vernie 17.01.2006 20:33:12 | |
---|
Nyt tuli muuten vastaan aivan uskomaton ratsu! Sabianin 21'' Hand Hammered vintage ride. Vähän samankaltainen kuin tuo Zildjianin sweet, mutta ei ehkä ihan niin tumma ja vielä paremmat crash-ominaisuudet. Varmasti hyvä yleisride. Ei ehkä sovellu kaikkein raskaimpaan metalliin, mutta voisin kuvitella pimputtavani ko. symbaalilla kaiken lattareista ja jazzista aina raskaampaan rokkiin. Testatkaa, jos tulee mahdollisuus. Vakuutuin. |
dictatorsh*t 17.01.2006 21:29:07 (muokattu 17.01.2006 21:29:47) | |
---|
Paras ride, soveltuu käytännössä kaikkeen (lattareista ja jazzista aina raskaampaan rokkiin), mitä olen kokeillut, on oma 22" Istanbul Dark Rideni 80-luvun lopulta. Ostin kesällä käyttämättömänä. Kello on mitä mahtavain, ominaissaoundi on nimensä mukainen ja crashaaminenkin onnistuu hyvin. Jos tulee vastaan niin kannattaa kokeilla, halvin ei ehkä mutta mahtava. |
moderndrummer88 21.01.2006 19:25:05 | |
---|
dammit, nyt pisti rumpuope pahan, sillä ois semmonen sitä vanhempaa K:ta oleva medium ride tyhjän panttina... odotan innolla että saa sen iisalmeen että pääsisi vähän kokeilemaan. haluisko joku antaa mulle 250€ ihan hyvän mielen saamiseksi? Mod. huom: Ei näin. |
Niskamies 21.01.2006 19:49:41 | |
---|
dammit, nyt pisti rumpuope pahan, sillä ois semmonen sitä vanhempaa K:ta oleva medium ride tyhjän panttina... odotan innolla että saa sen iisalmeen että pääsisi vähän kokeilemaan. haluisko joku antaa mulle 250€ ihan hyvän mielen saamiseksi? Emmä sulle halua rahaa antaa, mutta voin ton riden kyllä ostaa;) More is more. |
moderndrummer88 21.01.2006 19:52:06 | |
---|
Emmä sulle halua rahaa antaa, mutta voin ton riden kyllä ostaa;) bitch.... hemmetti kun menis varmaan kahen kuukauden päähän että saisin sen, sano että sen serkku ois kyllä kiinnostunu myös siitä ja se on nyt sillä testauksessa, tosin sano että serkkunsa on ennestään sille velkaa että mulla vois olla mahikset saaha se Mod. huom: Ei näin. |
Nolte 21.01.2006 20:08:27 | |
---|
sitä vanhempaa K:ta oleva medium ride tyhjän panttina... Mitä muuten tarkalleenottaen tarkoittaa, kun puhutaan "vanhemmasta K:sta"? Onko joku tietty vuosiluku, kun malli hieman muuttui tms.? Tietysti herää myös kysymys: onko vanhempi K = parempi K? Hyvät rummut, huono soittaja! |
moderndrummer88 21.01.2006 20:09:19 | |
---|
Mitä muuten tarkalleenottaen tarkoittaa, kun puhutaan "vanhemmasta K:sta"? Onko joku tietty vuosiluku, kun malli hieman muuttui tms.? Tietysti herää myös kysymys: onko vanhempi K = parempi K? kyllä se vähän puheli että vanhempi K on parempi tämä on vissiin niitä aika ensimmäisiä K:oita Mod. huom: Ei näin. |
Nolte 21.01.2006 20:18:43 | |
---|
kyllä se vähän puheli että vanhempi K on parempi tämä on vissiin niitä aika ensimmäisiä K:oita Ok. Se voi tietysti taas olla sitä, että pelti on tekeytynyt soittamalla mukavamman kuuloiseksi, jos on vanhakin jo. No, totuuden sanoja odotellessa... Hyvät rummut, huono soittaja! |
moderndrummer88 21.01.2006 20:31:09 | |
---|
Ok. Se voi tietysti taas olla sitä, että pelti on tekeytynyt soittamalla mukavamman kuuloiseksi, jos on vanhakin jo. No, totuuden sanoja odotellessa... eiköhän holmi tule kohta jonkinlaisen oppitunnin pitämään aiheesta ;) Mod. huom: Ei näin. |
Niskamies 21.01.2006 20:33:33 | |
---|
kyllä se vähän puheli että vanhempi K on parempi tämä on vissiin niitä aika ensimmäisiä K:oita Siis näitä turkissa taottuja K-sarjalaisia? More is more. |
moderndrummer88 21.01.2006 20:38:38 | |
---|
Siis näitä turkissa taottuja K-sarjalaisia? ilmeisesti Mod. huom: Ei näin. |
lkx 21.01.2006 20:46:54 | |
---|
Sabian HH Medium Ride 20". Taittuu kaikenmoinen. On kelloa, pingiä, crashiä. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
drumm 21.01.2006 20:51:52 | |
---|
ilmeisesti Historia hakusessa. Nuo Istanbulissa valmistetut K:t ovat jossain tuhannen euron tietämillä nykyään ja ovat harvinaisia, joten tuskin se sellainen on. |
moderndrummer88 21.01.2006 20:55:53 | |
---|
Historia hakusessa. Nuo Istanbulissa valmistetut K:t ovat jossain tuhannen euron tietämillä nykyään ja ovat harvinaisia, joten tuskin se sellainen on. selvä, minähän en näitä tiedä, arvailen vaan Mod. huom: Ei näin. |
Niskamies 21.01.2006 20:57:22 | |
---|
Historia hakusessa. Nuo Istanbulissa valmistetut K:t ovat jossain tuhannen euron tietämillä nykyään ja ovat harvinaisia, joten tuskin se sellainen on. Sitä minäkin. En ehtinyt tarttumaan tähän. More is more. |
Legatus 21.01.2006 20:57:34 | |
---|
Historia hakusessa. Nuo Istanbulissa valmistetut K:t ovat jossain tuhannen euron tietämillä nykyään ja ovat harvinaisia, joten tuskin se sellainen on. Voipi olla mahollistakin. Tällä palstalla joku löys saunasta acroliten :/ ja kuulin musiikkikaupassa ku joku sano että oli jostai saanu jonnii satanan arvokkaa Gibsonin käsin tehdyn kitaran 6000mk jonka arvo on siinä 100000mk paikoilla :/ Roddy on jumala!! |
moderndrummer88 21.01.2006 21:00:35 | |
---|
Sitä minäkin. En ehtinyt tarttumaan tähän. ok... my bad Mod. huom: Ei näin. |
drumm 21.01.2006 21:01:33 | |
---|
Voipi olla mahollistakin. En mä ainakaan sellasen opettajan tunneilla kävis, joka ei omista kamoistaan tiedä mitään. |
moderndrummer88 21.01.2006 21:04:19 | |
---|
En mä ainakaan sellasen opettajan tunneilla kävis, joka ei omista kamoistaan tiedä mitään. eipä tässä ollu muusta kuin minun tietämättömyydestä kysymys, siitä ridestäkin tuli puhetta sillei ohimennen kun mainitsin että uutta rideä oon ehtimässä, selvisi vain siinä nopeasti se että se on jotain vanhempaa K:ta kuitenkin. Onko niin että tässä on joitain vuosia sitten K:oiden malli muuttunu? Mod. huom: Ei näin. |
Legatus 21.01.2006 21:05:26 | |
---|
En mä ainakaan sellasen opettajan tunneilla kävis, joka ei omista kamoistaan tiedä mitään. Sorge, hymiö puuttu. Joo en minäkään. Vaikka ala-asteelta löytyy Fenderin aito strato kitara ja gibsonin aito basso. Ja niitten pentujen soittamisella.. Paha olo tulee kun ajattelee. Sitten siellä oli paisteen jotkut ikivanhat Formula pellit joissa oli mielestäni loistosoundi. Roddy on jumala!! |