SDMF 24.12.2005 21:12:30 | |
---|
Rumpukeppejä..jee.. en muuta tarvinnutkaan. R.I.P Dimebag darrell |
polytoximaniac 24.12.2005 21:26:35 | |
---|
Ei suoranaisesti rumpuihin liittyvää... Bodomin Are You Dead Yet?-levy, jonka rumpuraitaa voipi sit ihmetellä :) Dödöjä, joita voi sit rankan session päätteeksi suhautella peittämään karmeimmat löyhkät... :) Sekä vaihtosukkia tukalan tilanteen varalle... Rahalla saa toki sit itse rumputavaraa... Pitää varmaan viikolla kääntä nokka kohti Markun Musiikkia :) Hyvää Joulua muuten kaikille täällä palloileville!! Mosh your ass off!!! |
Bacchus 24.12.2005 21:57:01 | |
---|
Kossin Porta Prot oli tervetullut lahja. Näistä diggaan. Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
Jakes 24.12.2005 22:03:59 | |
---|
Kossin kuulokkeet miekin sain, ja sit kapustat. Kyllä nyt taas vähän aikaa selviää=) |
ramzuz 24.12.2005 22:11:53 | |
---|
Sain viellä sen rumpalin vihatuimman laitteen:D KLIKIN!!!:D Ja vähän rahuskia jolla taidan käydä hakemassa 22 riden. Täst se jatkuu. |
Jaska 24.12.2005 22:14:14 | |
---|
woot woot! absinthi-lusikka, sokeripaloja ja tulitikut, itse aine jäi puuttumaan ..mites se liittyy rumpujensoittoon.. |
moderndrummer88 24.12.2005 22:19:18 | |
---|
Sain viellä sen rumpalin vihatuimman laitteen:D KLIKIN!!!:D Ja vähän rahuskia jolla taidan käydä hakemassa 22 riden. millase? Zed is dead, baby... |
Bacchus 24.12.2005 22:36:08 | |
---|
woot woot! absinthi-lusikka, sokeripaloja ja tulitikut, itse aine jäi puuttumaan ..mites se liittyy rumpujensoittoon.. Hyvin vahvasti. Varo ettet leikkaa korvaasi irti. ;) Rakastinko/sinua toveri/rakkauteni halkesi! |
KoRn88. 24.12.2005 22:41:53 | |
---|
Noniin, Supraphonic tuli ja voi jumalauta että on hyvä, vaikka en vielä kovin hirveästi ole edes viritellyt. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
LumPus 24.12.2005 22:43:06 | |
---|
emännältä tuli aidot reinot. nyt kelpaa iltaisin kulkea kämpässä tyylikkäät reinot jalassa. kyseessä siis jalkineet jos joku on sivistymätön. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Niskamies 24.12.2005 22:47:02 | |
---|
jaaha... paita, seinälippu - ei mitään rumpuihin liittyvää ja rahakin millä oisin ostanu optimountit kummit oli unohtanu lähettää. vittu Jätkällä on kyllä aika teini-asenne joulua kohtaan. Joulu on yhdessäolemisen ja antamisen juhla - ei saamisen. Sulla ei ole mitään oikeutta olla suuttunut kummeillesi siitä ettei ne antanut sulle rahaa. |
Paas 24.12.2005 22:49:05 | |
---|
Eipä tuonut pukki mitään rumpukamaa. Sain kuitenkin hieman käteistä joka täytynee sijoitaa rumpukamoihin. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
moderndrummer88 24.12.2005 22:52:08 (muokattu 24.12.2005 22:52:45) | |
---|
Jätkällä on kyllä aika teini-asenne joulua kohtaan. Joulu on yhdessäolemisen ja antamisen juhla - ei saamisen. Sulla ei ole mitään oikeutta olla suuttunut kummeillesi siitä ettei ne antanut sulle rahaa. no ne kyllä lupas sen rahan ja se tosiaan oli vain unohdus niiltä, se tässä nyt kyrsii että noilla oli tarkoitus tehdä äänityksiä ja nyt en saa niitä optimountteja niihin. Sitäpaitsi niskamiehellä joka saa lisätomin starkkuihin sillä että vie roskat ulos niin ei oo mitään varaa valittaa... JA minä en ole todellakaan suuttunut kummeilleni! Zed is dead, baby... |
KoRn88. 24.12.2005 22:53:47 | |
---|
Eipäs tapella. Joulurauha on julistettu. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
Niskamies 24.12.2005 22:58:26 | |
---|
no ne kyllä lupas sen rahan ja se tosiaan oli vain unohdus niiltä, se tässä nyt kyrsii että noilla oli tarkoitus tehdä äänityksiä ja nyt en saa niitä optimountteja niihin. Sitäpaitsi niskamiehellä joka saa lisätomin starkkuihin sillä että vie roskat ulos niin ei oo mitään varaa valittaa... JA minä en ole todellakaan suuttunut kummeilleni! Hoho! Taas tietämätön pauhaa. Sähän se juuri tarkkaan tiedän mistä mä saan rahani. Nimim. "Vantaan kaupungin palkollinen/orja" |
hollmi-5 24.12.2005 22:59:12 | |
---|
no ne kyllä lupas sen rahan ja se tosiaan oli vain unohdus niiltä, se tässä nyt kyrsii että noilla oli tarkoitus tehdä äänityksiä ja nyt en saa niitä optimountteja niihin. Sitäpaitsi niskamiehellä joka saa lisätomin starkkuihin sillä että vie roskat ulos niin ei oo mitään varaa valittaa... JA minä en ole todellakaan suuttunut kummeilleni! Olet pettynyt. Se on ymmärrettävää. Kannattaa näissä rumpuhankinta-asioissa luottaa eniten itseensä. Sitä paitsi: rummut soundaa ilman niitä optimounttejakin. Tehneet sen jo kymmeniä vuosia, joten studioon vain ja parasta itseään kehiin. Se kuitenkin loppupelisssä enemmän ratkaisee, kuin optimountit. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
moderndrummer88 24.12.2005 23:00:45 | |
---|
Olet pettynyt. Se on ymmärrettävää. Kannattaa näissä rumpuhankinta-asioissa luottaa eniten itseensä. Sitä paitsi: rummut soundaa ilman niitä optimounttejakin. Tehneet sen jo kymmeniä vuosia, joten studioon vain ja parasta itseään kehiin. Se kuitenkin loppupelisssä enemmän ratkaisee, kuin optimountit. parastahan tässä on se kun mie en edes soita :D Zed is dead, baby... |
Niskamies 24.12.2005 23:06:42 | |
---|
parastahan tässä on se kun mie en edes soita :D Sama juttu vähän mulla. Hirveistä noihin investoin, ja vien keikoille ja äänityksiin, enkä niillä sitten ite soita yhtään. Mun tehtäväksi jää vain nauttia saundeista ja skulata bassoa. |
Paas 24.12.2005 23:08:44 | |
---|
Sama juttu vähän mulla. Hirveistä noihin investoin, ja vien keikoille ja äänityksiin, enkä niillä sitten ite soita yhtään. Mun tehtäväksi jää vain nauttia saundeista ja skulata bassoa. Ihme ukko. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
moderndrummer88 24.12.2005 23:09:26 (muokattu 24.12.2005 23:14:05) | |
---|
Sama juttu vähän mulla. Hirveistä noihin investoin, ja vien keikoille ja äänityksiin, enkä niillä sitten ite soita yhtään. Mun tehtäväksi jää vain nauttia saundeista ja roudata kamoja kovin mielelläni harjoittelisin jonkin toisenkin soittimen, esmes basson mutta nykyään aika on niin kortilla että ei tuu mitään. koulusta suoraan nuokkarille reenaamaan/tunteja pitämään ja sieltä sitten siinä kaheksan maissa kotiin ja jos viitin niin läksyjä vähän teen... hitto kun vois edes jonkun noista hommista jättää pois, rumputunneilla käyntiä ei kehtoo, koulu kuulostaisi parhaimmalta vaihtoehdolta lopettaa, mutta muusikkoahan musta ei jokatapauksessa tule niin se pitää käydä kunnialla loppuun, soittoa en halua lopettaa, noiden rumputuntien pidon voisin kyllä ensmäisenä lopettaa mutta nyt on rahat niin tiukilla että ei voi muuta kuin pitää senkin Zed is dead, baby... |