pasikaikkonen 04.11.2005 21:05:43 (muokattu 05.11.2005 18:30:09) | |
---|
Tzäp ! Itse sain musiikkitalosta aina hyvää palvelua ja hinnat tinkimisen jälkeen kohilleen. näin muuten sitä pääjehua helsingin musiikissa ja hän on siellä nykyään töissä. Rampan romussa ja tarvikkeessa on joku nuorempi kitaramies, joka mielestäni osaa asiansa ja kyllä sielläkin hinnat saa tiputettua kun osaa tinkiä. kullaksella oli aikoinaan tosi huono asiakaspalvelu mutta on parantunut viime aikoina. negatiivisen palautteen antaminen on siis toiminut ja myös uusien myyjien taloon ottaminen. niin ja se tinkiminen toimii myös täällä. jep, tuo myyjien nuiva ote on aika yleistä suomessa :( paitsi Espoon musiikissa. Siellä on ollut ainakin mulla vain hyviä kokemuksia, vaikka et sillä kertaa ostaisikaan mitään ja sanot sen suoraan :) Edit: hohhoijaa olipas taas vaikeasti kirjoitettu... TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
leadsticks 05.11.2005 01:36:47 (muokattu 05.11.2005 01:37:37) | |
---|
Semmonen huomio että Musiikkikullaksella nettikaupan hinnat eivät ole samat kuin liikkeestä ostettaessa. Tämä on kai yleinen käytäntö myös muualla. Muutenkin kyseisen puljun hintapolitiikka on hieman riippuvainen kuka siellä tiskin takana sattuu olemaan. Toinen seikka on se että läheskään kaikissa törtteissä ei ole hintalappuja ja jonkin sortin hihavakio-ilmiötä on toisinaan pienempien tarvikkeiden hinnoissa havaittavissa. Antakaas nyt esimerkkejä minkälaisia alennuksia olette saaneet? Sitä -15%-merkintää siinä kuitissa ei sitten lasketa... --typo korjattu-- |
VRock 05.11.2005 11:09:44 | |
---|
Kertokaas kuka kullaksen myyjistä on Ami? se vanhempi mies siellä alakerrassa? "And you can have my deodorant..!" |
Stereophile 05.11.2005 15:15:27 | |
---|
Kertokaas kuka kullaksen myyjistä on Ami? se vanhempi mies siellä alakerrassa? Ami on se jolla on se nykäsmallin takatukka... Jos sanon et´ taivas on musta, se on niin musta kuin tahdon sen olevan ja,
Jos sanon et´ maailma ei pyöri, se ei silloin pyöri, Jumalauta!
- Jouni Hynynen |
Jupi57 06.11.2005 13:32:57 | |
---|
Suora asiakaspalaute (varsinkin negat.) on palvelun kehittämisen elinehto. Kirjoittelu täällä "akkamaista". Aina on Amin kanssa sujunut, kun olen heti kertonut olenko "kahtelemassa" vai kokeilemassa/ostamassa. Omaa osuutta palvelun laadun kokemiseen kannattaa miettiä... |
Roster 06.11.2005 17:18:42 | |
---|
Suora asiakaspalaute (varsinkin negat.) on palvelun kehittämisen elinehto. Kirjoittelu täällä "akkamaista". Aina on Amin kanssa sujunut, kun olen heti kertonut olenko "kahtelemassa" vai kokeilemassa/ostamassa. Omaa osuutta palvelun laadun kokemiseen kannattaa miettiä... Musiikkikauppa muodostuu melko lailla asiakaskuntansa näköiseksi. Kauppias ottaa hyllyyn sitä mikä myy/mitä kysytään. |
okoranta 07.11.2005 09:54:19 | |
---|
Suora asiakaspalaute (varsinkin negat.) on palvelun kehittämisen elinehto. Kirjoittelu täällä "akkamaista". Aina on Amin kanssa sujunut, kun olen heti kertonut olenko "kahtelemassa" vai kokeilemassa/ostamassa. Omaa osuutta palvelun laadun kokemiseen kannattaa miettiä... Itsekkin olen kaupan alalla ja kyllä ainakin itse pyrin olemaan miellyttävä asiakaspalvelija, vaikka asiakas olisikin vain "katselija", sillä monta kertaa asiakas on palannut parin viikon kuluttua ja ostanut tuotteen. Jostakin syystä Kullaksella tahtoo homma mennä niin, että ovella pitää heilutella rahatukkoa, jos aikoo saada kunnon palvelua. Tällainen tahtoo käytäntö tahtoo olla aika monessakin puljussa... Tuossa viikko takaperin menin ylivieskaan Musiikkitalo Ari Vähällä käymään, jossa palvelu on yleensä edellä mainittua, mutta siinä ohi mennen menin sanomaan, että tarkoitus ois Gibsonin basso tuossa vuoden alussa laittaa, niin johan alkoi tulla esitteitä kouraan, hinnat selvitettiin samantien ja oltiin muutenkin niin mukavaa miestä...Heh, no kumminkin rahalla saa ja Jopolla pääsee:) "Paras on ainoastaan vain kyllin hyvää"" -Olavi- |