Aihe: Harrastukset
1 2 3
Groovi
10.11.2005 23:12:22 (muokattu 10.11.2005 23:13:07)
Onko kellään sellaisia harrastuksia jonka on joutunut lopettamaan
rumpujen soiton takia?

On, ryyppääminen. Ku töissä kastelee jalat, ei meinaa kestää kurkku. Ku vapaalla kastelee kurkun, ei meinaa kestää jalat. Soita siinä sitte rumpuja.
Onneksi löysin Rock´n rollin. Muuten varmaan vetäisin piikkiä stadin asematunnelissa, tai harrastaisin urheilua.
HeavyMachinery
11.11.2005 08:29:22

Varial 360 flippi oli mun bravuuri, lisäks osasin vetää aivan saatanan korkeita bob savetteja. Skedeys oli kyl siistii, nykyään ku kokeilis ni lähtis varmaan henki.

Kattelin tässä jotain skeitti videota että huh huh mitä jengi vetää nykyään silloin kuin itse skeittasin aktiivisesti eli about 15v. sitten oli kova juttu kun veti 10 rappusen yli flip ollien tai kovat jatkat paukutteli jostain lastaus laiturilta alas imbossiblejä. Rampitkin oli isoja nyt ne vetää mini rampeilla samoja juttuja ......
Minä tiedän - siis pelkään !
kampela
11.11.2005 10:14:27

kovat jatkat paukutteli jostain lastaus laiturilta alas imbossiblejä.

Ai kun tulee vanhat ajat mieleen. Reenattiin Bluntteja ja kuolattiin Ray Barbeen reilejä :)
Peruna kerrallaan..
khm
13.11.2005 23:18:55
Mulla on vähän päinvastoin menny, että kun tulee harrastettua taivaaltatippumista aka laskuvarjourheilua niin on soittaminen jääny vähemmälle. Onneksi tuo on kesälaji niin tuleepa talvella treenattua rumpujen soittoa.
mandelin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)