Aihe: Tuplapedaali
1 2 3
Simbe
25.01.2006 14:41:29 (muokattu 25.01.2006 14:43:54)
Hhm. Mä en saa oikein tatsia joudet löysällä. Ei tunnu saavan voimaa kunnolla iskuihin enkä puhu nyt hypernopeasta tukutuksesta vaan ylipäätään. "liian kevyen" tuntuiset. Pitäisi löytää joku kompromissikireys jousiin tai sitten opetella soittaa.

Kokeile siirtää jalkaa pedaalilaudalla alaspäin, varpaat puolivälin tienolle, kantapää tippuu jo lattialle. Tuntuma tulee raskaammaksi, mutta eri tavalla kuin jousia kiristäessä.

(Siirto on helpompi, mikäli lauta ei ole ihan alimmassa asetuksessa ja nuija liian lähellä kalvoa.)
Rock 'n roll 'n blues 'n jazz, kiss my ass. Myytävänä Yamaha "Recording Custom" 9000 GA rumpusetti, Mackie SR32/4 VLZ mikseri sekä LP practice conga!
Bacchus
25.01.2006 14:57:21
Hhm. Mä en saa oikein tatsia joudet löysällä. Ei tunnu saavan voimaa kunnolla iskuihin enkä puhu nyt hypernopeasta tukutuksesta vaan ylipäätään. "liian kevyen" tuntuiset. Pitäisi löytää joku kompromissikireys jousiin tai sitten opetella soittaa.

Muistanko väärin, vai oliko sulla sellaiset Yamahan suoravedot? Jos on, niin niihin saa pirusti lisää poweria kun hankkii DW:n nuijat. Testailin musafasulla niitä, ja niillä Yamahan omilla nuijilla tuntuma oli todella heppoinen ja voimaton, mutta DW:n nuijilla spedu pääsi oikeuksiinsa. Se on muutenkin niin herkkä pedaali, että ne kevyet nuijat ei mun mielestä oikein toimi, ei saa tarpeeksi voimaa. Riippuu tietenkin ihan henkilökohtaisesta mausta.
VeeKoo
25.01.2006 17:14:03

Osta käytettynä hyvät, se kannattaa.
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
PeeKoo
25.01.2006 17:31:31
Muistanko väärin, vai oliko sulla sellaiset Yamahan suoravedot? Jos on, niin niihin saa pirusti lisää poweria kun hankkii DW:n nuijat. Testailin musafasulla niitä, ja niillä Yamahan omilla nuijilla tuntuma oli todella heppoinen ja voimaton, mutta DW:n nuijilla spedu pääsi oikeuksiinsa. Se on muutenkin niin herkkä pedaali, että ne kevyet nuijat ei mun mielestä oikein toimi, ei saa tarpeeksi voimaa. Riippuu tietenkin ihan henkilökohtaisesta mausta.

Noh, mulla vaihtui juuri Axikset Yamahan 9410:n - ne kun tuntuivat heti alkuun istuvan. Nyt niissä on ne perushuopanuijat mutta kyllä jytisee. Tietysti voisi ihan mielenkiinnosta testailla noita DW:n nuijia...
Jouset vaihdoin Axiksen Longboard-jousiin jotka ovat paljon stydimmät kuin alkuperäiset. Toimii ainakin minulla paremmin.
'En mie tiiä, mie vaan vejän'- Anssi Nykänen
grind
25.01.2006 17:54:03

Sen yamahan "muistilukon" voi huoletta siirtää painoksi sinne nuijan varren yläpäähän, siis jos ne nuijat tuntuvat liian keveiltä.
Incarnate deathrash.
Keppikeksi
25.01.2006 18:07:52 (muokattu 25.01.2006 18:08:24)
Tämä taitaisi mennä jo pitkälle päälle ME-vauhdin?

Juu anteeksi väärin meni.

Niinpä. Ehkä oli kyse kuitenkin 16-osatrioleista. Silloinkin menee kyllä mun ohi ainakin kirkkaasti.

Tämä oli oikein. Kirjoitin väärin :/
"I will die for the love of the mermaid Her seduction beauty and scorn Welcome to the end of your life - Hail the Oceanborn!"
south_of_heaven
25.01.2006 18:45:20
Ei ole paljon suosituksia Gibraltareista.
ilmoitti South_of_Heaven
dictatorsh*t
25.01.2006 18:47:04
Ei ole paljon suosituksia Gibraltareista.

Ei kai jos eivät ole hyviä. Itsellä on Eliminatorit ja eipä tarvi heti vaihtaa.
south_of_heaven
25.01.2006 18:52:30
Ei kai jos eivät ole hyviä. Itsellä on Eliminatorit ja eipä tarvi heti vaihtaa.

Ittellä ei ole paljon kokemuksia muista kun esim. Fasun nurkkaan painetuista yamahan tuplista, jotka eivät vakuuttaneet.
En ole paljoa muuta noista Gibraltareista ajatellutkaan, kuin että ovat typerän näköisiä.
ilmoitti South_of_Heaven
sharoles
25.01.2006 21:04:40
Musta on noi DW 7002 nuijat on aika raskaat, seuraavaksi varmaan jotain Cobran nuijat. DW7002 on joo ihan koo.
Bacchus
25.01.2006 21:35:53 (muokattu 25.01.2006 21:36:37)
Sen yamahan "muistilukon" voi huoletta siirtää painoksi sinne nuijan varren yläpäähän, siis jos ne nuijat tuntuvat liian keveiltä.

Jees, mä laitoinkin. Jotenkin se tuntuma vaan oli liian kevyt, ei saanut otetta. Kokeilin monia säätöjä, pelailin nuijan korkeuden, jousien ym. kanssa mutta ei onnannu. Myin spedut pois ja ostin vanhat kunnon Eliminaattorit. Sopii meikäläisen jalkaan täydellisesti. Jokaisella on tietenkin omat mieltymyksensä.

EDIT:

Täytyy vielä lisätä, että ne Yamahan 9400:t toimi kyllä tosi hyvin sinkkuna.
Shitmanek
25.01.2006 21:46:42
Jees, mä laitoinkin. Jotenkin se tuntuma vaan oli liian kevyt, ei saanut otetta.

Minulla on vähän sama juttu tuon pedaalin kanssa, vaikkakaan en ole hirveästi erilaisia säätöjä saanut kokeiltua, koulun polkimet kun ovat. Jotenkin en saa oikein minkäänlaista tuntumaa, ne nuijat ovat aivan liian kevyet minun makuuni.
"TÖ MOOR AI INTERÄKT VIT PIIPOUL, TE MOOR AI LÖÖRN" -T 101
lethus1
26.01.2006 09:48:32
Muistanko väärin, vai oliko sulla sellaiset Yamahan suoravedot? Jos on, niin niihin saa pirusti lisää poweria kun hankkii DW:n nuijat. Testailin musafasulla niitä, ja niillä Yamahan omilla nuijilla tuntuma oli todella heppoinen ja voimaton, mutta DW:n nuijilla spedu pääsi oikeuksiinsa.

Muistit oikein. Voisi koittaa tuota jousten löysennystä JA muistilukon nostamista painoksi tuomaan voimaa. Pitääpä palata asiaan kun treenikämpälle olen päässyt. Jos vaikka löytäisi joskus ne täydelliset (tm) asetukset, haha.
Slovari ja Kiituri Debyytiltä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)