HeavyMachinery 03.11.2005 09:03:28 | |
---|
Kyllä niissä pedaaleissa jonkin verran eroja on justiin halpis ja pro mallien välillä. Suurin on tietenkin kestävyys puolella mutta on niitä eroja poljettavuudessakin. Ja isoja sellasia. Mutta sellasta paskaa mä en kyllä sulata kun täällä jotkut parjaa Iron cobria että kun se slave on niin raskas ja blaa blaa tai kun se Eliminaattori on sitä sun tätä... Molemmat ovat jo tekijävehkeitä ja erittäin useat pro ammattilaiset näitä käyttävät. Eli kyllä se on äijässä se vika jos ei tuon tason vehkeillä soitto onnistu. Äijä puhu niin asiaa että henkselit paukkuu... Kyllä se aivan noin on, samoilla speduilla ne "gurutkin" vetää. Eri mies eri spedu se on niin jokaisen omien mieltymysten mukaan. Itse tykkää sträppi vedoista kun niissä on on ne "progressive" camit eli ne on tosi herkät verrattuna ketjuihin. Onko joku tosiaan sitä mieltä että iron kooprien slave on raskas ? mun mielestä ne on ehkä köykäisimmät spedut mitä tiedän, ainut että ketjuvetoisissa on todella hassu tuntuma.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Bobana 03.11.2005 11:20:53 (muokattu 03.11.2005 11:32:41) | |
---|
Onko joku tosiaan sitä mieltä että iron kooprien slave on raskas ? mun mielestä ne on ehkä köykäisimmät spedut mitä tiedän, ainut että ketjuvetoisissa on todella hassu tuntuma.... On siitä monessakin topiikissa jauhettu. Siinä on kyllä eroa mutta se on niin hiuksen hieno ettei sillä ole merkitystä. Olen täysin samaa mieltä niiden keveydestä. Axikset tai jotkut muut suoravedot saattavat viedä voiton. Jokk´tappaukses 350€ vermeet eivät voi enää olla huonoja. Kylä vissi o näin. Tai muuten mä soitan äitille.... Erit: Se ottaa lanttuun ettei IC tuplista saa kahta sinkkua. Tai siis saa mutta slave puolelle ei saa nuijaa kiinni kun puuttuu siihen tankoon laitettava kikkale ja toimitusajat on n. 6kk... piru. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
HeavyMachinery 03.11.2005 12:01:20 | |
---|
On siitä monessakin topiikissa jauhettu. Siinä on kyllä eroa mutta se on niin hiuksen hieno ettei sillä ole merkitystä. Olen täysin samaa mieltä niiden keveydestä. Axikset tai jotkut muut suoravedot saattavat viedä voiton. No eliminaattoriin nähden se on parempi, Muistan itte kokeilleen joskus about 10v siten iron cobria ja ne tuntui silloin aivan paskoilta, nyt kun sitten hommasin uusimmat koobrat niin jo avot.... Jokk´tappaukses 350€ vermeet eivät voi enää olla huonoja. Kylä vissi o näin. Tai muuten mä soitan äitille.... Vissi on ja soita sille äeteelles sillo kummihi ikävä... Erit: Se ottaa lanttuun ettei IC tuplista saa kahta sinkkua. Tai siis saa mutta slave puolelle ei saa nuijaa kiinni kun puuttuu siihen tankoon laitettava kikkale ja toimitusajat on n. 6kk... piru. Hajoa...... ja hajoita petaalis.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Youni 05.11.2005 14:38:21 | |
---|
Onko joku tosiaan sitä mieltä että iron kooprien slave on raskas? No kai se on raskas kun porukka testaa vikiseviä yksilöitä jossain Levytukun testihuoneessa. :D Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |