Aihe: Onko muita tekniikan ihmelapsia?
1 2 3
ruuhkis
27.09.2005 02:25:30
Mä olen itse tällainen tekniikan ihmelapsi, ja tiedän aikapitkälti kaiken rummuistani, ja muistakin soittokamoista.

heh hehe soon hyvä että pasisti keskittyy niihin soittokamoihin enempi ku siihe soittamiseen :D älä ota sitä vakavasti, ethän?

vaikka miten hyvä rumpali aina haittaa vähän soittamista :D
Bobana
27.09.2005 06:48:03
Tätä en olis vielä vuosikymmen sitten ikinä tunnustanu yleisellä paikalla,mutta nyt ei tee tiukkaakaan.

En pysty luettelemaan settini runkojen viilukerrosmääriä.
En edes tiedä rumpujeni syvyyksiä varmuudella.(halkaisijat toki)
En tiedä montako millin kymmenysta paksu on esim snarenkalvo jota käytän,puhumattakaan resokalvoista snare/tomit!
Monet muutkin tekniset asiat ja lukemat ovat hämärän peitossa,eivätkä ole ehkä ikinä hirveesti kiinnostanutkaan.(siksipä ne ei siellä aivossa kai pysykkään)

Silti ei oo mitään niin mahtavaa ku istua setin taakse ja päästää helvetti irti!

Saanko kaikesta huolimatta elää vai teloitetaanko mut aamunkoitteessa? ps. kiinnostais vielä tietää että onko mulla kohtalotovereita?

Phah!
Paskan tärkeetä nippelitietoutta ja ne jotka noilla elvistelee, ei yleensä osaa soittaa pätkääkään. (päivän yleistys)
Mua ei hävetä ainakaan pätkääkään jossain takahuoneessa keikan jälkeen kun joku tulee kysymään jotain rummuista, enkä sitä välttämättä tiedä. Se että hiukan tietää mitä haluaa ja osaa jotenkuten virittääkkin, riittää kyllä. Muut voi sitten jauhaa mitä lystäävät. Rrrrock!!
Sex, choppers and rock´n roll!!!
The Beast
27.09.2005 11:21:39 (muokattu 27.09.2005 11:22:30)

Nimim. Muistikuvilla kalvokauppaan, kaksi kertaa.

Heh, just tässä innostuin tilaileen Thomannilata kaikkee paskaa ja pistimpä tominkalvot kans messiin. Vaan muistimpa keskimmäisen tomin tuumat väärin ja täältä päin ei saa kasarilätkäkalvoja kaupasta...voivoivoi....

Niin tähän topiiciin ni, mä oon 4 vuotta harrastellu rumpulointia ja yli 50 keikkaa takana, enkä vieläkään osaa virittää kalvoja...enkä aijo opetellakkaan...turhaa hifistelyä :D
Muusikoiden.net?!? V*ttu että mä oon taas väärässä mestassa...
savopie
27.09.2005 11:54:36 (muokattu 27.09.2005 11:54:50)
eikö tällaset aiheet vois laittaa tonne "väittely fuck" osioon..
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)