Speedy 02.07.2013 11:05:01 | |
---|
Jarmando: Speedy: Arvailen, ettei RSwan halua reikiä pakettiin, kun reboundin perään kyselee. Niinhän ne sanoo ettei sidehole vaikuta reboundiin.. Ehjällisen tatsi ja reiällisen saundi mikitettäessä..=I Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
Nolte 02.07.2013 11:56:21 (muokattu 02.07.2013 14:02:41) | |
---|
House Band: Mun mielestä tossa -73 mallissa ei ollu ongelmia jalkojen pituuden kanssa,joten voiko olla,että siinä on väärät jalat? Joo, on se ihan mahdollista. 35cm on noilla mittaa... edit: Jalat ovat ihan oikean mittaiset, varmistin asian. Pitempiä ei ole koskaan ollutkaan. Eli siellä kiinnityksessä lienee sitten vieläkin jotain pientä fibaa, eikä koivet ole ihan täsmälleen oikeassa asennossa. Nojoo, pystyn elämään tämän kanssa... Tätä en allekirjoita! |
Radio Swan 02.07.2013 12:28:34 (muokattu 02.07.2013 12:28:48) | |
---|
Speedy: Niinhän ne sanoo ettei sidehole vaikuta reboundiin.. Ehjällisen tatsi ja reiällisen saundi mikitettäessä..=I Sikälihän tuo sidehole olisi kyllä ainakin kustannustehokas ratkaisu, jos vaan poraan ja terään pääsee käsiksi. (Ja saa jostain rohkeuden porata sen reiän.) Nimenomaan budjetin takia jää kyllä sisäiset mikit ja niiden kelluttamiset pois vaihtoehdoista. Kiitti kuitenkin kaikille, pitää tässä vielä jatkaa neuvotteluja tuosta korvaamispuolesta. En selkeästikään oo yksin ajatukseni kanssa. :) |
janneto 02.07.2013 15:52:05 | |
---|
Radio Swan: Sikälihän tuo sidehole olisi kyllä ainakin kustannustehokas ratkaisu, jos vaan poraan ja terään pääsee käsiksi. (Ja saa jostain rohkeuden porata sen reiän.) Nimenomaan budjetin takia jää kyllä sisäiset mikit ja niiden kelluttamiset pois vaihtoehdoista. Kiitti kuitenkin kaikille, pitää tässä vielä jatkaa neuvotteluja tuosta korvaamispuolesta. En selkeästikään oo yksin ajatukseni kanssa. :) Itse yritin aikani umpinaisen etukalvon kanssa ja luovutin koska keikkatilanteessa on vaan kaikille helpompaa kun on mikkireikä. www.captaincougar.net |
statistiÖ 02.07.2013 17:38:52 | |
---|
Radio Swan: pitää tässä vielä jatkaa neuvotteluja tuosta korvaamispuolesta. En selkeästikään oo yksin ajatukseni kanssa. :) Sähän voit maksattaa uuden tosihyvän mikkireijällisen kalvon niillä tunkeilijoilla. Sopiva korvaus materiaalivahingosta ja henkisestä kärsimyksestä. Hymy. I RLRR LRLR RLRR LRLR I Jos ei soi hiljaa, soi kovaa II |
House Band 02.07.2013 18:09:25 | |
---|
Nolte: Joo, on se ihan mahdollista. 35cm on noilla mittaa... edit: Jalat ovat ihan oikean mittaiset, varmistin asian. Pitempiä ei ole koskaan ollutkaan. Eli siellä kiinnityksessä lienee sitten vieläkin jotain pientä fibaa, eikä koivet ole ihan täsmälleen oikeassa asennossa. Nojoo, pystyn elämään tämän kanssa... Ja aina voi etsiä firman,joka tekee hydraulisylinterien varsia... Löytyy kromattua tappia metritolkulla eri paksuuksilla ja saa varmasti päät terävänä,jos tarvii! Pärjäile,sulla on hieno setti! Soittaja soittaa,haitaristi haittaa. |
EJ84 02.07.2013 23:45:35 | |
---|
Radio Swan: Kävipä tässä niin että keikalla ollessa olivat äänimiehen kanssa askarrelleet luvatta reiän ps3+ps3 tyyliin kalvotetun bassorumpuni etukalvoon. Samalla olivat lykänneet aimo tömäyksen mattoa rummun sisään saadakseen jälkisointia dempattua. Onneksi kyseessä oli bassorummun alkuperäinen kalvo joten menetys ei ole suuren suuri. http://www.youtube.com/watch?v=qGbcnZ-3CJQ |
M. Kekki 03.07.2013 11:50:11 | |
---|
Nolte: Jaa-a... Suht radikaali lähestyminen. Siis se taivuttaminen. Helppo ratkaisu on tietysti se, jos löytyy samanlaiset pitemmät jalat. Yhdeltä brittityypiltä jo FB:ssä vähän kyselinkin, saa nähdä... Jotkut kovahkoa kumia olevat mötkäleet jalkojen alla saattaisi toimia myös aika hyvin. Laita basarin jalkoihin samanlaiset, pehmeät ja nystyräiset kumitutit kuin sulla on (muistaakseni) lattiatomin jaloissa. Mulla on ainakin Premarin basarit asettuneet moisten avulla hyvään asentoon, eikä basarin liikkuminenkaan ole ongelma millään pedaalilla. Ei surkutella vaan tehdään! |
Jarmando 03.07.2013 12:14:32 | |
---|
Speedy: Niinhän ne sanoo ettei sidehole vaikuta reboundiin.. Ehjällisen tatsi ja reiällisen saundi mikitettäessä..=I Voi olla, että näin sanovat, mutta vaikuttaa se? Minä porailin sideholen nimenomaan reboundin poistomielessä ja se tepsi. Kiva ja antoisa projekti, kyllä. Kolmannen reiän poraus suunnitteilla ja ihan pian... Radio Swan: Käy koklaamassa sideholebassoa ennen poraamista. Välimatkaa on kovasti, mutta jos satut näille kulmille: Lainaan työkalut. Kurjaa olla niin älykäs, että käsittää, ettei ole kauhean älykäs. |
Speedy 03.07.2013 12:19:46 | |
---|
Jarmando: Voi olla, että näin sanovat, mutta vaikuttaa se? Minä porailin sideholen nimenomaan reboundin poistomielessä ja se tepsi. Kiva ja antoisa projekti, kyllä. Kolmannen reiän poraus suunnitteilla ja ihan pian.. Voihi olla.. Ei mulla ole kokemusta samasta rummusta, ilman sideholea ja kanssa, kaikista erikseen kylläkin.. Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
tomboarmageddon 03.07.2013 12:38:07 | |
---|
janneto: Itse yritin aikani umpinaisen etukalvon kanssa ja luovutin koska keikkatilanteessa on vaan kaikille helpompaa kun on mikkireikä. Mulla sama juttu. Pidän kalvoja silti aika kireellä ni pysyy reboundi. Toisaalta oon yrittäny opetella soittamaan silleen että ei oo juuri väliä sillä kimpooko vai ei jos lainakamat. Mitään demppiä ei yleensä tarvi kun tuommosen poverstrokemeiningit. Jos tarvii jossain isommassa paikassa niin ihan vähän jotain esim t-paita. Yleensä kuitenkin sen soinnin tappavat gateilla jne... |
marktark 03.07.2013 14:07:24 | |
---|
House Band: Ja aina voi etsiä firman,joka tekee hydraulisylinterien varsia... Löytyy kromattua tappia metritolkulla eri paksuuksilla ja saa varmasti päät terävänä,jos tarvii! Tämä kiinnostaa, koska pitäis löytää tosiohuet tassut 60-luvun bassariin. Hydraulisylinterien varsia tekevä firma...valmistaa mitäköhän tuotteita ? Play that song, not the instrument. |
Velli 03.07.2013 15:27:41 | |
---|
marktark: Hydraulisylinterien varsia tekevä firma...valmistaa mitäköhän tuotteita ? Hydraulisylinterien varsia? ;) |
marktark 03.07.2013 21:51:57 | |
---|
Velli: Hydraulisylinterien varsia? ;) Eikäkö nyt mä hokasin. Unelma-ammattini. Play that song, not the instrument. |
Jupi57 03.07.2013 22:24:34 | |
---|
Propter bonum rhytmum debet confundere totum. |
Nolte 03.07.2013 22:41:33 | |
---|
Tätä en allekirjoita! |
WideAwake 03.07.2013 23:13:10 (muokattu 03.07.2013 23:25:37) | |
---|
Onko kellään kokemuksia Istanbul Alchemy symbaaleista? Mieli halajaa vähän paksumpaa kattausta ja nuo tuntus oivalta vaihtoehdolta grunge/rock meininkeihin. e: Ja siis puhe ei ole näistä ART sarjoista vaan niistä laadukkaamista. |
House Band 04.07.2013 18:25:09 (muokattu 04.07.2013 21:39:56) | |
---|
WideAwake: Onko kellään kokemuksia Istanbul Alchemy symbaaleista? Mieli halajaa vähän paksumpaa kattausta ja nuo tuntus oivalta vaihtoehdolta grunge/rock meininkeihin. e: Ja siis puhe ei ole näistä ART sarjoista vaan niistä laadukkaamista. Mulla ainakin toimii. Yksilöitä ovat tietty,että eikun kopistelemaan,niin varmasti löytyy hyvä. Rikki en ole saanu vielä yhtäkään. Soittaja soittaa,haitaristi haittaa. |
iekku84 08.07.2013 22:30:18 | |
---|
Hitto. luotto jakkara sanoi notta poks. nyt pitäisi hommata uusi. mitenkähän tuollainen 840 sarjan yamaha kestäisi hiukka alle 120kg soittajaa? En oo noihin jakkaroihin perehtynyt, kun entinen oli niin hyvä ennen kun sattui haaveri. http://www.thomann.de/fi/yamaha_ds840_drummer_sitz.htm se 900 sarjalainen ei miellyttänyt sitten yhtään silmää kantikkaalla istuinosalla. Kiitos ja anteeksi. |
Hakki 08.07.2013 23:35:44 | |
---|
WideAwake: Onko kellään kokemuksia Istanbul Alchemy symbaaleista? Mieli halajaa vähän paksumpaa kattausta ja nuo tuntus oivalta vaihtoehdolta grunge/rock meininkeihin. e: Ja siis puhe ei ole näistä ART sarjoista vaan niistä laadukkaamista. Mulla oli 16" ja 18" rock crashit. Olivat oikeasti ihan hyvänkuuloiset rock-crashit, mutta eivät oikeen kestävyydeltään vakuuttaneet. 18" hajosi alle vuoden sisään reunasta särölle, halkeaman lähtöpaikasta löytyi sellainen pieni valmistuksessa tullut musta kuoppa josta se oli lähtenyt leviämään. Maahantuojalta uusi tilalle, ja noin 4 vuotta myöhemmin se halkeaa keskeltä symbaalin selkää kahdesta paikasta. 16" kesti kyydissä 7 vuotta kunnes myin pois. while(true) {play(metal);} |