ddrum54 11.10.2005 20:46:48 (muokattu 11.10.2005 20:49:38) | |
---|
Mua jäi hämäämään toi lause. Vähän niinkun sanoisi että "Gibson on kalliimpi" tai "S-marketissa on parempi hinta-laatusuhde". Parempi kuin mikä, kalliimpi kuin mikä? Tässä sulle avain : kyllä vaahterarummut vaan on niin paljon paremman kuuloset, että kannattaa ostaa nePISTE itsellänikin on pdp:t ja kun olin niitä ostamassa pyörin kuan niiden, ja rockstar customien välissäPISTE vaahteran paljon parempisaundiseksi todettuani ostin pdp:t. Eli sulla oli liian lyhyt lainaus. Tietenkin tuota lauserakennetta ( - ttomuutta ) olisi sen kirjoittaja saattanut edes hiukan harkita. Lause on vaikeaselkoinen, mutta kyllä siitä se ydin löytyy. 2`n 4 |
ToMi88 11.10.2005 20:47:42 | |
---|
Hyvä HeavyMachinery, siinä oli ihan hyvin perusteltuja vastauksia. |
WyW 11.10.2005 20:50:26 | |
---|
Hyvä HeavyMachinery, siinä oli ihan hyvin perusteltuja vastauksia. Juuri näin. Nyt pikkumaisuudet sivuun ja juttu takas raiteilleen, eks je?! http://koti.mbnet.fi/iapunen/bleh/blackani.gif |
HeavyMachinery 11.10.2005 20:50:45 | |
---|
Hyvä HeavyMachinery, siinä oli ihan hyvin perusteltuja vastauksia. Oon soittanut ja huoltanut kaikkia noista jota tuossa mainitsi joten se ei ole ihan mitään mutua. Minä tiedän - siis pelkään ! |
HeavyMachinery 11.10.2005 20:54:16 | |
---|
Juuri näin. Nyt pikkumaisuudet sivuun ja juttu takas raiteilleen, eks je?! Tossa kun hollmi tuumi ettei noi parjaa top of line sarjoille mitenkään, niin se on aivan totta. Mutta pahiten noissa on jäänyt tama jälkeen. Jos vertaa jotain pearlin ja taman lippu laivoja ja sitten sitä keskikastia niin pearlilla ero on aivan älytön kaiken suhteen hw:n ja kannujen tamalla ero on lähinnä kannuissa. Esim starclassicien viimeistely ei ole sitä luokkaa kun sen soisi olevan. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 11.10.2005 21:00:39 | |
---|
Excuse me? O_o Savopie sanoi; kyllä vaahterarummut vaan on niin paljon paremman kuuloset, että kannattaa ostaa ne There's a fine line between stupid and clever. |
ddrum54 11.10.2005 21:01:15 | |
---|
Oon soittanut ja huoltanut kaikkia noista jota tuossa mainitsi joten se ei ole ihan mitään mutua. Joo, oli todella tyhjentävä vastaus. Erittäin hyvä oli toi + - osio. Valitettavan harvoin täällä vaan kelpaa todelliseen kokemukseen perustuva vastaus. Olisiko tällainen rumpuvertailuFAQ mitään? Siis silleen, että olisi nää mitattavat faktat esillä. Toki edellyttäisi kirjoittajilta uskallusta haukkua omakin settinsä, jos siitä haukuttavaa löytyy. Soundijutut jäisi sitten jokaisen omiin korviin mittailtavaksi. Tää sun vastaus olisi pirun hyvä alku. 2`n 4 |
Niskamies 11.10.2005 21:02:33 | |
---|
- lehmus koivu kompinaatio lähinnä myynti kikka Aivan niinkuin PDP:n vaahtera- ja koivurungot. - valuvanteet... eli kun viisteiden ollessa hieman "sinne" päin tehty vanteen jäykkyys vaikeuttaa hieman tasaisen vireen saamista kun se ei mukaudu runkoon. Mun mielestä Superstaroissa on todella hyvin tehdyt viisteet. Ei mitään valittamista niissä. - star casteilla ei saa tomeja tarpeeksi lähekkäin Toi nyt vaan on sellaista hevonpaskaa että oksat pois. Annatko vähän perusteluita tolle? There's a fine line between stupid and clever. |
Niskamies 11.10.2005 21:03:47 | |
---|
- jäänyt jälkeen muista esim. ripustus Miten vitussa toi on muka jälkeenjäänyt? Helvetin hyvä ja toimiva systeemi. Älä HeavyMachinery esitä omia mielipiteitä ja mutua faktoina. Tai jos näin teet, niin perustele edes kunnolla. There's a fine line between stupid and clever. |
Niskamies 11.10.2005 21:05:15 | |
---|
Esim starclassicien viimeistely ei ole sitä luokkaa kun sen soisi olevan. Que?? Starclassiceissa, sekä Performereissä että Mapleissa, viimeistely on aivan täydellistä. Sekä maalauksen, että viisteiden osalta. There's a fine line between stupid and clever. |
HeavyMachinery 11.10.2005 21:09:21 | |
---|
Joo, oli todella tyhjentävä vastaus. Erittäin hyvä oli toi + - osio. Valitettavan harvoin täällä vaan kelpaa todelliseen kokemukseen perustuva vastaus. Olisiko tällainen rumpuvertailuFAQ mitään? Siis silleen, että olisi nää mitattavat faktat esillä. Toki edellyttäisi kirjoittajilta uskallusta haukkua omakin settinsä, jos siitä haukuttavaa löytyy. Soundijutut jäisi sitten jokaisen omiin korviin mittailtavaksi. Tää sun vastaus olisi pirun hyvä alku. Siinnä voisi olla idea voin tietty kirjoittaa noi omat jutut. Kunn niiden kanssa on tullut puljattua. Hollmilta toivoisin hieman faktaa ludareista ja sonoreista esim forceja olen hieman kokeillut ja niistä jäi todella positiivinen maku. Miten vitussa toi on muka jälkeenjäänyt? Helvetin hyvä ja toimiva systeemi. Ei se ole samanlainen kuin muilla eli se ei ole vapaasti "kelluttava" Älä HeavyMachinery esitä omia mielipiteitä ja mutua faktoina. Tai jos näin teet, niin perustele edes kunnolla. Noi on faktoja siis tosi asioita voin tietty ottaa valokuvia esim siitä paljonko starcastin ja pdp ripustuksella syntyy eroa tomeissa. Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 11.10.2005 21:11:22 | |
---|
Ei se ole samanlainen kuin muilla eli se ei ole vapaasti "kelluttava" Sekö tekee siitä jälkeenjääneen ettei se ole samanlainen kuin muilla? Eiköhän joku insinööri sen ole suunnitellut että se toimii hyvin. Yamaha sanoo sitä kohtaa "nodal pointiksi" jossa se kelluke on, ja siinä kohdassa haitta on minimaalinen. Huono perustelu että se on huonompi sen takia koska se on erilainen. Noi on faktoja siis tosi asioita voin tietty ottaa valokuvia esim siitä paljonko starcastin ja pdp ripustuksella syntyy eroa tomeissa. Olen useasti soittanut Taman seteillä joissa on useampi tomi, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia saada tomeja justiinsa oikeisiin kohtiin. There's a fine line between stupid and clever. |
hollmi-5 11.10.2005 21:14:13 | |
---|
Olen useasti soittanut Taman seteillä joissa on useampi tomi, Oletkos muillakin oikeasti ja kunnolla soittanut. Minulla on ollut Starcastit ja Rimmsit. Molemmissa sama vika: tomit ovat liian kaukana toisistaan minun makuuni. Mika Hollström |
Niskamies 11.10.2005 21:15:27 | |
---|
Oletkos muillakin oikeasti ja kunnolla soittanut. Minulla on ollut Starcastit ja Rimmsit. Molemmissa sama vika: tomit ovat liian kaukana toisistaan minun makuuni. Juu, makuasioita nämä pohjimmiltaan ovat. Toiselle juuri sopiva etäisyys on toiselle aivan liian suuri. Toiselle se taas on aivan liian pieni. There's a fine line between stupid and clever. |
HeavyMachinery 11.10.2005 21:21:03 | |
---|
Oletkos muillakin oikeasti ja kunnolla soittanut. Minulla on ollut Starcastit ja Rimmsit. Molemmissa sama vika: tomit ovat liian kaukana toisistaan minun makuuni. Niinpä tykkään itsekin ettei tomien väliin jää kuin pari milliä just sen verran ettei ne kolise toisiin...
Sekö tekee siitä jälkeenjääneen ettei se ole samanlainen kuin muilla? Eiköhän joku insinööri sen ole suunnitellut että se toimii hyvin. Yamaha sanoo sitä kohtaa "nodal pointiksi" jossa se kelluke on, ja siinä kohdassa haitta on minimaalinen. Huono perustelu että se on huonompi sen takia koska se on erilainen. nodal point on niin sanottu puun solmu kohta jossa ominais soinnin allon pituus taittuu. En sitä sen nopeamin osaa selittää mutta sitä se tarkoittaa. Se on todellakin jäänyt muista jälkeen mutta yamahan rungon paksuudet on jo niin paljon suurempia ettei se riiputtaminen ole niin ratkaisevassa osassa. Toimiva systeemi se on sitä en kiellä. Jos laitat vierekkäin esim taman starclassicin ja sonorin designerit nin kyllä se tama on kuin juosten kustu sonoriin nähden. Opettele sellainen ette ole aina niin perus negatiivinen ja lue kommentteja niin kuin ne olisi kohdistettu sinulle. Sellainen pään perseetä olus vetäminen toimii joskus. Usokko ?? Minä tiedän - siis pelkään ! |
Niskamies 11.10.2005 21:26:11 | |
---|
Jos laitat vierekkäin esim taman starclassicin ja sonorin designerit nin kyllä se tama on kuin juosten kustu sonoriin nähden. Se olisi kiva nähdä. Starkut kun ovat viimeistelty jo noin hyvin, niin haluan mielelläni nähdä kuinka hyvät Sonorien viimeistelyt on, jos noi on kerta juosten kusten tehty. Hollmi, voinko joskus tulla tsiigaamaan sonoreita, ja vertaillaan vähän viimeistelyä Starkkujen välissä? Voisin ottaa Starkut meshiin. There's a fine line between stupid and clever. |
ddrum54 11.10.2005 21:46:42 | |
---|
Se olisi kiva nähdä. Starkut kun ovat viimeistelty jo noin hyvin, niin haluan mielelläni nähdä kuinka hyvät Sonorien viimeistelyt on, jos noi on kerta juosten kusten tehty. Eiköhän Heavymachinery tarkoita sitä ripustinta? Siinä olen tismalleen samaa mieltä. Itse rumpu on aivan älyttömän huolellisesti viimeistelty ja maalattu. Sitten siihen ängetään tommonen "itte tehty" kanttirautakäikäle. Ei voi kuin hämmästellä Jaappaninpoikien ajatuksenjuoksua. Rumpu on hieno, mutta se ripustin on syvältä kurtusta, siis ulkonäöltään. Toimiva sinänsä kyllä. 2`n 4 |
Niskamies 11.10.2005 21:49:13 | |
---|
Eiköhän Heavymachinery tarkoita sitä ripustinta? Saattaa hyvin olla. Tossa tekstipätkässä ei tosin lukenut mitään siitä ripustimesta. Pitää harjotella luetun ymmärtämistä, keväällä on ylppärit nääs. There's a fine line between stupid and clever. |
hollmi-5 11.10.2005 21:52:01 | |
---|
Hollmi, voinko joskus tulla tsiigaamaan sonoreita, ja vertaillaan vähän viimeistelyä Starkkujen välissä? Voisin ottaa Starkut meshiin. Starkut on hyvin tutut, joten tervetuloa vain. Starclassickit voit jättää kotiin, ellet sitten ihan suoraa vertailua halua tehdä. Mika Hollström |
Niskamies 11.10.2005 21:54:59 | |
---|
Starkut on hyvin tutut, joten tervetuloa vain. Starclassickit voit jättää kotiin, ellet sitten ihan suoraa vertailua halua tehdä. Juu, olis ihan kiva muutenkinvain ottaa messiin. Vois vähän vertailla saundieroa ja silleen, ja vähän jammailla. Otan kanssa rumpalin ja bassokamat messiin, ja jamit pystyyn! Pitänee kattoa sitten kun saan ton ajokortin. There's a fine line between stupid and clever. |