timppa67 17.12.2012 19:58:43 | |
---|
Juu just ne mitä El Jefe kuvaili.. tosin myyjä väitti että 22x14 olis ,, on tosiaankin 16" Kaikenlaisia rumpuja on ollu mutta näissä kyllä aika tiukka atakki,, ei niinkään soivaa soundia joskin bassarissa riittää pursketta ja sointiakin.. hyvin toimii noi matalat tomit korkeemmilla vireillä.. Vehkeet on hirveen hienosti tehty ja upeen näköset. Ostin tomeihin satsin Emperorea. Virveli on 14x 6,5 ja aika kireesaundinen,, ei paha lainkaan. Holmi vois jotain kalvoa suositella.. nyt normi coated Ambassador... rokrok RocknRoll Since -67 |
timppa67 17.12.2012 19:59:37 | |
---|
joo ja Lattiatomit 14x14 ja 16x16 RocknRoll Since -67 |
hollmi-5 17.12.2012 20:20:31 (muokattu 17.12.2012 22:24:48) | |
---|
timppa67: joo ja Lattiatomit 14x14 ja 16x16 Minä olen tykännyt Clear Ambassadoreista molemmin puolin ja isommassa setissa Clear Emperor päällä ja Clear Ambassador resopuolella. Bassorummussa PS3 lyöntipuloella ja Clear Ambassador resopuolella. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Epämuusikko 24.12.2012 18:10:36 | |
---|
Mapexin v-sarjan setti. Kyllä, just samanlainen kuin mitä ostin pari viikkoa sitten. Peltiosasto näissä seteissä ei hulluna miellytä, mutta pääsinpäs sanomasta niin alkoi heti harmittaa kun möin (13" Paisteen 302-haitsut joista alapellissä oli neliötuuman pala veke. Kuulostivat nimittäin ryönä-tavalla erittäin hyviltä! No, luvattu mikä luvattu :D) "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Bobana 25.12.2012 00:22:16 | |
---|
Sonor Lite Rosewood virpeli. Ei ollut edullinen mutta kuvissä näytti hyvältä. Yksi onkin jo kotona joten kaksin aina kaunihimpi. Heh! Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
WideAwake 26.12.2012 16:26:36 (muokattu 26.12.2012 18:43:17) | |
---|
Oujea... Läks tilaukseen molemmat kalvot basariin, 6 paria Pro Mark Portnoy kapuloita ja puuvanne virppaan. Näköjään tulee tuo joulu meikäläiselle vähän myöhässä. |
kaljataiteilija 27.12.2012 14:18:09 | |
---|
Pukki toi Protection Racketin virvelilaukun. had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Degree 27.12.2012 17:39:42 | |
---|
Myöhäinen joulu täälläkin.. Hämeenlinnassa tuli pyörähdettyä Kumu BD 22x15,5 SN 14x5,5 Tomit 10",12"14"16" Jospa nyt kelpais hetken aikaa. :) Ostakee mun Pearlit! :d |
Seba 27.12.2012 20:08:04 | |
---|
Degree: Myöhäinen joulu täälläkin.. Hämeenlinnassa tuli pyörähdettyä Kumu BD 22x15,5 SN 14x5,5 Tomit 10",12"14"16" Jospa nyt kelpais hetken aikaa. :) Ostakee mun Pearlit! :d Mikä finish, väri ymsmums? Kuva ois kiva :) Älä ota sitä vakavasti. |
On Every Street 27.12.2012 20:13:43 | |
---|
It ain't what you do, it's how you do |
Duro 27.12.2012 20:27:51 | |
---|
Taisi Seba kysellä Kumuista. Tilipitappituppitappi |
Seba 27.12.2012 21:04:42 | |
---|
Duro: Taisi Seba kysellä Kumuista. Tämäpä juuri :) En sattuneesta syystä ole ostoskannalla. Älä ota sitä vakavasti. |
On Every Street 27.12.2012 21:06:58 | |
---|
Duro: Taisi Seba kysellä Kumuista. Oho, joo... Aivan It ain't what you do, it's how you do |
Degree 27.12.2012 22:41:04 | |
---|
Seba: Mikä finish, väri ymsmums? Kuva ois kiva :) Original rungoilla tulee kaikki pöntöt.. Kokeilin settiä paksummillakin rungoilla mutta en pitänyt aivan niin paljon kuin noista perinteisistä. Noi perinteiset suorastaan laulaa.... Väri on Satinsound/TobaccoBurst Todella näyttävä ja antaa rummuille arvokkaan vaikutelman. Metallivanteet otin kaikkiin pönttöihin.. hommaan sit puiset jälkeenpäin jos alan kaipaamaan vielä lämpimämpää soundia.. Kokeilin kyllä myös puuvanteista settiä ja pidin siitä todella.. Metalliset ei tapa kuitenkaan niin paljon tuota ylärekisterin kirskunaa.. tykkään siitä. :) Mut johki tollaseen kevyeen jammailumusaan puuvanteet ovat kyllä jumalattoman hyvät.. Setti tulee kumun F-lugeilla.. ovat aivan törkeän hienot.. Meinas leuka pudota lattiaan kun ton kumun F-lugisen Protosetin näki.. Nyt mulle tuleekin melkeen samanlainen. :) Kuvaa ei ole vielä koska setti onpi vanerina Pekan pajassa. :) ...Kyllä odottavan aika on pitkä..... varsinkin kun menin äänittämään Zoomilla noita esittelysettejä.. moneskohan(kymmenes) kerta mahtaa olla kun katson tota yhtä ja samaa videota... :D |
Speedy 28.12.2012 00:21:28 | |
---|
Degree: Setti tulee kumun F-lugeilla.. ovat aivan törkeän hienot.. Meinas leuka pudota lattiaan kun ton kumun F-lugisen Protosetin näki.. Nyt mulle tuleekin melkeen samanlainen. :) Ai perskale, niitäkinkö saa? Maksaako extraa? varsinkin kun menin äänittämään Zoomilla noita esittelysettejä.. moneskohan(kymmenes) kerta mahtaa olla kun katson tota yhtä ja samaa videota... :D Tämä melkeen vaatii, suorastaan huutaa laittoa youtubeen..;) Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Seba 28.12.2012 00:34:19 | |
---|
Degree: Original rungoilla tulee kaikki pöntöt.. Kokeilin settiä paksummillakin rungoilla mutta en pitänyt aivan niin paljon kuin noista perinteisistä. Noi perinteiset suorastaan laulaa.... Väri on Satinsound/TobaccoBurst Todella näyttävä ja antaa rummuille arvokkaan vaikutelman. Metallivanteet otin kaikkiin pönttöihin.. hommaan sit puiset jälkeenpäin jos alan kaipaamaan vielä lämpimämpää soundia.. Kokeilin kyllä myös puuvanteista settiä ja pidin siitä todella.. Metalliset ei tapa kuitenkaan niin paljon tuota ylärekisterin kirskunaa.. tykkään siitä. :) Mut johki tollaseen kevyeen jammailumusaan puuvanteet ovat kyllä jumalattoman hyvät.. Setti tulee kumun F-lugeilla.. ovat aivan törkeän hienot.. Meinas leuka pudota lattiaan kun ton kumun F-lugisen Protosetin näki.. Nyt mulle tuleekin melkeen samanlainen. :) Kuvaa ei ole vielä koska setti onpi vanerina Pekan pajassa. :) ...Kyllä odottavan aika on pitkä..... varsinkin kun menin äänittämään Zoomilla noita esittelysettejä.. moneskohan(kymmenes) kerta mahtaa olla kun katson tota yhtä ja samaa videota... :D Itse päädyin "tavallisiin" lugeihin kun oli vielä epävarmaa f-lugien saanti ja totesin että valkoiseen uppoaa paremmin nuo viilupintaiset. Tuo mallisetti on kyllä jumalaisen hieno. Jos olisi ollut varaa, olisin ottanut samanlaiset, mutta lakalle tulee munsta suhteessa vähän liikaa hintaa.. Orginalit vei testeissä kyllä voiton, ja käytössäkin soi ihan julmetun hyvin. Ennen pidin lähinnä matalasta lätsähdyksestä, mutta kun kunnon rummut sain niin vireet nousi kummasti :) Saa se vähän soidakin :) aiemmat exportit ei niin kauniisti soinut, tai tod näk en vaan osannut. Nyt pitäisi enää opetella soittamaan :) Ehkä 16 lattarin hommaan vielä jossain vaiheessa lisukkeeksi kun on löysää rahaa. Mitkä syvyydet otit tomeihin? Älä ota sitä vakavasti. |
Degree 28.12.2012 01:32:33 | |
---|
Speedy: Ai perskale, niitäkinkö saa? Maksaako extraa? Joo nykyään niitä saapi.. ja vieläpä samaan hintaan. :) En itsekkään tiennyt että noita on mahdollista saada mutta ilahduin kovasti kun Pekka kysäs et kummankoslaiset laitetaan :D Näkyy olevan sivuillakin uutista aiheesta http://kumu.fi/uutiset Tämä melkeen vaatii, suorastaan huutaa laittoa youtubeen..;) Heh.. Täytyy vähän pilkkoa tota videota pienenpään osaan ja kysyä vielä varmuuden varalta lupaa julkaisuun. :) Seba itse päädyin "tavallisiin" lugeihin kun oli vielä epävarmaa f-lugien saanti ja totesin että valkoiseen uppoaa paremmin nuo viilupintaiset. Tuo mallisetti on kyllä jumalaisen hieno. Jos olisi ollut varaa, olisin ottanut samanlaiset, mutta lakalle tulee munsta suhteessa vähän liikaa hintaa.. Orginalit vei testeissä kyllä voiton, ja käytössäkin soi ihan julmetun hyvin. Ennen pidin lähinnä matalasta lätsähdyksestä, mutta kun kunnon rummut sain niin vireet nousi kummasti :) Saa se vähän soidakin :) aiemmat exportit ei niin kauniisti soinut, tai tod näk en vaan osannut. Nyt pitäisi enää opetella soittamaan :) Ehkä 16 lattarin hommaan vielä jossain vaiheessa lisukkeeksi kun on löysää rahaa. Mitkä syvyydet otit tomeihin? Mäkin olisin ottanut sen Glosstonen jos vaan olis ollut varaa.. Kummatkin lugit ovat hienot kyllä.. Puunvärinen setti + f-lugit toimii meikäläisen silmään täydellisesti.. Mulla on ton soittamisen kanssa sama juttu.. Vehkeet on tuhat kertaa paremmat kun itse soittaja.. No se on kiva soitella kun on kunnon kamat. :) 10x8,12x8,14x13 ja 16x14. Pitkään mietin et otanko ton 12 tuumasen 9" syvänä mut päädyin sit kumminkin 8" koska se on helpompi asetella bassarin päälle ja mulla on hyviä kokemuksia tosta yhdistelmästä. 14x13 pitäis löytyä vielä herkkyyttä ja monipuolista soundia ja 16x14 takaa sit sen matalan murinan. Kumut ovat kyllä todella tykkejä rumpuja.. olin kaavaillut ottavani 22x17 bassorummun mutta polkasu 14" syvään muutti mielen. :D Noinkin lyhyt tuubi potki sen verta hyvin että en edes harkinnut yli 16" syvää sen jälkeen.. 22x15,5 potkii tolkuttomasti ja on herkkä.. Varmasti melko allroundpeli lähes mihin tahansa musiikkiin. |
Seba 28.12.2012 02:35:35 (muokattu 28.12.2012 02:36:26) | |
---|
Itsellä oli tupakkibursti ensin mielessä, ja kootkin on 10x8 12x8 ja 14x13 sekä 22x16, eli mieltymykset liippaa liki :) 16x14 sitten ehkä kesällä.. Älä ota sitä vakavasti. |
Vallu-Veke 28.12.2012 13:29:20 | |
---|
Steinbergin CI1 äänikortti. En käytä mukana tulevia softia. Ennestään on tuo cubase le, niin homma toimii ja peitto heiluu. |
Laakstr 28.12.2012 20:01:10 | |
---|
Peter Gabriel "Back to Front Europe 2013" konsertin VIP paketti 10.10 Prague...ja siten ainutlaatuinen tilaisuus nähdän yksi legenda muiden joukossa Manu Katche! Aika hätäinen... Mutta aina on kuitenkin iloinen yleisilme päällä |