Aihe: Kysymys/vastaus topic part V
1 2 3 4 516 17 18 19 20311 312 313 314 315
ferodoz
03.09.2011 07:40:28

OPJ1974: Eikä tartte ees lahjoa. Itse kysyin aikanaantoimistollemme mattoja vaihtamassa käyvän firman edustajalta kauniisti, että voisiko käytöstä poistettavia mattoja jotain kautta lunastaa kohtuullista korvausta vastaan itselle. Viikon päästä tuli oikein myyntiedustaja varta vasten tuomaan "käytetyn" maton. Oli uutta vastaavassa kunnossa, pesty ja kaikkea, vaikka edustaja väitti matolla olevan ikää jo 11 vuotta :) Hinta nolla euroa,

Jeps, hiukan samanlaisen tarinan takaa oma mattonikin päätyi mulle. Tosin paikallisen yläasteen lattian kautta.
Koolla on väliä.
Roope96
03.09.2011 20:55:18
Pidetäänkö täällä jotain mykkäkoulua mun kysymyksille :)

Eli kysymys oli miten akg LC mikki toimisi overheadina?
Laulumikiksi ne tuota mainostaa kyllä. Ja en mitään huippusoundia tarvitse, kunhan nyt saa pellit kuulumaan.
Weetoz
03.09.2011 21:38:04
Roope96: Pidetäänkö täällä jotain mykkäkoulua mun kysymyksille :)

Eli kysymys oli miten akg LC mikki toimisi overheadina?
Laulumikiksi ne tuota mainostaa kyllä. Ja en mitään huippusoundia tarvitse, kunhan nyt saa pellit kuulumaan.

Miksi et kokeile itse, jos noita mikkejä kerta jo löytyy sieltä kaapista? Saat sillä tavalla parhaimman mahdollisen vastauksen kysymykseesi.
Roope96
03.09.2011 21:50:16
Ne on vielä avaamattomassa paketissa niin ajattelin että jos joku tietää että ne eivät sovi ollenkaan overheadeiksi niin saan niistä paremman hinnan kuin käytetyistä jos myyn.
joonama
03.09.2011 22:18:49

Roope96: Ne on vielä avaamattomassa paketissa niin ajattelin että jos joku tietää että ne eivät sovi ollenkaan overheadeiksi niin saan niistä paremman hinnan kuin käytetyistä jos myyn.

Kun ei asiantuntijat sano mitään niin minä sanon sitten edes jotain: ohjekirjasta katsomieni lukuarvojen mukaan käy overeiksi. Soundista ei aavistustakaan.
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
ferodoz
04.09.2011 18:16:31

Mitä eroa saundillisesti on Zildjianin Avedis ja A-Custom sarjoilla? Kyseisen konsernin tuotteista ei ole mitään kokemuksia aikaisemmin, ja nyt aloitin keräämään Avediksia itselle. Voiko esim sanoa että jompikumpi noistta em sarjoisa on toisiaan huonompi?
Koolla on väliä.
Vallu-Veke
04.09.2011 18:30:31
ferodoz: Mitä eroa saundillisesti on Zildjianin Avedis ja A-Custom sarjoilla? Kyseisen konsernin tuotteista ei ole mitään kokemuksia aikaisemmin, ja nyt aloitin keräämään Avediksia itselle. Voiko esim sanoa että jompikumpi noistta em sarjoisa on toisiaan huonompi?

Tuossa on juttua yleisellä tasolla:

http://www.soitinlaine.fi/sumuCMS/s … vu/kategorialistaus/kategoria_id/64
joonama
04.09.2011 18:52:31

ferodoz: Mitä eroa saundillisesti on Zildjianin Avedis ja A-Custom sarjoilla? Kyseisen konsernin tuotteista ei ole mitään kokemuksia aikaisemmin, ja nyt aloitin keräämään Avediksia itselle. Voiko esim sanoa että jompikumpi noistta em sarjoisa on toisiaan huonompi?

Mun mielestä ei voi sanoa, että olisi toinen toista huonompi. A-Customit taitavat olla keskimäärin kalliimpia kuitenkin kuin Avedikset, ovatko sitten valmistajan mielestä keskimäärin parempiakin
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
VeKrio
04.09.2011 19:45:30

Ihan makuasia. Musta A Zildjian on sellainen super-geneerinen peruskirkas varsinkin cräshit. A Custom on just sweet, kuten Colaiuta kuvaa. Sillä on usein A Customeita.

Jotkut sanoo että Sabian AAX ja A Custom muistuttavat toisiaan. Mä en sitä kyl kuule. AAX not, A Custom jees jos sellasen siistin ei rouhean saundin haluais.
Jos sun mieles on tyyni niinkuin keväinen sää, on helppo sinun silloin kitaraasi virittää
passe
04.09.2011 21:14:42 (muokattu 04.09.2011 21:15:22)
Saatan olla väärässä, mutta jotenkin on sellainen olo, että A-customia näkyi porukoilla ihan sikana vuosituhanteen vaihteen molemmin puolin. Varsinkin pop ja poprock kuvioissa siitä tuntui kehkeytyvän lähes sellainen alan standardi. Nyt taas tuntuu olevan rönsyilyä enemmän joka suuntaan. Puhtaasti fiilispohjalta tämä...

Mulla oli vuosituhannen alussa A-custom haitsut. Niillä on kyllä vaikea mennä metsään, jos kohta, eivät välttämättä niin hirveän persoonalliset.
Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa - mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan.
Epämuusikko
05.09.2011 10:29:13
Nyky-A:n crashit ovat pyllystä.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
artsipartsi
05.09.2011 12:09:26
Ludwig tietäjät,tarvitsen apuanne jälleen kerran :)

Eli onko aikanaan tehty Stainless Steel setteihin 10" tomeja?Etsin tuollaista kovasti ja en ole ebayssäkään moiseen törmännyt...

Uusiotuotantona voisi ehken onnistua tilaamaan,mutta sekin menee "teetätykseksi"...tai ainakin ne uusio setit joita olen myynnissä nähnyt eivät ole sisältäneet 10" tomia :(
Mr. Morrow
05.09.2011 12:11:32
Mulle tuli eilen yhteydenotto tekstiviestillä liittyen ilmoitukseeni torilla.
Raisiosta kuulemma löytyisi juuri sellainen rumpucasesetti, mitä etsin.
Heräs epäily, että onkohan kyseessä tämä, josta tässä ilmoituksessa varoitellaan: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=553657

Meininki oli, että rahat tilille ja caset postiin, tai nouto. Postiennakko sillä ehdolla, että saan avata paketin ennen maksua, ei kuulemma onnistu.
Noh, eipä tullut kauppojakaan.

Oletteko törmänneet vastaavaan?
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy!
Muovinen
05.09.2011 12:14:26

Mr. Morrow:Oletteko törmänneet vastaavaan?

Olikohan herran nimi EETU PAKKANEN? Kaikkiin mnet-ostoilmoituksiin pitäis tulla automaattisesti teksti "Eetu Pakkanen, älä vaivaudu!" :D
Krille
05.09.2011 12:17:41
Mr. Morrow: Mulle tuli eilen yhteydenotto tekstiviestillä liittyen ilmoitukseeni torilla.
Raisiosta kuulemma löytyisi juuri sellainen rumpucasesetti, mitä etsin.
Heräs epäily, että onkohan kyseessä tämä, josta tässä ilmoituksessa varoitellaan: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=553657

Meininki oli, että rahat tilille ja caset postiin, tai nouto. Postiennakko sillä ehdolla, että saan avata paketin ennen maksua, ei kuulemma onnistu.
Noh, eipä tullut kauppojakaan.

Oletteko törmänneet vastaavaan?

Kyllä olen.Viime viikolla vastasi mulle ostoilmoitukseen kanssa.Että Raisiosta löytyisi bassorummunpoljin.Kysyin vähän faktatietoa,ja kaveri ei oikein pystynyt vastaamaan:) Tajusin heti ensimmäisestä viestistä,että tämä on se huijari.puh.nro alkoi 0400..Voin antaa sen privana sille joka sen haluaa..Älkää laittako rahaa kenenkään tilille jos ei ole tuttu!
Även på svenska..
Mr. Morrow
05.09.2011 13:15:16
Krille: Kyllä olen.Viime viikolla vastasi mulle ostoilmoitukseen kanssa.Että Raisiosta löytyisi bassorummunpoljin.Kysyin vähän faktatietoa,ja kaveri ei oikein pystynyt vastaamaan:) Tajusin heti ensimmäisestä viestistä,että tämä on se huijari.puh.nro alkoi 0400..Voin antaa sen privana sille joka sen haluaa..Älkää laittako rahaa kenenkään tilille jos ei ole tuttu!

Mulle vastas kyllä multimediaviestillä ja kuva näytti olevan ihan ok.
Numero alkoi kans 0400... Fonecta finder ei ainakaan näyttänyt löytävän ko. numerolla mitään tietoja.
Tällaset numerot sais kyllä julkaista täällä, että sais huijarin nimeä levitettyä!
Mulla on laaja musiikkimaku - Kaikki hevi käy!
Krille
05.09.2011 13:23:30 (muokattu 05.09.2011 13:24:21)
Mr. Morrow: Mulle vastas kyllä multimediaviestillä ja kuva näytti olevan ihan ok.
Numero alkoi kans 0400... Fonecta finder ei ainakaan näyttänyt löytävän ko. numerolla mitään tietoja.
Tällaset numerot sais kyllä julkaista täällä, että sais huijarin nimeä levitettyä!

Minulle kanssa yritti tyrkyttää multimediaviestillä kuvaa Tama Iron cobra rolling glide sinkkupedaalista.Mutta olin siinä vaiheessa saanut niin paljon väärä faktaa että tiesin että kyseessä oli tämä huijari:)
Tämmöisellä huijarilla on yleensä monta puh.nroa käytössä.Ja ne on melkein aina prepaid liittymiä.
Även på svenska..
sahkuifk
05.09.2011 13:27:12
Kovasti kauppasi mulle Premierin basaria samainen tyyppi, oli vaan pässi kopsannu kuvan mun sivuilta mitä omanaan mainosti.
Mielipiteesi ei muutu totuudeksi vaikka kuinka itse siihen uskoisitkin.
Kailis
05.09.2011 13:34:26

sahkuifk: Kovasti kauppasi mulle Premierin basaria samainen tyyppi, oli vaan pässi kopsannu kuvan mun sivuilta mitä omanaan mainosti.

Ei jeesus mikä tampio! =D
Ronttimus: Aiheeseen: Söin juuri luomupaahtoleipää. Vitutti kun maistui niin paskalta.
Krille
05.09.2011 13:37:04
Kailis: Ei jeesus mikä tampio! =D

Löysin tämmöisen keskustelun..

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=6&t=203438
Även på svenska..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)