Legatus 28.11.2005 13:39:46 | |
---|
Pistää miettimään, että kehtaakohan sitä koskaan laittaa omaa soittoaan audiovideo-muodossa tänne, ku kaikki tuntuu olevan melkeen PRO-ukkoja... Kehtaa. En ole pro ukko ja meinaan tulevaisuudssa jonku pätkän näytille laittaa. Kyllä mä kestän kritiikit =) Janne pentele!!!!!!! |
Alpha 28.11.2005 14:03:30 | |
---|
Kehtaa. En ole pro ukko ja meinaan tulevaisuudssa jonku pätkän näytille laittaa. Kyllä mä kestän kritiikit =) Niin...jossei muuten, niin Welhon esimerkistä 10 minuuttia beat-komppia eri vireellä ja symbaaleilla. Jos vain soitttopaikka olisi, niin kyllähän tuollaisen voisi tehdä. Huono puoli on se, että tuo kamera on mitä on... |
anzelmosm 28.11.2005 14:08:32 | |
---|
Niin...jossei muuten, niin Welhon esimerkistä 10 minuuttia beat-komppia eri vireellä ja symbaaleilla. Jos vain soitttopaikka olisi, niin kyllähän tuollaisen voisi tehdä. Huono puoli on se, että tuo kamera on mitä on... se on vaan hyvä... voi syyttää sit kameraa ku ei tuu mitää.. http://www.ratol.fi/~apalokan/elama/ lollotusta
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
Sa(n)kari 28.11.2005 14:44:58 | |
---|
Olisi kyllä muutenkin ihan hyvä saada omaa soittoa videolle, näkis sitten miltä näyttää, ja vois jopa oppiakkin jotain siitä. Tai sitten näyttää jollekkin joka soittamisesta enempi tietää, ja pyytää kommenttia. |
sun wont shine 28.11.2005 14:46:56 | |
---|
Hieno veto videolla. Olisi joskus ihan hiano kuvata omaa soittoaan niin vois sitten kattella millaisia virheitä tekee... ai niin enhän minä tee virheitä :) On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka... |
Paas 28.11.2005 14:58:44 | |
---|
Joo, se voi olla ihan terveellistä touhua sellanen että nauhoittaa omaa soittoaan videolle ja katselee niitä virheitä sieltä joita ei itse soittaessaan huomaa. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
afro 28.11.2005 19:43:25 | |
---|
Todella hieno veto! Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Magiz 28.11.2005 21:19:49 | |
---|
vahva arvostus ja nöyrä kumarrus tulee tältä suunnalta. Whatever happens, happens. |
Magiz 28.11.2005 21:25:49 | |
---|
Pistää miettimään, että kehtaakohan sitä koskaan laittaa omaa soittoaan audiovideo-muodossa tänne, ku kaikki tuntuu olevan melkeen PRO-ukkoja... pah, tottakai kehtaa. :D ja palaute on useimmiten vain rakentavaa kritiikkiä. itse en sitä kyllä osaa antaa, päätöntä spekulointia lähinnä. kärsikää. :D Whatever happens, happens. |
e r s k i 28.11.2005 22:00:56 | |
---|
pah, tottakai kehtaa. :D ja palaute on useimmiten vain rakentavaa kritiikkiä. Nimenomaan. Itse ainakin laitan matskua kommentoitavaksi tänne heti kunhan kerkiän. Harvemmin täällä on vittuiltu soittonäytteistä. |
DrmBug 28.11.2005 22:47:16 | |
---|
Jeps, asiallista soittoa ja hyvää musaa. Kuuntelin tässä taannoin noi teidän biisit läpi. Vielä hullukurisia ilmeitä joukkoon niin soppa on valmis ;) ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
käreyndanni 29.11.2005 12:09:57 | |
---|
Hienosti vedetty :). Rentoa ja tarkkaa työskentelyä on iloa katsella ja kuunnella. Alkoi taas treenaaminen himottamaan :). |
Stereophile 29.11.2005 14:00:43 | |
---|
Kiitokset mukavista kommenteista. Kotisivuille tulee myöhemmin versio jossa on muidenkin Imppien soitot mukana. Ja kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa uuden materiaalin nauhoitukset..... -Juho Jätkähän on kehittyny entisestäänkin sen jälkeen, kun viimeksi olen soittoasi kuullu... Helvetin hienon näköinen/kuuloinen pätkä. Joutuu vissiin lunastamaan levyn kunhan ilmestyy. Lähdetäänkö joskus jammaamaan? Paskaa! |
junttura 29.11.2005 18:26:51 | |
---|
Jätkähän on kehittyny entisestäänkin sen jälkeen, kun viimeksi olen soittoasi kuullu... Helvetin hienon näköinen/kuuloinen pätkä. Joutuu vissiin lunastamaan levyn kunhan ilmestyy. Lähdetäänkö joskus jammaamaan? No kiitoksia. Voishan sitä käydä joku viikonloppu tykittelemässä, viikolla on aina niin pirun kiire. Millon sitä teiltä tulee uutta matskua? loppuu se vitun näppäily! |
Stereophile 29.11.2005 18:32:32 | |
---|
No kiitoksia. Voishan sitä käydä joku viikonloppu tykittelemässä, viikolla on aina niin pirun kiire. Millon sitä teiltä tulee uutta matskua? Video pitäis putkahtaa pihalle vielä tämän vuoden puolella. Uudempi tuotanto menee varmaan pitkälle ens vuoden puolelle, on vielä epäselvää tehdäänkö promo, dvd vai täyspitkä... Uusia biisejä reenataan koko ajan ja vaikuttaa siltä, että jatketaan rankempaan suuntaan edelleen. Paskaa! |
junttura 29.11.2005 22:06:09 | |
---|
Mistä sais ladattuu lisää teijän biisejä, meinaa todella kovaa matskuu.. :) Kiitos ja matskua löytyy täältä: www.impish-band.com loppuu se vitun näppäily! |
Rumba-Ali 29.11.2005 22:11:41 | |
---|
Myytävänä: Yamaha Tour Custom Bd 22" TT 10", 12", 13", 16" SN Tama Rockstar Pellit: Ride: Zildjian 20" Avedis med. Crash: Zildjian 16" Avedis Hi-Hat: 14" Zildjian New Beat *itkee, käpertyy vaimon syliin ja aloittaa perhosten keräämisen* Eriparikivesmies #1 0)=o |
petteri r 30.11.2005 00:12:31 | |
---|
oli kyllä hyvä biisi ja hienoa rumpalointia. oli ilo katsoa, eikä tullut missään vaiheessa fiilistä että nyt tulee moka tai mopo karkaa käsistä. näitä otetaan! läski on ikuista |
Am0k 30.11.2005 16:33:49 | |
---|
Hellou! Ihan näinäpäivinä osoitteeseen www.impish-band.com tulee videopätkä samasta biisistä (die with me), joka sisältää myös otteita muista instrumenteistä...eli vähän niinku musavideo... Amok Impish |
Siltsu91 02.12.2005 09:33:13 | |
---|
Kyllä pisti näin noviisin melko hiljaiseksi. Todella mukava oli katsella tuota soittamista ja biisi oli totella hyvä. Sama täällä! |