lkx 27.01.2008 23:30:23 | |
---|
Siis hei come oooooooooooooon! Turhan monta o:ta tossa. En ehkä pystyis vetään - mut kukin tyylillään. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
markkuliini 27.01.2008 23:38:06 | |
---|
Turhan monta o:ta tossa. En ehkä pystyis vetään - mut kukin tyylillään. Olisko pitänyt olla "vain" kolme pientä ja kaksi isoa? Hehehee... |
joravuo 27.01.2008 23:38:51 | |
---|
Turhan monta o:ta tossa. En ehkä pystyis vetään - mut kukin tyylillään. miten ajattelit o-kirjaimia "vetää"? Mielenkiinnosta vain kyselen.:) And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots." |
markkuliini 27.01.2008 23:45:47 | |
---|
Öööh...tomeissa on dempit ja bassarissa mummon soffakalusto? Voi-voi. Voi miten hyvältä tämäkin rumpali olisi kuulostanut ilman demppausta. http://www.moderndrummer.com/rsrc/m … imedia/videoclips/Yogi_Playing2.mov Jos totta puhutaan niin en voisi kuvitellakaan esim. tuota alun komppia soivilla soundeilla. Tai voin, ja groove kuolis, ainakin melkein. Tarpeen mukaan mun mielestä. Sitä jesaria. Ja sohvaa. |
lkx 27.01.2008 23:46:25 | |
---|
miten ajattelit o-kirjaimia "vetää"? Mielenkiinnosta vain kyselen.:) Voi niitä kai työntääkin, tyyli on vapaa (mutta pakollinen). Helpoin kai olisi kierittää. Kuitenkin pyöreitä ovat. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
lkx 27.01.2008 23:48:40 | |
---|
Olisko pitänyt olla "vain" kolme pientä ja kaksi isoa? Hehehee... En tuomitse. Jos noin monta on sulle itsellesi hyvä, niin hyvä. Hyvä jos on hyvä. Välttämäti en noita isoja ottais mukaan tohon ympäristöön, soundimaailma kärsinee. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Tindrum 28.01.2008 11:00:51 (muokattu 28.01.2008 11:03:55) | |
---|
Omakuvassa on uudet (vanhat) pasuunat.Setti täydentyy ensi viikolla peltien (koko kattaus) ja virvelin suhteen... Jylhää. Setin ostin Bacchukselta, hieroin vähän sieltä täältä, ja avot! Kanisterit on mm. sisältä käsin kiillotetut = sairaan hieno satiinipinta. Köötööös, Bacchus! m©
Vai mikähän se nyt oli...??? |
hollmi-5 28.01.2008 11:13:50 | |
---|
Omakuvassa on uudet (vanhat) pasuunat.Setti täydentyy ensi viikolla peltien (koko kattaus) ja virvelin suhteen... Jylhää. Setin ostin Bacchukselta, hieroin vähän sieltä täältä, ja avot! Kanisterit on mm. sisältä käsin kiillotetut = sairaan hieno satiinipinta. Köötööös, Bacchus! Hienot on. 9000 jammut ovat olleet minulle kovasti mieleen. Joskus pitää hoitaa itsellekin setti. Ja just tuolla värillä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
RstoU 28.01.2008 12:59:19 | |
---|
Omakuvassa on uudet (vanhat) pasuunat.Setti täydentyy ensi viikolla peltien (koko kattaus) ja virvelin suhteen... Jylhää. Setin ostin Bacchukselta, hieroin vähän sieltä täältä, ja avot! Kanisterit on mm. sisältä käsin kiillotetut = sairaan hieno satiinipinta. Köötööös, Bacchus! Aijai, komean väriset(kin)! Minulle tulee jammun 70-lukulaisista mieleen aina parikymmentä vuotta uudemmat rummut, lienevätkö olleet aikaansa edellä vai mitä.. |
Bacchus 28.01.2008 19:34:07 | |
---|
Omakuvassa on uudet (vanhat) pasuunat.Setti täydentyy ensi viikolla peltien (koko kattaus) ja virvelin suhteen... Jylhää. Setin ostin Bacchukselta, hieroin vähän sieltä täältä, ja avot! Kanisterit on mm. sisältä käsin kiillotetut = sairaan hieno satiinipinta. Köötööös, Bacchus! Hieno homma, että pääsivät hyvään kotiin.:) Setti on todella komea, natural-viimeistely on aina tyylikäs. |
uk. 28.01.2008 21:31:06 | |
---|
|
Tindrum 28.01.2008 22:33:52 | |
---|
m©
hemmo 28.01.2008 22:55:54 | |
---|
Miks sä soitat tolleen naama seinää vasten? Seinää? Muovikalvoa. Ei se eristä mitn. Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
Epämuusikko 29.01.2008 00:02:15 | |
---|
Öööh...tomeissa on dempit ja bassarissa mummon soffakalusto? Voi-voi. Mun 10" tomarissa on enemmän demppiä kuin noissa yhteensä :) "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Niq 29.01.2008 09:07:33 (muokattu 29.01.2008 09:08:43) | |
---|
Seinää? Muovikalvoa. Ei se eristä mitn. Tarkkasilmäinen huomaa tuon villan tuolla muovikalvon alla. Ei se hirveästi eristä, mutta luulenpa että kaikuja kuitenkin vaimentaa jonkun verran. Mikäli edes on siinä sitä varten... :) EDIT: Vai onkohan sittenkin vain kameran aiheuttamaa villan väristä noisea kuvassa, tiedä häntä? "I have a cunning plan" -Baldrick |
hemmo 29.01.2008 09:31:45 | |
---|
Mun 10" tomarissa on enemmän demppiä kuin noissa yhteensä :) Sie ootki jääny pysyvästi sinne 70-luvulle. Niinkö Särö. Ne vaan poseeraa. Selvästi on levy-yhtiä vaan hakenut netin avulla nättejä poikia ja ostanut niille soittimet. Etenkin se komppiryhmä. |
Tindrum 29.01.2008 10:24:48 | |
---|
Seinää? Muovikalvoa. Ei se eristä mitn. Niin, en nyt ajatellut tuota eristystä niinkään, vaan sitä asettelua naama seinään päin. Mä soitan selkä seinää vasten... kivemmat näkymät sillai. m©
hollmi-5 29.01.2008 10:41:20 | |
---|
Niin, en nyt ajatellut tuota eristystä niinkään, vaan sitä asettelua naama seinään päin. Mä soitan selkä seinää vasten... kivemmat näkymät sillai. Jos treenaa yksin ja tila on ahdas, säästää tuo seinää vasten asettelu lattiapintaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
kammio 29.01.2008 12:57:51 | |
---|
kassellaan syssymmällä |
joravuo 29.01.2008 13:19:08 | |
---|
http://kammio.fi/rummut/ Uudet kalvot, uusi lattiatomia, uudet haikat ja ride. Lienee ihan hyvä syy uusille kuville. En tiedä mitään kauniimpaa, kuin uudet coated kalvot kaikissa rummuissa. Aahh..:) And the Angel said it to me: "These are the cries of the Carrots." |