kyseinen 15.12.2005 16:49:07 | |
---|
Eli: Yamaha markkinoi tupliansa sanomalla: "Jimmy Chamberlin doesn't use our double pedals in concerts, but he sure chucks out some great-sounding blast beats at soundchecks!" Luovuin jo siitä markkinointiajatuksesta, se olikin aika huono. (Mutta hyvä että täsmennät, tulee kaikille selväksi.) Ehdinkin jo kallistua sille kokeilunhaluisuuden puolelle. Et tosin tainnut oikein hyväksyä sitäkään selitykseksi. Mikähän se selitys sitten voisi olla? Tämä on kyllä näitä elämän suuria mysteereita, kuten se, mistä vauvat tulevat. |
Kaneli 15.12.2005 16:52:20 | |
---|
Luovuin jo siitä markkinointiajatuksesta, se olikin aika huono. (Mutta hyvä että täsmennät, tulee kaikille selväksi.) Ehdinkin jo kallistua sille kokeilunhaluisuuden puolelle. Et tosin tainnut oikein hyväksyä sitäkään selitykseksi. Mikähän se selitys sitten voisi olla? Tämä on kyllä näitä elämän suuria mysteereita, kuten se, mistä vauvat tulevat. Voisiko näillä mysteereillä olla jotain yhteistä? Haikara toi Jimmylle pedaalit eikä se raaskinnu roskiin heittää? Vai. Onpa huonoa läppää, mut ainakaan en o vielä saanu vastausta mun kysymykseen. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Nolte 15.12.2005 16:52:26 | |
---|
Jep, näyttää vahvasti siltä, ettei tartte nukkua ensi yönä...mitähän telkasta tulee...
;) Hyvät rummut, huono soittaja! |
Kaneli 15.12.2005 16:54:24 | |
---|
Jep, näyttää vahvasti siltä, ettei tartte nukkua ensi yönä...mitähän telkasta tulee... On se hyvä et joku ottaa mun dilemmat vakavasti ;D. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
kyseinen 15.12.2005 16:56:38 | |
---|
Onpa huonoa läppää, mut ainakaan en o vielä saanu vastausta mun kysymykseen. No, tuskinpa tällä vastausehdotusten tyrmäystahdilla tulet sitä vastausta koskaan saamaankaan. Nimittäin: olen aika varma siitä, että kukaan tätä foorumia henkilö ei osaa vedenpitävästi kysymykseesi vastata. Tuskin kovin moni on päässyt henkilökohtaisesti J. Chamberliniltä kysymään, että miksi hänellä oli tuplapedaali setissään '96. Jos kerran, kuten väität, Chamberlin ei soittanut kertaakaan yhtään missään biisissä yhtään mitään tuplajuttuja, niin onhan tämä mysteeri. Joka ei varmaan tällä foorumilla ratkea. Mutta kiva kun kysyit. |
Kaneli 15.12.2005 17:03:17 | |
---|
No, tuskinpa tällä vastausehdotusten tyrmäystahdilla tulet sitä vastausta koskaan saamaankaan. Nimittäin: olen aika varma siitä, että kukaan tätä foorumia henkilö ei osaa vedenpitävästi kysymykseesi vastata. Tuskin kovin moni on päässyt henkilökohtaisesti J. Chamberliniltä kysymään, että miksi hänellä oli tuplapedaali setissään '96. Jos kerran, kuten väität, Chamberlin ei soittanut kertaakaan yhtään missään biisissä yhtään mitään tuplajuttuja, niin onhan tämä mysteeri. Joka ei varmaan tällä foorumilla ratkea. Mutta kiva kun kysyit. Eihän sitä koskaan tiedä, onhan varmaan joku muukin kuin minä joskus tätä hommaa miettiny. Ja ehkä kaivanu jostain vastauksen. Vaikka Jimmyltä iteltään. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
kyseinen 15.12.2005 17:08:46 | |
---|
Ja ehkä kaivanu jostain vastauksen. Vaikka Jimmyltä iteltään. Täähän on muuten taivahan tosi. Mutta jos spekuloidaan vielä sillä, että mitä vastausmahdollisuuksia tässä yleensäkään ottaen on: a) Jimmy käytti pedaaleita biiseissä - tämän vaihtoehdon topiikin aloittaja tyrmäsi, koska missään ei moista ole kuultu b) Yamaha halusi markkinoida spedujaan - tämän vaihtoehdon topiikin aloittaja tyrmäsi, koska eihän se nyt vaan tee mitään järkeä c) Jimmy halusi vähän testailla tuplaspeduja mielenkiinnosta - tämän vaihtoehdon topiikin aloittaja tyrmäsi, koska, no... eihän se nyt vaan voi tehdä silleen d) Muu, mikä? Toivottavasti joku keksii kohtaan d) jotain, koska ainakin multa on ideat loppunut jo pari sivua sitten. |
Kaneli 15.12.2005 17:17:07 | |
---|
Ja taas, sarkasmia on niin kiva käyttää. Mutta kuten muuan ylä-asteopettajani kertoi: Ala-asteissa ei kannata käyttää sarkasmia, koska lapset yleensä eivät tiedä missä se raja kulkee. Enkä tarkoita, että kaikki mitä tänne oon kirjoittanu on tarkotettu vitsiksi, vaan näin yleisesti mua ihmetyttää (spedumysteerin lisäksi) tämä asenne että pitää mahdollisimman paljon piikitellä ja tehdä muista tyhmemmän oloisia. Eiei. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
kyseinen 15.12.2005 17:20:24 | |
---|
tehdä muista tyhmemmän oloisia. Miten niin "oloisia"? |
Informaatiokameli 15.12.2005 17:21:21 (muokattu 15.12.2005 17:22:02) | |
---|
mua ihmetyttää (spedumysteerin lisäksi) tämä asenne että pitää mahdollisimman paljon piikitellä ja tehdä muista tyhmemmän oloisia. Se vaan on niin kivaa :) Mutta itse asiaan. Eiköhän herra ole vain päättänyt yksinkertaisesti ottaa ne tuplat mukaan ja ajatellut, että jospa niitä joskus sitten voisi pikkaisen tuplutella jossain biisissä keikalla. Ei kai siihen mitään suurempaa syytä tarvita. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Kaneli 15.12.2005 17:24:03 | |
---|
Se vaan on niin kivaa :) Mutta itse asiaan. Eiköhän herra ole vain päättänyt yksinkertaisesti ottaa ne tuplat mukaan ja ajatellut, että jospa niitä joskus sitten voisi pikkaisen tuplutella jossain biisissä keikalla. Niinpä. Niin mäkin tekisin. Mutta kuitenkaan ei missään edes mainita sen käyttävän tuplia, ei sitten missään. Oon lukenu vanhoja, vanhempia ja uusia MD:n juttuja Jimmystä, eikä missään mainita sen tuplia. Yks vaihtoehto on että ton linkin sivun tekijä on ite ne sinne työntäny. Tai ottanu netistä tuntemattoman hevirumpalin setin ja kirjottanu otsikoksi "Jimmys 96 tour kit". "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
kyseinen 15.12.2005 17:25:26 | |
---|
Yks vaihtoehto on että ton linkin sivun tekijä on ite ne sinne työntäny. Jaa. En ollut tällaisesta vaihtoehdosta edes tietoinen. Luulin että jotain kuvamatskua tai jotain olisi lisätodisteena. Kuten sanoit: eiei |
Kaneli 15.12.2005 17:25:29 | |
---|
Miten niin "oloisia"? Sinä sen sanoit, sulta loppu jutut pari sivua sitten. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Kaneli 15.12.2005 17:27:20 | |
---|
Jaa. En ollut tällaisesta vaihtoehdosta edes tietoinen. Luulin että jotain kuvamatskua tai jotain olisi lisätodisteena. Kuten sanoit: eiei Noniin. Jätkä väittelee muutaman sivun verran, sitten sanoo "ai täällä oli linkkikin?" :D. Älä nyt suutu hei. Mut näköjään MD:stä otettu toi setupin kuva. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Informaatiokameli 15.12.2005 17:32:07 | |
---|
Oon lukenu vanhoja, vanhempia ja uusia MD:n juttuja Jimmystä, eikä missään mainita sen tuplia. Se, että niitä ei missään mainita, ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö hän niitä käyttäisi. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
kyseinen 15.12.2005 17:32:56 (muokattu 15.12.2005 17:34:04) | |
---|
Mut näköjään MD:stä otettu toi setupin kuva. Valokuvistahan ei näe, että tuplapedaalia olis. Voihan olla vaikkapa niin, että kyseisen MD:n julkaisun aikaan Jimmy oli aikeissa ottaa tuplat mukaan kiertueelle, mutta sittemmin luopui ajatuksesta. Olisiko tällainen selitys mahdollinen? |
kyseinen 15.12.2005 17:33:41 | |
---|
Se, että niitä ei missään mainita, ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö hän niitä käyttäisi. No jos yhtään vaivaudut vilkaisemaan paria aiempaa sivua, niin saatat havaita, että tässä etsitään nyt vain ja ainoastaan sitä absoluuttista totuutta tästä asiasta. |
Kaneli 15.12.2005 17:36:23 | |
---|
No perhana, laitan mailia Jimmylle ja kysyn. :D. Olis ehkä voinu tehdä niin heti. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Informaatiokameli 15.12.2005 17:36:42 | |
---|
No jos yhtään vaivaudut vilkaisemaan paria aiempaa sivua, niin saatat havaita, että tässä etsitään nyt vain ja ainoastaan sitä absoluuttista totuutta tästä asiasta. Aaaa:D Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Kaneli 15.12.2005 17:37:13 | |
---|
Aaaa:D Toi kyseinen on aika kurttuinen tänään. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |