Vieno 16.04.2011 01:01:34 | |
---|
www.symbaalit.fiTuolta löytyy makoisaa symbaalia moneen menoon. Olen vakuuttunut! Ja oli maailmaa avartava kokemus käydä itse paikan päällä testaan saundeja ja kuunteleen Jannen asiantutevaa tarinaa symbaaleista ja niiden ominaisuuksista.. Käykää siis kyläileen tuolla jos on mahdollisuuksia. Ovat kuulemma nyt la Lahden messuilla esittelemässä tuotteitaan. Bosphoruksen ridet nam. Aivan hyvin lyö kampoihin k-konstantinoplelle ja monelle muulle valta merkeille. Suosittelen ja yksi iso juttu on tietysti, että pääsee itse valkaan kymmenien peltien joukosta omansa Jannen avustuksella. Ilmainen mainos! Mutta gyl suosittelen!! Kerrankin Gailis oli oikeessa!! ;) |
sonor36 08.05.2011 15:27:17 | |
---|
oma mielipiteeni on että sabian xs20 kuuluu laatusymbaaleihin. onhan ne halpoja mutta soundi on kyllä ihan ammattilaisluokkaa. Sedälläni on ne ja ei aio ihan heti vaihtaa |
hollmi-5 08.05.2011 16:18:07 | |
---|
sonor36: oma mielipiteeni on että sabian xs20 kuuluu laatusymbaaleihin. onhan ne halpoja mutta soundi on kyllä ihan ammattilaisluokkaa. Sedälläni on ne ja ei aio ihan heti vaihtaa No voi hyvänen aika sentään! Miten sinä nyt näin kovasti haluat meitä vakuutella? Kyllä varmaan setäsikin vaihtaisi ne ammattilaispelteihin, jos joku päikseen sen tekisi. Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 08.05.2011 16:59:16 | |
---|
Mikä ihmeen halpispeltien vakuuttelubuumi sulla on nyt meneillään? Huonoja ne on ja niinä ne pysyy, vaikka kuinka koitat täällä hakata päätäsi seinään. |
markkuliini 08.05.2011 17:45:04 | |
---|
Don't feed a troll. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Kailis 09.05.2011 05:33:36 | |
---|
Vieno: www.symbaalit.fi Tuolta löytyy makoisaa symbaalia moneen menoon. Olen vakuuttunut! Ja oli maailmaa avartava kokemus käydä itse paikan päällä testaan saundeja ja kuunteleen Jannen asiantutevaa tarinaa symbaaleista ja niiden ominaisuuksista.. Käykää siis kyläileen tuolla jos on mahdollisuuksia. Ovat kuulemma nyt la Lahden messuilla esittelemässä tuotteitaan. Bosphoruksen ridet nam. Aivan hyvin lyö kampoihin k-konstantinoplelle ja monelle muulle valta merkeille. Suosittelen ja yksi iso juttu on tietysti, että pääsee itse valkaan kymmenien peltien joukosta omansa Jannen avustuksella. Ilmainen mainos! Mutta gyl suosittelen!! Kerrankin Gailis oli oikeessa!! ;) En mä muuten niitä suosittelis mutta kun oon vetänyt yli 35 vuotta niin tajuaa ainakin sen mikä ei toimi. Jannen kanssa on helppo asioida. Jos mä saisin jonkun hirvittävän synergian Musamaailmaan ja Istanbul Agopiin niin niitä mulla ois. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
sonor36 11.05.2011 18:28:09 | |
---|
Mikä ihmeen halpispeltien vakuuttelubuumi sulla on nyt meneillään? Huonoja ne on ja niinä ne pysyy, vaikka kuinka koitat täällä hakata päätäsi seinään. juuri se! halpispeltien vakuuttelubuumi. yritän vain sanoa että hyvät välineet eivät tee hyvää soittajaa. kaikilla ihmisillä ei ole varaa ostaa kalliita välineitä. yritän kertoa että kyllä soitto voi kuulostaa hyvältä vaikka soittaisi kattopelleille. kyllähän kunnon ammattilaistason symbaaleilla ja halvemman sarjan pelleillä iso ero on mutta jos ei vielä ole kovan tason rumpali niin kyllä halvemmillakin voi harjoitella. ja kerron vain oman mielipiteeni,eivätkö nämä keskustelut ole sitä varten. enkä todellakaan hakkaa päätäni seinään. http://www.youtube.com/watch?v=BGPkLV-6lUU menes sanomaan hänelle että xs20 on kuraa. |
hollmi-5 11.05.2011 19:40:55 | |
---|
sonor36: juuri se! halpispeltien vakuuttelubuumi. yritän vain sanoa että hyvät välineet eivät tee hyvää soittajaa. kaikilla ihmisillä ei ole varaa ostaa kalliita välineitä. yritän kertoa että kyllä soitto voi kuulostaa hyvältä vaikka soittaisi kattopelleille. kyllähän kunnon ammattilaistason symbaaleilla ja halvemman sarjan pelleillä iso ero on mutta jos ei vielä ole kovan tason rumpali niin kyllä halvemmillakin voi harjoitella. ja kerron vain oman mielipiteeni,eivätkö nämä keskustelut ole sitä varten. enkä todellakaan hakkaa päätäni seinään. http://www.youtube.com/watch?v=BGPkLV-6lUU menes sanomaan hänelle että xs20 on kuraa. Kyllä sinä saat vaikka muoviämpäreillä vetää. Ei kannata kuitenkaan väittää, että ne ajavat normirumpujen rinnalla hommat yhtä ok ;) Kyllä se vain on niin, että jokainen omilla rahoillaan ostava toki miettii hinnalle katon, mutta kun noiden xs20-symbaalien sijaan on käytettynä samaan hintaan saatavat pro-pellit parempi valinta.Toki jos käytetyt xs:sät ostaa, niin sitten toki hintahan on joku muu... Soundit, piuhat ja kajarit. |
dictatorsh*t 11.05.2011 20:02:44 (muokattu 11.05.2011 20:05:39) | |
---|
hollmi-5: Kyllä sinä saat vaikka muoviämpäreillä vetää. Ei kannata kuitenkaan väittää, että ne ajavat normirumpujen rinnalla hommat yhtä ok ;) Jaa, tämäkin kuitenkin riippunee käyttötarkoituksesta. Jos haluaa soundia jonka saa nyt vaikka niistä muoviämpäreistä, niin silloin kannattanee käyttää niitä ämpäreitä normirumpujen sijasta. Ei olla niin ehdottomia hei, eihän. e: mitä täällä tavallinen ihminen tekee, takaisin tenttikirjan pariin |
sonor36 11.05.2011 20:15:29 | |
---|
Kyllä sinä saat vaikka muoviämpäreillä vetää. Ei kannata kuitenkaan väittää, että ne ajavat normirumpujen rinnalla hommat yhtä ok ;) olet oikeassa. en niin väitäkkään. Mutta sanon vain että jos on sadantonnin kamat ja aloitteleva rumpali niin ei ne kamat rumpalia tee :D |
hollmi-5 11.05.2011 20:40:59 | |
---|
sonor36: olet oikeassa. en niin väitäkkään. Mutta sanon vain että jos on sadantonnin kamat ja aloitteleva rumpali niin ei ne kamat rumpalia tee :D Sanon: Huippujätkä vetää millä vain. Aloittelevan rumpalin ei kannata antaa turhaa tasoitusta kamapuolella ;) Aloittelevien rumpaleiden ongelma ei ole niinkään kamat, vaan kapulaote ja setinasettelu. Soundit, piuhat ja kajarit. |
sonor36 11.05.2011 20:53:08 | |
---|
Sanon: Huippujätkä vetää millä vain. Aloittelevan rumpalin ei kannata antaa turhaa tasoitusta kamapuolella ;) Aloittelevien rumpaleiden ongelma ei ole niinkään kamat, vaan kapulaote ja setinasettelu. juuri tuota tarkoitan. mulla on vaan toi sanavalinta vähän hakusessa :) |
Vieno 12.05.2011 00:37:53 | |
---|
Kailis: En mä muuten niitä suosittelis mutta kun oon vetänyt yli 35 vuotta niin tajuaa ainakin sen mikä ei toimi. Jannen kanssa on helppo asioida. Jos mä saisin jonkun hirvittävän synergian Musamaailmaan ja Istanbul Agopiin niin niitä mulla ois. Juum. Näin on! Pitäis vaan olla huomattavan iso synenergia, että pääsis valkaamaan symbaalit varastolle itse! Sittenhän se olisi melkein sama millä merkillä vetäisi.. Melkein.. Mutta nyt saman tarjoaan Bosphorus tavan tasamaantallaajille ja se on iso etu se! Ja tuote on vieläpä erinomainen ja kohtuu hintaan. Jos fyrkkaa olis, niin voishan sitä lentää Zildjianin ja Sabianin tehtaalle ja lyödä tukon dollareita kouraan ja hyvällä tsägällä pääsis sinne valkkaan omansa.. :O Noi Special 3 ridet. Nam! http://www.symbaalit.fi/index.php?page=special-3 |
tomboarmageddon 12.05.2011 10:26:57 | |
---|
sonor36: juuri se! halpispeltien vakuuttelubuumi. yritän vain sanoa että hyvät välineet eivät tee hyvää soittajaa. kaikilla ihmisillä ei ole varaa ostaa kalliita välineitä. yritän kertoa että kyllä soitto voi kuulostaa hyvältä vaikka soittaisi kattopelleille. kyllähän kunnon ammattilaistason symbaaleilla ja halvemman sarjan pelleillä iso ero on mutta jos ei vielä ole kovan tason rumpali niin kyllä halvemmillakin voi harjoitella. ja kerron vain oman mielipiteeni,eivätkö nämä keskustelut ole sitä varten. enkä todellakaan hakkaa päätäni seinään. http://www.youtube.com/watch?v=BGPkLV-6lUU menes sanomaan hänelle että xs20 on kuraa. No jos nyt tommoset halppispellit ostaa "autotallirummutteluun" ,niin kandee ettiä nekin käytettynä. Ei mee rahaa niin paljoo hukkaan. Jälleenmyyntiarvoa ei oo kuitenkaan jos haluaa sitten joskus paremmatkin kamat. |
Kailis 12.05.2011 14:06:52 (muokattu 12.05.2011 14:08:38) | |
---|
...vaikka soittaisi kattopelleille. Soittaa pelleille joita on katolla? Oliko näitä "Viulunsoittaja katolla" leffassa? Jos ei ole rahasta kiinni voi ostaa mitä vaan ja uusia heti. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
RJL 12.05.2011 23:24:19 | |
---|
sonor36: juuri tuota tarkoitan. mulla on vaan toi sanavalinta vähän hakusessa :) Tottakai tekniikka on kamoja tärkeämpää, mutta on mukavaa soitella hyvänkuuloisilla kamoilla. Se antaa motivaatiota harjoitteluun. R-J.L |
rintapek 12.05.2011 23:57:32 | |
---|
hollmi-5: Kyllä sinä saat vaikka muoviämpäreillä vetää... Kyllä se vain on niin, että jokainen omilla rahoillaan ostava toki miettii hinnalle katon, mutta kun noiden xs20-symbaalien sijaan on käytettynä samaan hintaan saatavat pro-pellit parempi valinta.Toki jos käytetyt xs:sät ostaa, niin sitten toki hintahan on joku muu... Nää on kauheesti mielipideasioita, mut minust tontyyppisissä paketeissa ei me kauheesti metsään. www.stpaulssound.fi/kauppa/index.ph … Path=24_30_173&products_id=2166 www.soundstore.fi/Rummut/Symbaalit/ … Cymbals/Turkish+Moderate+Set+1.html Hieman toki riippuu mist roikkuu, mut jos ny etenkin budjettisettien messinkilättyihin tai muuten vaan maailman halvimpiin kattopeltijäljitelmiin vertaa, ni herranjestas, onhan noi ny ihan oikeita soittimia, eikä leluja. Ainakin sen kovin vähän perusteella mitä mun huonot korvat kertoo ja mitä olen ehtiny kuulla. Mut vaikkapa tontyyppisissä on jo aikas monta tuumaa sinänsä soittokelpoista peltiä jokseenkin edukkaalla hinnalla. Varmasti käytettynä saa edukkaammin ja vaik parempaa, mut siin jo pitäis olla tietämystä ja vertailupohjaa siihen, et mitä on hakemassa. Mut jos tää olis helppoa, ni kaikilla olis maailman parhaat pellit puoli- ilmaiseksi. One kind of music only - the good kind |
Kailis 13.05.2011 00:29:03 | |
---|
Turkishit vie Sabiania niin kuin Suomi Norjaa. Alussa vaikuttaa tasavahvoilta, lopussa kaikkea muuta. Pistäkää hinta, jos jännittää niin liian korkea. Kalliita hinnasta voi tinkiä ja jos ei mene kaupaksi niin seuraavalla kierroksella vähän halvemmalla. |
joonama 13.05.2011 09:33:27 | |
---|
Kailis: Turkishit vie Sabiania niin kuin Suomi Norjaa. Alussa vaikuttaa tasavahvoilta, lopussa kaikkea muuta. Ja tästä ajan hermolla olevasta analogiasta plop. Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa. |
EJ84 13.05.2011 10:11:54 | |
---|
Meinasin kirjottaa tähän jotain alottelevista rumpaleista ja symbaalien paksuudesta ja volumesta, soittotekniikasta ja fiiliksestä, mutta en jaksa vaan tiivistän asiaa: Omapäisesti, neuvoja kuuntelematta, itse opetellen ja perse edellä puuhun. |