Aihe: Settikuvat Volume 5
1 2 3 4 516 17 18 19 20122 123 124 125 126
Velli
17.01.2009 22:25:12
Hei Velli-boy! Mikäs tuo vaalen puun värinen setti on sun omakuvissa? Jotenkin helvatan toimivan näköinen kiinnitys tomeissa ja muutenkin on mun mieleen.

Juu, ne on tosiaan Premier Signia Marquisit, kuten tässä jo edellä todettiin. Tuo tomikiinnitys on mun suosikki Yamaha YESS-kiinnityksen ohella. Muutoinkin ovat hemmetin hyvän kuuloiset pöntöt noi Marquisit! Aavistuksen verran paremmat kuin perus Signiat.

Premier on ehkä parhautta. Vellin jäsenkuvauksessa on kyllä niin paljon kamaa että jotta kyllä, joku diileri?

Haha, luepas tarkemmin tuo meikän jäsenkuvaus, niin pitäisi löytyä vastaus ihmettelyihin :).
Speedy
17.01.2009 22:32:56

Premier _Signia_ Marquisit. :)

Made in England
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
sahkuifk
17.01.2009 22:49:25
Hävettää... Anyway, Premier made by suomalainen koivu, se on se juttu.
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen.
Tindrum
18.01.2009 11:23:26
Haha, luepas tarkemmin tuo meikän jäsenkuvaus, niin pitäisi löytyä vastaus ihmettelyihin :).

Eihän tuolla soitinkeitaan "myytävänä" palstalla ole kuin myytyjä kamoja?
"The guy with the prettiest drums gets the gig!". - John Aldridge -
hansakemanelius
18.01.2009 11:28:35

Eihän tuolla soitinkeitaan "myytävänä" palstalla ole kuin myytyjä kamoja?

Velli ei ole ymmärtänyt kaupanteon saloja vielä, siis että ostetaan halvalla ja myydään kalliilla, vaan hamsterikuume on iskenyt siihenkin. Kaikki säästetään kylmän talven varalle....
Twistkompilla pärjää pitkälle...
Velli
18.01.2009 14:36:58 (muokattu 18.01.2009 14:45:59)
Velli ei ole ymmärtänyt kaupanteon saloja vielä, siis että ostetaan halvalla ja myydään kalliilla, vaan hamsterikuume on iskenyt siihenkin. Kaikki säästetään kylmän talven varalle....

Jep, näin on päässyt käymään. Hyvistä kamoista on niin kovin vaikea luopua. Mieluummin ne pitää itsellään kuin myy pois, vaikka akuuttia käyttöä kaikille ei olisikaan. Kamojen keräily on myös hauska harrastus.

edit. Parin kuukauden sisällä tosin tulee muutamia mielenkiintoisia rumpukamppeita myyntiin, eli käykääpä välillä vilkaisemassa Soitinskeidan sivua ;)...
markkuliini
18.01.2009 16:15:17

Voi elläimen käsi:

http://www.kumu.fi/finnish/rumpusetit/setit_218.html

Melkein pidän yleensä gloss tone-pintaa hienompana, mutta enpä nyt tiedä paranisiko tuo lakalla enää yhtään.

On kyllä väri kohdillaan kaiken muun lisäksi...

Samalla hienolla värillä KAHDEKSAN bassarin setti. :) Hieno kuva!!! :)
http://www.kumu.fi/finnish/rumpusetit/setit_219.html
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
jtpennane
18.01.2009 16:25:55
Samalla hienolla värillä KAHDEKSAN bassarin setti. :) Hieno kuva!!! :)
http://www.kumu.fi/finnish/rumpusetit/setit_219.html

Ja vielä just sillä oikeella syvyydellä. :-) On kyllä aika hieno finish toi.
Mä tiedän missä sä asut!
Rockster
18.01.2009 18:05:45
Enpä ole vielä ehtinyt kunnolla kuvailemaan Kumuja treeniksellä, mutta tässä Pekan ottama kuva setistä: http://www.kumu.fi/finnish/rumpusetit/setit_217.html

Itse en vastaavalla tavalla asettele kannuja.
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
kincy
18.01.2009 18:57:46

Rocksterilla todella komiat Kumut. Ainut vaan että nuo kirjaimellisesti pikkutomit on ihan liian pienen pienet meikäläisen makuun, mutta sepä ei teikäläistä haittaa:)
markkuliini
18.01.2009 19:13:17

Rocksterilla todella komiat Kumut. Ainut vaan että nuo kirjaimellisesti pikkutomit on ihan liian pienen pienet meikäläisen makuun, mutta sepä ei teikäläistä haittaa:)

Ootko soittanut laadukkailla, matalilla pikkutomeilla?
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
hemmo
18.01.2009 19:48:47

Ootko soittanut laadukkailla, matalilla pikkutomeilla?

Roto-tomeilla oon joo, mutta ne pöllittiin.
markkuliini
18.01.2009 20:10:21

Roto-tomeilla oon joo, mutta ne pöllittiin.

Kysyinkö mä sulta? Daa.. :P
Simbe
18.01.2009 20:14:47 (muokattu 18.01.2009 20:16:24)
Itse en vastaavalla tavalla asettele kannuja.

Mistä johtuukin, että pikkutomiesi logolätkät osoittavat väärään suuntaan... Kardinaalimoka!!!

Et oo vaan raaskinnu purkaa virettä noista tomeista?
Onko sinulla Yamaha rummut? Käy täällä.
hemmo
18.01.2009 20:21:34

Kysyinkö mä sulta? Daa.. :P

Ihan sama. rai-rai
markkuliini
18.01.2009 20:26:58

Ihan sama. rai-rai

Erästä suurta ajattelijaa siteeraten
"Mee vaikka pihalle leikkimään tai kattoon piirrettyjä, kun aikuiset juttelee..."
Buaha! :)
hemmo
18.01.2009 20:29:57

Erästä suurta ajattelijaa siteeraten
"Mee vaikka pihalle leikkimään tai kattoon piirrettyjä, kun aikuiset juttelee..."
Buaha! :)

Siis itseäsi. Korotat ittes, suotta.
Speedy
18.01.2009 20:30:18

Et oo vaan raaskinnu purkaa virettä noista tomeista?

On mullakiin basari tehtaan vireessä.. jo reilut kaksi vuotta..;)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
markkuliini
18.01.2009 20:32:37

Siis itseäsi. Korotat ittes, suotta.

No en mää mikään kovin pienikään oo.
markkuliini
18.01.2009 20:37:34 (muokattu 18.01.2009 20:38:21)

On mullakiin basari tehtaan vireessä.. jo reilut kaksi vuotta..;)

Oikeasti? Ostit Kumut, muttet viritä? Niin , tottuuhan se korva soundiin kuin soundiin. Varsinkin jos mikin lykkää sisään. :P

Mulla ainakin löystyy aika ajoin lyömäpuolen kaksi alinta lugia, niin että alkavat helisemään. Ehkä mulla on vaan niin voimallinen isku. -kröhm- Jos en kiristäis, niin kohta ne tippuis tien päälle.
Mistä tulikin mieleen eräs lainasetti jolla olen usenkin keikan soittanut. Siinä on bassarissa 16 lugista ehkä tuurilla 11 tallella. Meinasin ostaa siihen kerran uudet ruuvit, mutta sitten tajusin; tuskin niitä olis huomattu. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)