Perro Stupido 30.08.2005 10:31:32 | |
---|
Aika monen mielestä vielä parempaa olisi, jos ei tarvitsisi tehdä mitään ja silti sitä rahaa tulisi. Kato joo.. Tabu. Asia, josta ei puhuta. |
SDMF 30.08.2005 10:44:03 | |
---|
Leipälaji , Koska en vaan OSAA mitään muuta... R.I.P Dimebag darrell |
Hakki 30.08.2005 11:08:11 | |
---|
Harrastus tämä on ja harrastukseksi jää, amattilaiseksi asti ei ole aikaa, kiinnostusta eikä kunnianhimoa, ne on suuntautuneet muualle. Soittaminen on silti hienoa ja keikolla on kiva käydä. while(true) {metal.play(örörör);} |
Kesukka 30.08.2005 11:50:39 | |
---|
Harrastus on ja jatkossakin tulee olemaan. Leipätyö on tullut valittua ja olen tyytyväinen, että voin tehdä koulutusta vastaavaa työtä. Tällä hetkellä aikaa soittamiselle on vähemmän, työ ja perhe vie ajan. Rummut ei kuitenkaan mihinkään kaapista katoa ja jos sopiva tilanne tulee eteen niin tarvittaessa vaihdetaan rummut parempiin. Haaveena olisi joskus omistaa "Ringo-Ludarit" kokoa 20", 12" ja 14". Tällä hetkellä moisiin ei rahaa liikene kun asumiseen ja elämiseen menee joka kuukausi hyvän rumpusetin verran rahaa. Soittaminen on kivaa vastapainoa muulle elämiselle. Pitääkin alkaa suunnitella kavereiden kanssa seuraavaa mökkireissua/soittoreissua. Teemana tulee olemaan rytinäblues/-rock tyyliin Dr. Feelgood, Hurriganes, Fabulous Thunderbirds, Georgia Satellites jne... Yksinkertainen on kaunista ja tehokasta |
Speedy 30.08.2005 14:45:02 | |
---|
Kyllä se pitkälti on leipä laji, soittaminen ja opetus.. niihin olen halunnut ja niissä olen..=) Niissäkin täytyy vaan päästä eteenpäin ja kovemmalle tasolle.. Suomessakin alkaa olla sen verran kova taso nykyään että tekemistä riittää jos meinaa huipulle päästä.. mutta onneksi on aikaa..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Ze Kink 30.08.2005 16:01:58 | |
---|
No ajattelin että rummuista tulisi sivusoitin tuon kitaran lomassa, voisi sitten jossain bändeissä ja omaksi ilokseen paukutella. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Koplinki 30.08.2005 16:13:18 | |
---|
Jos hyvin menee, niin ammatihan siint olis tarkotus tulla. Saasnähä, minne saakka jaksaa Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen... Niinhän se todellisuudessa onkin. |
Wiitala 30.08.2005 17:07:30 | |
---|
Mitä Tavoittelet? Pimppaa. Edit: Ja jos musiikista/soittamisesta puhutaan, niin ammattia tulossa kovaa kyytiä. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
pata 31.08.2005 16:48:12 | |
---|
Kyllä se pitkälti on leipä laji, soittaminen ja opetus.. niihin olen halunnut ja niissä olen..=) Niissäkin täytyy vaan päästä eteenpäin ja kovemmalle tasolle.. Suomessakin alkaa olla sen verran kova taso nykyään että tekemistä riittää jos meinaa huipulle päästä.. mutta onneksi on aikaa..=I Ah niin totta... |
Magiz 31.08.2005 21:53:31 | |
---|
rumpujen opetus vois olla tietyssä pisteessä ihan arvostettava duuni. vois tienata elannon, ja siinä sivussa kävis heittämässä keikkaa, ni sais siitäkin jotain palkkioo. olis aika ihanteellinen elämäntapa. :) paitsi en sitten tiedä miten kauan niitä "eimitäänosaavia" mukuloita jaksais katella.. Whatever happens, happens. |
Shitmanek 31.08.2005 21:56:20 (muokattu 31.08.2005 21:58:55) | |
---|
paitsi en sitten tiedä miten kauan niitä "eimitäänosaavia" mukuloita jaksais katella.. Eikös sen pitäisi olla vain mukava katsella kuinka oppivat? Ainakin minut soittamaan opettanut rumpalismies oli iloinen kun sai auttaa minut harrastuksen pariin, ja myös siitä että olen jatkanut sen parissa :) Itse asiassa suunnilleen kaikki rumpalit jotka olen tavannut ovat olleet hyvinkin auttavaisia ja mukavia. Edit: Ja itse aiheeseen liittyen, olisihan se mukava joskus soittaa jossain bändissä ammatikseen, ensisijaisesti tavoittelen kuitenkin sitä, että opin soittamaan, josko sitten pystyisi jotakuta muutakin vapaa-ajallaan opettamaan... |
DrmBug 31.08.2005 22:03:37 | |
---|
Ei musiikista minulle ammattia ole näillä näkymin tulossa. Mutta tavoitteena on (aivan kuten tähän mennessä) kehittää itseään kokoajan musiikin parissa. Soiton, itseäisen harjoittelun ja bändireenit otan tosissaan ja varaan sille aina aikaa kalenterista. Kuluneen vuoden aikana olen saanut kokea, mitä aktiivinen keikkaileminen tanssibändissä on, ja en halua ainakaan sitä työkseni tehdä. Lisäksi haluan työltä säännöllisiä työaikoija, joita musiikin parissa ei välttämättä ole. Ja olen samaa mieltä WyW:n kanssa siitä, että pidetään työ ja harrastus erillään. Joka tapauksessa keikkaa on tarkoitus tehdä tulevaisuudessa, mutta vain lähinnä oman mielimusiikin parissa. Studiohommat ym. tietenkin siinä ohella jos niihin on mahdollisuus. Eli mielenkiinnolla jatketaan harrastusta ja odotellaan mitä tulevan pitää ;) ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
Epämuusikko 31.08.2005 23:33:36 | |
---|
Mielihyvää, kicksejä, hauskaa, fiiliksiä, hetkellistä pakoa arjesta. Noita haetaan. Ei ole vielä näkynyt. Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009 |
Speedy 02.09.2005 20:06:27 | |
---|
Pimppaa. Rummuilla?? lykka til vaan..;) Kitaristi sen kuitenkin vie..=I "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Nolte 02.09.2005 20:37:17 | |
---|
Rummuilla?? lykka til vaan..;) Kitaristi sen kuitenkin vie..=I No jaa. Mie osaa soittaa noita rumpujanikaan oikein kunnolla ja silti lohkee niin paljon, ettei aina edes jaksais päälle kiivetä... En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
hollmi-5 02.09.2005 21:45:26 | |
---|
No jaa. Mie osaa soittaa noita rumpujanikaan oikein kunnolla ja silti lohkee niin paljon, ettei aina edes jaksais päälle kiivetä... Johtunee enempikin siitä, että olet niin komea karju. Mika Hollström |
Nolte 02.09.2005 21:51:42 (muokattu 02.09.2005 21:53:22) | |
---|
Johtunee enempikin siitä, että olet niin komea karju. Enpä sano tuohon mitään, ettei tämäkin keskustelu riistäydy... :D e. Kiitokset muuten hollmi henkisestä tuesta Genistojen ostossa! En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
hollmi-5 02.09.2005 21:59:45 | |
---|
Genistat ja nuo koot tuovat juhlan arkeenkin. Mika Hollström |
Suppapuppa 02.09.2005 22:32:54 | |
---|
Tavoitteena olisi toki tulla teknisesti mahdollisimman taitavaksi, mutta ihan harrastusmielessä. Itsellä on aina, että jos jotain alkaa liian vakavissaan harrastamaan niin se ilo lähtee siitä, monessa lajissa jo käynyt näin. Jollain pienellä keikalla soittaminen voisi olla kyllä mukavaa, mutta saa nähdä mitä harrastus tuo mukanaan. Olen vielä suhteellisen uusi rumpujensoiton kanssa niin ei selkeitä tavoitteita ole, kunhan oppisi kelvollisesti soittamaan :D. |
Nolte 02.09.2005 22:38:18 (muokattu 02.09.2005 23:10:37) | |
---|
e. Poistin mauttomana. En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |