aho 28.04.2010 09:05:20 (muokattu 28.04.2010 09:14:50) | |
---|
Bacchus: Jaap, mun mielestä näyttää ihan mukavasti framilla olevalta. Tomit melkoisessa erektiossa, mutta sehän onkin sitten ihan makuasia. Olen vähän korjaillut istuma-asentoa ja nostanut penkkiä ja tykkään pitää tomareita noin. e: Viimeaikainen Keith Carlock -diggailu saattaa toki myös vaikuttaa. 22" bassari tietenkin vähän hankaloittaa hommaa, mutta onneksi nuo tomit eivät ole kovin syvät. Ahjo -yhtyeen debyytti "talvi vasta tekee tuloaan" ulkona nyt! AHJO |
anzelmosm 28.04.2010 09:21:28 (muokattu 28.04.2010 09:25:31) | |
---|
[14:04.28] (beatLESS) AnzElMoSMin peltien soitto melkein menee etätyöstä
|| Toisilla on iso virtuaalikikkeli, AnzElMoSMilla jättimäinen rumpumuna |
aho 28.04.2010 12:18:00 (muokattu 28.04.2010 12:23:28) | |
---|
Ahjo -yhtyeen debyytti "talvi vasta tekee tuloaan" ulkona nyt! AHJO |
Sonormies 28.04.2010 12:35:52 | |
---|
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise. |
hemmo 28.04.2010 12:39:17 | |
---|
aho: Oho! Aika vakuuttavan kokoinen setti. e: Kellä isoin -kisassa olisit aika vahvoilla! Yeah! leikkikehä ja 4 kiinanpeltiä kelpaa leikkiä temmeltää Huippulia! |
Vallu-Veke 28.04.2010 14:08:01 | |
---|
aho: Oho! Aika vakuuttavan kokoinen setti. e: Kellä isoin -kisassa olisit aika vahvoilla! Nooh Renault Twingo-miehillä se yleensä isoin on, mutta kyllä nuo rummut vakuuttaa. Eiköhän naapuri nyt hiljene, jos on aiemmin pilkannut ja vähätellyt rumpukaluston kokoa ;) |
Kailis 28.04.2010 14:51:02 | |
---|
hemmo: Yeah! leikkikehä ja 4 kiinanpeltiä kelpaa leikkiä temmeltää Mä olin ihan varma että Holestorm kerkeää ensin =D Tässä tapauksessa ei pääse kuittailemaan siitä että kattaus pienenee sitten kun on paljon keikkaa. |
Kailis 28.04.2010 14:52:35 | |
---|
hollmi-5: Komppisymbaalin paikka kielii nuoruudesta rumpalina. Ei siis pahalla, mutta näin veikkaan. Tää meni multa ihan ohi. Mulla on aika samalla paikalla ja olen todella otettu jos se kielii nuoruudesta. Vai lapsellisuudesta? |
aho 28.04.2010 15:12:10 | |
---|
Vallu-Veke: Nooh Renault Twingo-miehillä se yleensä isoin on, mutta kyllä nuo rummut vakuuttaa. Eiköhän naapuri nyt hiljene, jos on aiemmin pilkannut ja vähätellyt rumpukaluston kokoa ;) Vakuuttaa todellakin! Mukava olisi joskus päästä testaamaan tuollaista kattausta. Ahjo -yhtyeen debyytti "talvi vasta tekee tuloaan" ulkona nyt! AHJO |
hollmi-5 28.04.2010 17:04:04 | |
---|
aho: Oho! Aika vakuuttavan kokoinen setti. e: Kellä isoin -kisassa olisit aika vahvoilla! Jaa. Nyt on 10, 12, 14 ja 16" tomit iso kattaus ;-) K Komean näköinen setti ja peltimetsää riittää. Kannut melkein häviää näkyvista kaiken kromin ja pronssin määrän alta. Olikos edeltävä setti Genistaa?. Muistelen ihan saman oloista kattausta Genistoista. Paljonkohan menee aikaa pystyttää kuljetuskeiseistä setti lavalle? Soundit, piuhat ja kajarit. |
hollmi-5 28.04.2010 17:09:07 | |
---|
Kailis: Tää meni multa ihan ohi. Mulla on aika samalla paikalla ja olen todella otettu jos se kielii nuoruudesta. Vai lapsellisuudesta? Monella nuorella rumpalilla tuollaisen peltikattauksen kanssa ride on pallilta katsoen viimeisenä opikealla. Minullakin oli. Sitten siirsin riden osittain toisen etutomin päälle ja toisen crashiin riden oikealle puolelle. http://picasaweb.google.com/mikaholl/Rumpukuvia#5177309706446213618 Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bobana 28.04.2010 17:33:54 | |
---|
aho: No, itseasiassa tuolleenhan se lähti silloin 80-luvulla, kun mulla oli ensimmäin Drum Mate setti. Yleensä silloin kun mulla on 2 etutomia, niin komppipelti ja 2. crash on just toisin päin. Nyt kuitenkin päätin kokeilla pitkästä aikaa noin päin ja se tuntuikin vallan hyvältä ja silmä lepää :) Kun puotat sen siihen lattiatomin vanteen päälle niin huomaat varmaan eron. Jaksaa paremmin ja rennommin. Omat niskat ei moista taivaisiin koputtelua enää siedä. Ja vaikka mullakin on 4 etutomia yhessä setissä niin silti se on siinä ekan lattiatomin vanteen välittömässä läheisyydessä niin etei kuitenkaan hurjemmassakaan menossa kolhi mitään. Tietenkään. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
moderndrummer88 28.04.2010 17:42:32 | |
---|
Bobana: Kun puotat sen siihen lattiatomin vanteen päälle niin huomaat varmaan eron. Jaksaa paremmin ja rennommin. Omat niskat ei moista taivaisiin koputtelua enää siedä. Ja vaikka mullakin on 4 etutomia yhessä setissä niin silti se on siinä ekan lattiatomin vanteen välittömässä läheisyydessä niin etei kuitenkaan hurjemmassakaan menossa kolhi mitään. Tietenkään. No tuo on semmonen hevi-ernon asettelu, kun ride on niin paksu ratakisko, että ei saa muuta kuin yhden soundin irti. Jos haluaa vähän monipuolisemmin käyttää rideään, niin kyllä se kannattaa ihan ilmassa kunnolla olla ja niin että se mahtuu vapaasti liikkumaan. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Bobana 28.04.2010 17:48:30 | |
---|
moderndrummer88: No tuo on semmonen hevi-ernon asettelu, kun ride on niin paksu ratakisko, että ei saa muuta kuin yhden soundin irti. Jos haluaa vähän monipuolisemmin käyttää rideään, niin kyllä se kannattaa ihan ilmassa kunnolla olla ja niin että se mahtuu vapaasti liikkumaan. Ernoilusta en tiedä mutta hämmästyttävän monipuolisia ovat nuo paksut ratsaat. Se on se mihin sitä käytetään. On ollu testissä monia ohuitakin peltejä mutta eivät toimi täällä päässä. Eli maailma ei täysin makaakkaan niinkuin siellä opistossa sanotaan. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Kailis 28.04.2010 17:57:20 (muokattu 28.04.2010 17:59:03) | |
---|
Bobana: Kun puotat sen siihen lattiatomin vanteen päälle niin huomaat varmaan eron. Jaksaa paremmin ja rennommin. Omat niskat ei moista taivaisiin koputtelua enää siedä. Ja vaikka mullakin on 4 etutomia yhessä setissä niin silti se on siinä ekan lattiatomin vanteen välittömässä läheisyydessä niin etei kuitenkaan hurjemmassakaan menossa kolhi mitään. Tietenkään. Bobana 69? http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img125643.jpg |
moderndrummer88 28.04.2010 18:02:53 | |
---|
Bobana: Eli maailma ei täysin makaakkaan niinkuin siellä opistossa sanotaan. Opistossa? Ihan maalaisjärjellä ton voi päätellä. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Kailis 28.04.2010 18:05:11 (muokattu 28.04.2010 18:07:54) | |
---|
moderndrummer88: Opistossa? Ihan maalaisjärjellä ton voi päätellä. Countryman intelligence? Aloin miettimään tuota 4:ä etutomia ja riden asettelua Bobanan kertomalla tavalla. Luulisi että niitä pienempiä tomeja täytyy jo nostaa sinne haikan taakse, mut se taitaa kuulua genreen. |
moderndrummer88 28.04.2010 18:06:06 | |
---|
Kailis: Countryman intelligence? Vai oliko se countryside? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Kailis 28.04.2010 18:08:59 (muokattu 28.04.2010 18:11:02) | |
---|
moderndrummer88: Vai oliko se countryside? Voin mä sua kutsua countrysideksi jos haluat. Countryside Andy. Aika komee =D Tai Kantri-Antti joka tiivistyy Kantiksi. Eli Kantti. |
aho 28.04.2010 18:15:07 | |
---|
Bobana: Kun puotat sen siihen lattiatomin vanteen päälle niin huomaat varmaan eron. Jaksaa paremmin ja rennommin. Omat niskat ei moista taivaisiin koputtelua enää siedä. Ja vaikka mullakin on 4 etutomia yhessä setissä niin silti se on siinä ekan lattiatomin vanteen välittömässä läheisyydessä niin etei kuitenkaan hurjemmassakaan menossa kolhi mitään. Tietenkään. Tuon pointin olen huomioinut juu, mutta tosiaan käytän rideä ikäänkuin 3. crashinä ja joskus haluan antaa vähän poikittaista mailmaa ankarammassa jyystössä ja siksi tuo korkeus. Ahjo -yhtyeen debyytti "talvi vasta tekee tuloaan" ulkona nyt! AHJO |