutta ne ständit on kato niin yksilöitä... :)
www.vasamayhtye.com
ÄM
23.01.2006 21:37:58

Joo mutta ne ständit on kato niin yksilöitä... :)

Niin o, ei uskalla tilata, vaan pitää rauhassa tutkia ja testailla. Semmonen raudan läpivalaisulaite on kova sana kauppaan mennessä.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
Pieni rumpalipoika
23.01.2006 22:00:51

Hyvän musaliikkeen merkki on se, että ständejä saa testiin myös treeni- ja keikkaolosuhteisiin. Kaupassa testatessa, kun ei saa kunnon käsitystä miten vehje toimii muun setin hardwaren kanssa.
"It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong."
Jaska
23.01.2006 22:09:29
Onko muuten porukalla kokemusta kummat - taman vai pearlin - ständit soi paremmin?
Niskamies
23.01.2006 22:10:24
Onko muuten porukalla kokemusta kummat - taman vai pearlin - ständit soi paremmin?

Pearlin ständeissä on paljon parempi saundi kun Tamoissa, mutta ne ei kestä niin pitkään.
More is more.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)