moderndrummer88 08.02.2006 10:54:53 | |
---|
Ai että Roland on velkaa Milleniumille... juuri näin mod. huom. ei näin |
Peicco 08.02.2006 11:00:29 | |
---|
juuri näin Ukot kärsii pahoista harhoista. |
mttp 08.02.2006 11:45:36 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/members/26833.jpg Mihin noi peltien johdot menee? Kuvassa näyttää kuin menisivät maton kautta pois kuvasta. Optinen harha, kuva otettu ylhäältä päin. Symbaalipiuhat menee nätisti lyhintä reittiä moduliin ja lattialla olevat johdot kuuluvat muulle bändille ;) |
Youni 08.02.2006 11:52:09 | |
---|
Optinen harha, kuva otettu ylhäältä päin. Symbaalipiuhat menee nätisti lyhintä reittiä moduliin ja lattialla olevat johdot kuuluvat muulle bändille ;) Niin siis sulla on treeneissä äänentoistovehkeet ihan, eli ei mitään kuulokkeet-koko-bändille-meininkiä? Onko paljon kustantanut tuo kokonaisuus PA-kamoineen? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
mttp 08.02.2006 12:23:32 | |
---|
Niin siis sulla on treeneissä äänentoistovehkeet ihan, eli ei mitään kuulokkeet-koko-bändille-meininkiä? Onko paljon kustantanut tuo kokonaisuus PA-kamoineen? Totta mooses, aika nopeasti totesimme, että sähkösetti tarvii oman kaappinsa ja sitä tarkoitusta varten hommasin aktiivikaiuttimen (300W / 15" alapäällä) Music Storesta 279 eur + toimituskulut. Setti on muotoutunut TD-3 ajoista nykykuosiin pikkuhiljaa laajennuksia hankkien ja modulin vaihdoin TD-3-->TD-8 muutama kk sitten. Kyllä mulla tohon settiin on muuten uponnut yli tonni, vaikka suurimman osan olen ostanut käytettynä... |
Peicco 15.03.2006 18:35:32 | |
---|
On muuten harmi kun jäsen Kalibanin setti ei ole omakuvassa eikä täällä "galleriassakaan". Kävin tänään tekemässä hänen kanssaan kaupat Hartdynamicsin haitsusta ja haitsucontrollerista. Siellä hänellä oli alakerrassa jenkeistä tuotu Hartdynamicsin setti kaikkine herkkuineen. Kyseisiä patteristoja ei taida täällä pohjolassa kovin monella olla. Kerrassaan upeat. Etenkin se 13" virveli oli aika namu. En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |
Peicco 08.04.2006 14:57:20 | |
---|
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen. |