LaKu 01.12.2005 23:28:49 | |
---|
Pitää paikkaansa todennäköisesti erikoistilauksien kohdalla. Varmasti itse Buddy Richkään ei selviäisi kahden viikon odotuksella, jos koot tietyssä värissä olisivat sellaiset, ettei niitä varastosta löytyisi, jos hän siis nousisi kuolleista, mikä on todennäköistä. Kyllä noihin Masters sarjan erikoistilauksiin tarvitsee todella paljon kärsivällisyyttä. Yksi (englantilainen) henkilö oli tilannut Masterworks sarjan setin. Oli odottanut muistaakseni n. 9kk. Oli vastaanottanut setin väärillä spekseillä. Uusi odotus alkoi. Tuo mielestäni kertoo Pearl Europen luotettavuudesta jotain. 2 viikon odotuksella ei selviä kukaan, jos kyse on erikoisväristä tai -koosta. Nyt ei pidä sekoittaa Masters- ja Masterworks sarjoja. Masters-sarjan rumpuja, esim. MMX:ää saa nopeallakin toimitusajalla (2-4 viikkoa). Tai suoraan kaupasta, jos mieleinen setti sattuu olemaan "hyllyssä". Sen sijaan käsintehtyjä Masterworks-rumpuja joutuu odottamaan n. 6 kk. Nehän tehdään täsmälleen asiakkaan toivomusten mukaan. Todellisia Custom-rumpuja. Pearl Masterworks-setti tähtäimessä... |
Olli 01.12.2005 23:45:20 | |
---|
Jep. Tulin sitten pearl kerhoon!! Missä on vitsipalsta!!!!! |
vapauskauppias 02.12.2005 00:10:39 | |
---|
Nyt ei pidä sekoittaa Masters- ja Masterworks sarjoja. Masters-sarjan rumpuja, esim. MMX:ää saa nopeallakin toimitusajalla (2-4 viikkoa). Tai suoraan kaupasta, jos mieleinen setti sattuu olemaan "hyllyssä". Sen sijaan käsintehtyjä Masterworks-rumpuja joutuu odottamaan n. 6 kk. Nehän tehdään täsmälleen asiakkaan toivomusten mukaan. Todellisia Custom-rumpuja. Ei ole kukaan sekoittanutkaan Masters- ja Masterworks sarjoja. MMX:ääkin saa nopealla toimitusajalla, jos tilattuja kokoja on tilatulla värillä jossain keskusvarastolla. Jos ei ole, edessä on kova odotusrupeama, aivan kuin Masterworksejen kanssa. Jos siis mieleinen Masters sarjan setti olisi esim. 24"x14", 12"x10" ja 18"x16" ja värinä vaikka Blue Sparkle mustalla raudalla, todennäköisesti kävisi niin, ettei juuri noita kokoja tuolla värillä ole keskusvarastollakaan, joten niitä rumpuja jouduttaisiin alkaa valmistamaan aivan alusta alkaen. Siinä sitten kestää. |
ultra 02.12.2005 00:26:47 | |
---|
Nyt ei pidä sekoittaa Masters- ja Masterworks sarjoja. Masters-sarjan rumpuja, esim. MMX:ää saa nopeallakin toimitusajalla (2-4 viikkoa). Tai suoraan kaupasta, jos mieleinen setti sattuu olemaan "hyllyssä". Sen sijaan käsintehtyjä Masterworks-rumpuja joutuu odottamaan n. 6 kk. Nehän tehdään täsmälleen asiakkaan toivomusten mukaan. Todellisia Custom-rumpuja. Niin no, masterseja jos löytyy jostain päin maailmaa varastosta, ne toimitetaan sinne missä ostaja on. Jos ei löydy, niin tehtaalle tilaus ja sitten odottelua 6-9kk. Masterworksit on sitten asia erikseen ja on parempi varautua vähintään 9kk odotteluun, mutta specseistä riippuen se on varmasti sen arvoista:) ÄM voi korjata jos korjattavaa on.. |
Shitmanek 02.12.2005 08:39:49 (muokattu 02.12.2005 08:40:16) | |
---|
Muuten, kuinka pitkä Kumujen toimitusaika noin suunnilleen on? Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
vapauskauppias 02.12.2005 08:53:33 | |
---|
Muuten, kuinka pitkä Kumujen toimitusaika noin suunnilleen on? Muistaakseni 6-8 viikkoa. |
Shitmanek 02.12.2005 09:04:29 | |
---|
Muistaakseni 6-8 viikkoa. No eipä ole paljon :) Tuonhan jaksaa jo melkein odottaa... Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
Niskamies 02.12.2005 14:15:55 | |
---|
No eipä ole paljon :) Tuonhan jaksaa jo melkein odottaa... Mä venasin mun bassoa 9 kk. Ja oli pitkät 9 kk. |
Ze Kink 02.12.2005 14:27:48 | |
---|
Performereihin on tulossa nyt pari uutta Sparklea. Justiina tuli gold sparkle (hienoin väri mun mielestä koskaan), ja ens vuoden alusta tulee vissiin violetti-purppura sparkle. Näin tollaset gold sparklet tänään Levytukussa, oli ihan helvetin makeet. Ja unelmakoot myös, 22" 10" 12" 14" 16". Eikä ollu hintaakaan kun "vain" ~2000€. Tollaset mulla vielä joku päivä! I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE |
Niskamies 02.12.2005 14:39:07 | |
---|
Näin tollaset gold sparklet tänään Levytukussa, oli ihan helvetin makeet. Ja unelmakoot myös, 22" 10" 12" 14" 16". Eikä ollu hintaakaan kun "vain" ~2000€. Tollaset mulla vielä joku päivä! Tsiigasikko muuten että oliko ne Performerit vai Performer EFX:t? Tota väriä ei nimittäin löydy Taman sivuilta. Ei että olisin omia violetteja Performeitani vaihtamassa:-) |
Nolte 02.12.2005 14:45:56 (muokattu 02.12.2005 14:50:05) | |
---|
Tarkoitit varmaan: Ei että olisin omia violetteja Performeitani tällä viikolla vaihtamassa pientä edittiä Hyvät rummut, huono soittaja! |
vapauskauppias 04.12.2005 20:41:27 | |
---|
Jep. Tulin sitten pearl kerhoon!! Hei, en huomannutkaan tätä viestiä! Minkälainen setti lähti tilaukseen? Kauanko joudut odottamaan? |
Olli 04.12.2005 20:43:20 | |
---|
Hei, en huomannutkaan tätä viestiä! Minkälainen setti lähti tilaukseen? Kauanko joudut odottamaan? Kuvauksessa. Sain lähes uudet käytetyt. Tämän threadin ansiota! Kuvia tulossa... Missä on vitsipalsta!!!!! |
afro 04.12.2005 23:06:28 | |
---|
Kuvauksessa. Sain lähes uudet käytetyt. Tämän threadin ansiota! Kuvia tulossa... Aijai, white marine pearl! Parhautta. Kyllä, vaadimme kuvia! Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
vapauskauppias 05.12.2005 00:03:55 | |
---|
Kuvauksessa. Sain lähes uudet käytetyt. Tämän threadin ansiota! Kuvia tulossa... Keneltä hommasit? Viimeistely on vallan mainio. |
Olli 05.12.2005 00:10:26 | |
---|
Keneltä hommasit? Viimeistely on vallan mainio. Myyjä saa itse paljastua jos haluaa.... Jep mainio on viimeistely! Ei meinannut saada avopuoliso mua treenikseltä lähtemään. Oon niin täpinöissä... Missä on vitsipalsta!!!!! |
afro 05.12.2005 00:17:14 | |
---|
Oon niin täpinöissä... En ihmettele. Väri on kyllä klassisen tyylikäs ja ajaton. Ja kootkin tuntuvat olevan aika mukavat. Basari on varmaan aika jytky..? Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Olli 05.12.2005 00:26:17 | |
---|
Basari on varmaan aika jytky..? Joo, onhan se. Varmaan jotain pientä demppiä täytyy vielä pistää, jotta ylimääräiset ringit poistuu. Ei tunnu enää, että soittais lastensetillä! Soittajansa kokoon sopiva basari! Missä on vitsipalsta!!!!! |
Triskal 05.12.2005 09:58:40 (muokattu 05.12.2005 09:59:31) | |
---|
Niin no, masterseja jos löytyy jostain päin maailmaa varastosta, ne toimitetaan sinne missä ostaja on. Jos ei löydy, niin tehtaalle tilaus ja sitten odottelua 6-9kk. Masterworksit on sitten asia erikseen ja on parempi varautua vähintään 9kk odotteluun, mutta specseistä riippuen se on varmasti sen arvoista:) ÄM voi korjata jos korjattavaa on.. Tilasin BRX:ni syyskuussa ja ne luvattiin maaliskuulle 2006. Ne on black sparklet kultaisella hardwarella, joten odottamaan joutuu. Bassarin olisin saanut vaikka heti, semmoinen 20*18 kultaisella raudalla oli varastossa, mutta siinä oli mountti, joten en huolinut sitä. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |
Triskal 05.12.2005 09:58:58 (muokattu 05.12.2005 09:59:21) | |
---|
Edit: Deslsdfg. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> |