Strumbali 20.01.2006 20:40:16 (muokattu 20.01.2006 20:58:40) | |
---|
Tänään sitten olisi mahdollisuus ottaa tyypit ihan livenä Kallion omassa hevihelvetissä Night Life Rockissa. Soitto alkaa jo 21.30, joten minä ainakin kiihdytän pohjien ottamista ja alan pikku hiljaa kaivaa nahkahousuja naftaliinista. Rokrok! Ihan pyytämätön ja ilmainen mainos, muuten. No voi pas... ois voinu tulla harjoittelemaan muka asiantuntevaa kädet puuskassa seisontaa ;) (mitä en tosiasiassa kylläkään juuri harrasta). Ei mulla oo kyllä nahkahousujakaan, Rock Rock! Mutuahan tämä. |
harzza1 20.01.2006 21:35:17 | |
---|
mitkäs vahvarit oli käytös täs? |
kunnasja 21.01.2006 19:54:31 | |
---|
mitkäs vahvarit oli käytös täs? Sansamp PSA1 etuaste Mesa 2:50 pääte Välissä TC G-force pieneksi EQ:ksi ja kompuraksi ...demosoundit, ei hierottu oikeestaan yhtään. Pieni kompressio ja yläpään nosto miksauksessa. |
lkx 22.01.2006 11:07:37 | |
---|
Ihan pyytämätön ja ilmainen mainos, muuten. Heh, kiits. :D No voi pas... ois voinu tulla harjoittelemaan muka asiantuntevaa kädet puuskassa seisontaa ;) (mitä en tosiasiassa kylläkään juuri harrasta). Ei mulla oo kyllä nahkahousujakaan, Rock Rock! Harmi ettet päässy paikalle, vedettiin sen verta hyvin... *köhköh* No ihan mukavastihan se meni ja rokkipoliisitkin oli ihan hyvin messissä. Kiitokset paikallaolleille. :) Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
chijuhajuha 22.01.2006 11:16:35 | |
---|
Laatu kappale! ++! |
Glubatz 27.01.2006 20:47:23 (muokattu 27.01.2006 20:47:45) | |
---|
Aivan saatanan kova biisi! Ainoat asiat joista en ihan tykännyt olivat kosketin- ja virveli soundit (mun mielipide). Mullekin tuli mieleen heti ,kuten jo joku tuolla maintsi, Dream Theater raskaimmillaan, mikä on tietenkin vain plussaa. Laulajan ääni kuulosti vähän Thunderstonen laaulajalta, mikä ei sekään ole huono asia. Rummut olivat hyvät, ehkä vähän liian vähän tätä pientä kikkailua siellä oli (jälleen vain mun mielipide. Kitaroissa oli hyvät soundit. Erityinen plussa vielä ridestä. Mistä ridestä lähtee noin hyvä ääni? Mutta biisi oli loistava. Digeridoo oli hyvä.+ |
lkx 28.01.2006 19:50:00 | |
---|
Kiits kiits. Soundiasiat on tietysti tosi henkilökohtasia, mielipiteitä, mutta ei totakaan virppasoundia paljon säädetty. Aika nopeella, demotahdilla mentiin. Rumpalin näkökulmasta - otin vähän suoremman meiningin, kun biisi oli vähän suorempi. Tällä kertaa näin. Välillä se ihan suorakin komppi on kivaa. :D Ride on Sabianin ~10v vanha HH medium ride, 20". Olen sitä ehtinyt hehkuttaa moneen otteeseen - tykkään! Didgeridoosta tuli aika hyvä mauste kieltämättä. Btw, keikkakuvia täältä: http://www.helionprog.com/stuff/liveshots/20060120/index.htmlHilfe! Ich bin ein Fisch. |
hollstro 28.01.2006 20:43:39 | |
---|
Mie tykkäsin. En soita enkä kuuntele tämän tyylilajin musiikkia mutta kyllä tästä käy selville että niin soittajat kuin biisi ovat hyviä. Toivon bändille onnea ja menestystä! |