HeavyMachinery 31.08.2006 21:15:33 | |
---|
Nono. Mites pirussa nuo liekit siihen sait aikaiseksi? Aijaijai. Minullein liekkiverveli. Ny meni suunnitelmat tuosta brittirungosta kokonaan uusiksi. Saateri kun on hieno... Ammattilainen osaa..... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
nikkenakkertton 31.08.2006 21:37:09 | |
---|
ei käy |
Sonormies 31.08.2006 22:26:05 | |
---|
omassa kuvassa uudet laatikot.. suora linkki tässä Pjuutiful, sou pjuutiful... "Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula |
miän vain 31.08.2006 22:27:08 | |
---|
Ihan kivat, mutta miks nuita peltejä on nuin paljo? 1. Sain halvalla. 2. Pitkän ajan kuluessa. 3. Efektifetissi. Ammattilainen osaa..... Ottihan ammattilainen liekittäesään huomioon, että kalvo/vanne tulee rungon päälle? Kuvasta ei näy, kun on vähän kallellaan, näkyykö liekkien alakaaret myös. Hienoa työtä kyllä. Tyyli on sitten makukysymys, mulle ei nuo lieskat oikein uppoa.. |
Stereophile 01.09.2006 08:18:50 (muokattu 01.09.2006 08:19:14) | |
---|
Mikäs tässä soitellessa! |
hollmi-5 01.09.2006 10:27:44 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/members/21651.jpg tästä juolahti mieleen kun olin ride kauppoja lyömässä, ostaja testaili peltiä ja kyselin sitten että mikäs setti häneltä löytyy, tämä mainitsi että sonorlitet löytyy ja höpötteli niistä vähän aikaa ja mainitsi lopuksi ettei niitä tarvitse viritellä ollenkaan, kunhan pistää kalvot paikoilleen ja vähän kiristelee ruuveja, on kuulemma niin hyvät pöntöt :) Kyllä noitakin pitää virittää. Kahdesti eilen kävin kaikki rummut läpi. Nyt ne on vireessä. Soundissa on jytinää ja soivuutta. Bassari jysähtää ilman demppiäkin oikein mukavasti. Parasta on kuitenkin virveli. Semmoinen tykki on tämä, että siinä moni virppa on polvillaan. Herkkyyttä ja voimaa samassa vehkeessä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
HeavyMachinery 01.09.2006 10:50:00 | |
---|
Ottihan ammattilainen liekittäesään huomioon, että kalvo/vanne tulee rungon päälle? Kuvasta ei näy, kun on vähän kallellaan, näkyykö liekkien alakaaret myös. Hienoa työtä kyllä. Tyyli on sitten makukysymys, mulle ei nuo lieskat oikein uppoa.. Otin kyllä ja ei näy koska se olisi vain syönyt Loimuvaahteran pinta alaa.... Toki liekit on hieman mauttomat mutta munsta tuo toimii kuin junan vessa.... Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
Rockster 01.09.2006 11:22:10 | |
---|
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
hollmi-5 01.09.2006 11:37:11 | |
---|
Sehän siinä onkin. Liekit ovat melko mauttomat ja siksi niin saakelin maukkaat. Tässä esimerkkiä saaketin rumasta setistä, joka on oikeastaan aivan tajuttoman siisiti: http://www.musamaailma.fi/bandikama ... /tuotteet/250/252/drgr224chrf.phtml En voisi kuvitellakaan tuota väritystä itselleni. Toki moni on sitä mieltä, että perusvärit ja sparklet ovat kovin tylsiä ja tavanomaisia. Itse olen aina pitänyt esimerkiksi Rogersin keltaisista, valkoisista ja sinisistä rummuista. Punaiset Ludwigit livenä nähtynä näyttivät hienoilta. Silver sparkle loistaa lavalla ja vaihtaa väriä valaistuksen mukaan. Toisiin rumpuihin musta käy ja toisiin ei. Samoin joku Blue Oyster Ludwigissa on hieno ja Pearlissa se näyttää jälkiasennetulta. DW:n wrapit ei minun makuuni ole olleet, mutta moni lakkapinta on tyylikäs. Makuasioita makuasioita... http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Rockster 01.09.2006 11:45:18 | |
---|
Itse olen aina pitänyt esimerkiksi Rogersin keltaisista, valkoisista ja sinisistä rummuista. Punaiset Ludwigit livenä nähtynä näyttivät hienoilta. Silver sparkle loistaa lavalla ja vaihtaa väriä valaistuksen mukaan. Toisiin rumpuihin musta käy ja toisiin ei. Samoin joku Blue Oyster Ludwigissa on hieno ja Pearlissa se näyttää jälkiasennetulta. DW:n wrapit ei minun makuuni ole olleet, mutta moni lakkapinta on tyylikäs. Makuasioita makuasioita... Keltaiset rummut eivät itseäni ole koskaan miellyttäneet. Aivan järkyttävän rumia. Musta on toki klassisen tyylikäs, mutta samalla hyvin tylsä. Yksi hienoimmista rumpuviimeistelystä löytyy Pearlilta: Purple Craze... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
nikkenakkertton 01.09.2006 11:50:32 | |
---|
kunnon karkkivärit ja muut läpäthän on just jeesh!!:) ei käy |
hollmi-5 01.09.2006 11:58:01 | |
---|
Keltaiset rummut eivät itseäni ole koskaan miellyttäneet. Aivan järkyttävän rumia. Will Calhounin keltainen Hilite-setti oli hieno (mutta custom...). Yamahan Turbo Tour Custom-rummuissa keltainen näytti hyvältä. Rogersithan jo mainitsin. Se on aika paljon kiinni siitä, missä se väri on. keltainen Corvette tai Porsche 911 on hieno, mutta Jukka Rintalan Audi A8 näytti omituiselta tuossa värissä. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Jupi57 01.09.2006 12:16:52 | |
---|
Keltaiset rummut eivät itseäni ole koskaan miellyttäneet. Aivan järkyttävän rumia. Will Calhounin keltainen Hilite-setti oli hieno (mutta custom...). Yamahan Turbo Tour Custom-rummuissa keltainen näytti hyvältä. Rogersithan jo mainitsin. Se on aika paljon kiinni siitä, missä se väri on. Gretschin Yellow Nitron. Taidan olla "vanhanaikainen", kun Sonorin Hilite Exclusive -sarjastakin eniten miellyttää Red Maple. |
Magiz 01.09.2006 13:25:11 | |
---|
kyllä se ludwigin black sparkle vei voiton minun makumaailmassani. muitakin oikein maukkaita kyllä on, mutta tuo black sparkle vei voiton, hillitty ja elegantti, ei kuitenkaan tylsä. Keep it Fresh |
HeavyMachinery 01.09.2006 14:46:08 | |
---|
Will Calhounin keltainen Hilite-setti oli hieno (mutta custom...). Yamahan Turbo Tour Custom-rummuissa keltainen näytti hyvältä. Rogersithan jo mainitsin. Se on aika paljon kiinni siitä, missä se väri on. keltainen Corvette tai Porsche 911 on hieno, mutta Jukka Rintalan Audi A8 näytti omituiselta tuossa värissä. Keltainen on todella minun makuun kanssa. Samoin sopivat oranssin ja candyapplered.... Silversparklesta en tykkää, vaikkin sen efekti on hyvä... Huomasitteko sen pointin että kliekit on sparklea ? Meidän Äiti tekee teidän äidistä ruokaa.... |
nikkenakkertton 01.09.2006 15:35:37 | |
---|
kakan väri on loistava ei käy |
Rockster 01.09.2006 15:45:05 | |
---|
kakan väri on loistava Plussa. Mikä setti sulla on omakuvassa? 3005? Se o hieno... "Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla. |
nikkenakkertton 01.09.2006 16:57:42 | |
---|
Plussa. Mikä setti sulla on omakuvassa? 3005? Se o hieno... oujes! joo 3005.kiitti! itsekin tykkään siitä kovasti. ei käy |
Bacchus 01.09.2006 18:13:23 | |
---|
Onnittelut dictatorshitille Hiliteistä. Musta sopii noihin kannuihin kuin nyrkki silmään. Hollmin Sonorlitet näyttävät myös erittäin näpsäköiltä. Varsinkin virveli houkuttaisi pirusti. Vielä kun olisi visakoivuviilu päällä...;) "You're not right in the head and nor am I / And this is why / This is why I like you, I like you, I like you" |
savopie 02.09.2006 13:54:29 | |
---|
oujes! joo 3005.kiitti! itsekin tykkään siitä kovasti. UUH, noi on kauniit.. tosi hyvä väri, ja asettelu! nam! Pietu. |